Welke pil?
+3
SuperGrover
Possom
Blond
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Welke pil?
Binnenkort wordt mijn spiraaltje verwijderd en ga ik weer aan de pil.
Welke pil gebruiken jullie en wat zijn de ervaringen hiermee?
Welke pil gebruiken jullie en wat zijn de ervaringen hiermee?
Gast- Gast
Re: Welke pil?
Ik zoek hem er eventjes bij, want de naam is niet uit te spreken
Ethinylestradiol/levonorgestrel
En nu nog hardop zeggen bij de apotheek
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
_Chance schreef:Ik zoek hem er eventjes bij, want de naam is niet uit te spreken
Is dat een goedkope variant van een bekende?
Gast- Gast
Elodie schreef:_Chance schreef:Ik zoek hem er eventjes bij, want de naam is niet uit te spreken
Is dat een goedkope variant van een bekende?
Volgens mij wel. Ik had eerst de Microgynon 30, toen werd het de Stediril, en nu deze. Volgens mij is het exact hetzelfde als de voorgenoemde, alleen heeft deze als naam, de naam van het ingrediënt ofzoiets?
Blond- Lady Post-a-lot
Nee, maar ik heb nooit last gehad van bijwerkingen, ook niet bij voorgenoemde pillen. En ik heb sowieso nooit ergens last van gehad tijdens mijn ongesteldheid. Ook niet toen ik nog niet aan de pil was.
Blond- Lady Post-a-lot
Dat is inderdaad Microgynon, volgens mij is dat echt de meest voorgeschreven pil ever. Ik heb hem ook en hij bevalt goed. Veel beter dan de Marvelon die ik hiervoor had, daar kreeg ik alleen maar puisten van.
Met Microgynon heb ik nergens last van, alleen wat buikpijn op de 2e dag van de bloeding, maar dat heb ik bij elke pil gehad en nu heb ik het t minste.
Met Microgynon heb ik nergens last van, alleen wat buikpijn op de 2e dag van de bloeding, maar dat heb ik bij elke pil gehad en nu heb ik het t minste.
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Microgynon 30 en ik ben er zeer tevreden over. Ik kan 3/4 maanden doorslikken, heb geen bijwerkingen van het echte merk, als ik dan toch ongesteld wordt, duurt het maar een paar dagen en is het heel weinig.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb nu de yaz 24+4 en daar ben ik zeer tevreden over!
Bij microgynon 30 had ik echt ernstig last van bijwerkingen en dan vooral de stemmingswisselingen/depressie..Verschrikkelijke pil voor mij.
Bij microgynon 30 had ik echt ernstig last van bijwerkingen en dan vooral de stemmingswisselingen/depressie..Verschrikkelijke pil voor mij.
NerdChic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10
Dat had ik heel erg bij de goedkope variant ervan. Ik heb altijd microgynon 30 gehad, en het laatste jaar ofzo de microgynon 50, omdat de 30 niet meer goed werkte voor mij. Ik kreeg doorbraakbloedingen ervan en voelde me niet meer goed beschermd daardoor. Ik slikte de 30 al een jaar of 10, volgens de dokter kon het daaraan liggen dat de werking minder was.NerdChic schreef:Ik heb nu de yaz 24+4 en daar ben ik zeer tevreden over!
Momenteel heb ik geen pil (duh) maar ik weet ook nog niet wat ik ga doen na de bevalling. Ik wil heel graag borstvoeding geven, maar heb me er nog niet in verdiept welke pil ik dan gebruiken kan. Ik denk dat ik het liefste een pil wil. Spiraaltje zie ik niet zitten en implanon ook niet echt, omdat die minstens 3 jaar is, en ik graag vóór die tijd nog wel een tweede zou willen (mits mijn vriend dat ook wilt natuurlijk). Maar ik heb nog even om erover na te denken.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Dat is toch een pil die je altijd door moet slikken? Maar dan word je dus wel gewoon ongesteld?NerdChic schreef:Ik heb nu de yaz 24+4 en daar ben ik zeer tevreden over!
Gast- Gast
Elodie schreef:Dat is toch een pil die je altijd door moet slikken? Maar dan word je dus wel gewoon ongesteld?NerdChic schreef:Ik heb nu de yaz 24+4 en daar ben ik zeer tevreden over!
Nee, die hoef je niet door te slikken. Je hebt een stop week van 4 dagen (hoewel ik even goed een week ongesteld ben maar goed) Het is een hele lichte pil, hoe minder hormonen, hoe beter.
NerdChic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10
Same here!SuperGrover schreef:Microgynon 30 en ik ben er zeer tevreden over. Ik kan 3/4 maanden doorslikken, heb geen bijwerkingen van het echte merk, als ik dan toch ongesteld wordt, duurt het maar een paar dagen en is het heel weinig.
Bij de nep-versies ervan had ik verschrikkelijke bijwerkingen, dus ik blijf bij de pil echt merkgebonden.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Possom schreef:Dat is inderdaad Microgynon, volgens mij is dat echt de meest voorgeschreven pil ever. Ik heb hem ook en hij bevalt goed. Veel beter dan de Marvelon die ik hiervoor had, daar kreeg ik alleen maar puisten van.
Op moment slik geen pil. Maar ik heb lang Marvelon geslikt. En daar ben ik zeer tevreden over. Ik heb ook andere pillen gehad maar de werkten op den duur niet.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10
Deze heb ik gekregen. Ben benieuwd!_Chance schreef:Ik zoek hem er eventjes bij, want de naam is niet uit te spreken
Gast- Gast
Kan ik nu eigenlijk meteen starten met de pil? Daar heeft de huisarts niks over gezegd en in de bijsluiter zie ik staan dat als je hiervoor geen anticonceptie hebt gehad, je moet beginnen aan het begin van je menstruatie. Maar ik heb natuurlijk het spiraaltje gehad en daar staat niks over in. Zou het kwaad kunnen om meteen te beginnen? Of is het sowieso verstandig een menstruatie af te wachten na een spiraal?
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Vanaf welke leeftijd rimpelcrème? En welke gebruiken jullie?
» goedkope tablet, welke? en welke android versie minimaal?
» Welke papieren bewaren jullie wel en welke niet?
» Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank
» Welke pil?
» goedkope tablet, welke? en welke android versie minimaal?
» Welke papieren bewaren jullie wel en welke niet?
» Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank
» Welke pil?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: