Ontdekking op dierendag...
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ontdekking op dierendag...
Wow wij hebben zojuist een hele bijzondere ontdekking gedaan....
We hebben hier 2 katten rondlopen, Frits natuurlijk en zijn Zusje;
Alleen.. Zusje blijkt een broertje te zijn!!
Ze is vanochtend naar de dierenarts gebracht, voor een sterilisatie, maar ze... hij... Is dus gecastreerd;
Zus is een dude!
We hebben hier 2 katten rondlopen, Frits natuurlijk en zijn Zusje;
Alleen.. Zusje blijkt een broertje te zijn!!
Ze is vanochtend naar de dierenarts gebracht, voor een sterilisatie, maar ze... hij... Is dus gecastreerd;
Zus is een dude!
Gast- Gast
Re: Ontdekking op dierendag...
Maar hij/zij had nooit eerder een opvallende achterzijde?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Haha scheelde je gelijk weer wat geld of niet? Dus een extra groot dierendag cadeau
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Rush schreef:Maar hij/zij had nooit eerder een opvallende achterzijde?
Ja maar dusdanig opvallend, dat ik dacht dat 't een soort... Opgezwollen flamous was of zo? Bij Frits was alles duidelijk wat-wat was, maar bij.. Dit.. Was 't heel wazig. Iédereen in m'n omgeving die 't mormel had ontmoet, dacht dat 't een meisje was! Hoog op de poten, heel slank, heel erg alert als je d'r kont aaide etc...
Gast- Gast
Bazinga schreef:Rush schreef:Maar hij/zij had nooit eerder een opvallende achterzijde?
Ja maar dusdanig opvallend, dat ik dacht dat 't een soort... Opgezwollen flamous was of zo? Bij Frits was alles duidelijk wat-wat was, maar bij.. Dit.. Was 't heel wazig. Iédereen in m'n omgeving die 't mormel had ontmoet, dacht dat 't een meisje was! Hoog op de poten, heel slank, heel erg alert als je d'r kont aaide etc...
Een homo kater
Vanilla Queen- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10
Hij is gay!
Maar er zijn toch ook genoeg slanke katers? Haha
Maar er zijn toch ook genoeg slanke katers? Haha
Rush- Lady Post-a-lot
Misschien zeg ik nu iets heel stoms hoor.. maar als ik het goed zie ik Zusje (Broertje ) een rode kat. Mij is altijd verteld dat rode katten altijd katers zijn en nooit poezen.
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
BlackRabbit schreef:Misschien zeg ik nu iets heel stoms hoor.. maar als ik het goed zie ik Zusje (Broertje ) een rode kat. Mij is altijd verteld dat rode katten altijd katers zijn en nooit poezen.
.. Nu ben ik echt in shock. Hoe lang kom je hier op 't forum en weet jij niet wie Frits is???....
Die rode (is overigens crème, niet rood!!) is Fritsie!
Gast- Gast
Krijgt die nu een nieuwe naam? Dat is ook onvriendelijk anders! Hoe durf je Bazinga.
Gast- Gast
Pippa schreef:Krijgt die nu een nieuwe naam? Dat is ook onvriendelijk anders! Hoe durf je Bazinga.
Nee ik heb gechecked bij de Dierenarts assistent, of 't verwarend is voor 't dier, om 'm ondanks zijn mannelijkheid, vrouwelijke koosnaampjes te geven. Maar het meisje zei dat een dier niet gevoelig is voor dat soort verwarring, dus 't blijft Zusje!
Weet wel dat als ik ooit nog een dier neem, 't gewoon onzijdige namen krijgt; Lucky, Bandit, Dinges voor mijn part.... Just in case!
Gast- Gast
Er zijn wel rode poezen, maar dat is wel uniek.BlackRabbit schreef:Misschien zeg ik nu iets heel stoms hoor.. maar als ik het goed zie ik Zusje (Broertje ) een rode kat. Mij is altijd verteld dat rode katten altijd katers zijn en nooit poezen.
Rush- Lady Post-a-lot
Waar ik me wel beetje zorgen om maak...
Wat heeft 't dan betekend dat Frits bovenop Zus ging zitten?.. Incl. nekvel bijten en zo..
Heb ik nu een bicurious ding rondlopen hier?..
Wat heeft 't dan betekend dat Frits bovenop Zus ging zitten?.. Incl. nekvel bijten en zo..
Heb ik nu een bicurious ding rondlopen hier?..
Gast- Gast
Misschien maken we wel een kleine wijziging in de naam; Zeus ipv Zus.... Zeusje?
Gast- Gast
BlackRabbit schreef:Misschien zeg ik nu iets heel stoms hoor.. maar als ik het goed zie ik Zusje (Broertje ) een rode kat. Mij is altijd verteld dat rode katten altijd katers zijn en nooit poezen.
Gelukkig zijn er rode poezen anders hadden onze katten hier niet rond gelopen, zij hebben een rode mama. Een rode poes is trouwens veel minder uniek als een lapjes kater. En een vruchtbare lapjes kater is helemaal one of a kind. Onze achterbuurpoes is trouwens ook rood met wit.
http://tortietom.nidoba.nl/tortietn.html is een leuke link over lapjeskaters
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Fairytale schreef:BlackRabbit schreef:Misschien zeg ik nu iets heel stoms hoor.. maar als ik het goed zie ik Zusje (Broertje ) een rode kat. Mij is altijd verteld dat rode katten altijd katers zijn en nooit poezen.
Gelukkig zijn er rode poezen anders hadden onze katten hier niet rond gelopen, zij hebben een rode mama. Een rode poes is trouwens veel minder uniek als een lapjes kater. En een vruchtbare lapjes kater is helemaal one of a kind. Onze achterbuurpoes is trouwens ook rood met wit.
http://tortietom.nidoba.nl/tortietn.html is een leuke link over lapjeskaters
Oke, thanks! Dan weet ik dat ook weer
Sorry Bazinga! Ik kom hier nou al twee jaar en ik dacht altijd dat die andere Frits was. Sorry, ik hoop niet dat Frits al te erg beledigd is
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Haha ik dacht dat 't wel algemeen bekend was wie Frits is
Nou, Zus is terug! Hij/zij/het is zo wankelig en groggy als een weetnietwat, maar alles is goed gegaan gelukkig! Frits reageert vooralsnog blazend... Maar dat zal de geur wel zijn
Zal wel onwijs wennen worden allemaal; de dierenartsassistent bleef 't over 'hem' noemen en ik dacht steeds 'huh?'. Haha nu hebben we dus een mix van hij/zij, meissie/mannetje en 't komt nu dus neer op ; Moppie.
Nou, Zus is terug! Hij/zij/het is zo wankelig en groggy als een weetnietwat, maar alles is goed gegaan gelukkig! Frits reageert vooralsnog blazend... Maar dat zal de geur wel zijn
Zal wel onwijs wennen worden allemaal; de dierenartsassistent bleef 't over 'hem' noemen en ik dacht steeds 'huh?'. Haha nu hebben we dus een mix van hij/zij, meissie/mannetje en 't komt nu dus neer op ; Moppie.
Gast- Gast
Bazinga schreef:Rush schreef:Maar hij/zij had nooit eerder een opvallende achterzijde?
Lmfao @ gezwollen flamous ..
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Hahaha zo ontdek je nog eens iets. Bij Zeus denk ik te snel aan Kneus.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: