Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke pil?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Welke pil? Empty Welke pil?

Bericht  SuzieQ wo 19 jun 2013 - 3:40

Ik slik al jaren de Microgynon. Ik heb ook een jaar of 5 de Diane gehad (ivm acne) en Yasmin, omdat ik toen een lichte pil wilde ivm stemmingswisselingen.
Nu heb ik het idee dat ik veel vocht vasthoud, ik ben vaak chagrijnig en weinig libido. Ook heb ik nog steeds vrij veel last van acne (rond de mond/kin). Welke pil zou ik kunnen nemen als alternatief van de Microgynon? Ik wil geen spiraaltje en stoppen met anticonceptie is geen optie (ivm vaste relatie en acne probleem). Welke gebruiken jullie en waarom?

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke pil? Empty Re: Welke pil?

Bericht  Gast wo 19 jun 2013 - 3:47

Ik heb jarenlang Ministat geslikt, die is vergelijkbaar met microgynon, maar ik kreeg er geen stemmingswisselingen van, dat had ik met microgynon wel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke pil? Empty Re: Welke pil?

Bericht  SuzieQ wo 19 jun 2013 - 3:52

Harrison schreef:Ik heb jarenlang Ministat geslikt, die is vergelijkbaar met microgynon, maar ik kreeg er geen stemmingswisselingen van, dat had ik met microgynon wel!

Dankje voor de tip, ik zal het eens met mijn huisarts gaan overleggen. Heb de laatste maanden zo'n last van acne op mijn kin ineens weer, ik word er niet goed van. En het blijven ook nog allemaal lelijke paarse littekens (die later bruinig worden). Dus dat is ook wel erg belangrijk voor me.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke pil? Empty Re: Welke pil?

Bericht  Jip wo 19 jun 2013 - 4:05

ik zou heel goed met je huisarts overleggen. Laatst nog een erover gelezen in het NRC, zij adviseerde om echt bij de huisarts al je beweegredenen en vragen neer te leggen. Zodat de huisarts je een goede pil kan voorschrijven. 
Vraag ook naar de bijwerkingen.
Jip
Jip
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 76
Registratiedatum : 23-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke pil? Empty Re: Welke pil?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum