Dit geloof je toch niet?!
+21
nina
ExpressoB
Mamsie
Minx
RYW
Zwerver
TwistedAngel
Susan
VeryCherry
Shisha
Possom
Suus
Jeanette
TGR
TukTuk
ekiaam87
SarahKey
Lejow
Polly
Antibes
Parisienne
25 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Dit geloof je toch niet?!
Als je zoveel hebt gedronken dat er consequenties aan zitten dan ga je vanzelf wel over je nek, dan hoeft hij daar geen rondjes voor te rijden. Ik vind het zelf een beetje gek om bewust te zorgen dat iemand ziek wordt. Gelukkig kon jij er wel om lachen.
Ik had het in zijn geval persoonlijk dan wel weer grappig gevonden als hij een bekeuring had gekregen voor teveel rondjes rijden op een rotonde, soort van wie een kuil graaft voor een ander...
Ik had het in zijn geval persoonlijk dan wel weer grappig gevonden als hij een bekeuring had gekregen voor teveel rondjes rijden op een rotonde, soort van wie een kuil graaft voor een ander...
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Je kon je verklaring wel doen?
Als dat niet het geval is dan is hij sowieso de lul als je dit meldt.
Als dat niet het geval is dan is hij sowieso de lul als je dit meldt.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Tsjonge, wat een kinderachtige actie van die agent, zeg. Ik kan me voorstellen dat je bezwaar gaat aantekenen.
AngelNyn, de bonnenquota zijn afgeschaft, hoor, dus daar heeft het niks mee te maken (en ook niet met het 'ga boeven vangen'- argument, er moeten ook agenten ingezet worden op de verkeersveiligheid), dit was gewoon een heel flauwe starre actie van die individuele agent. En daar moet je gewoon bezwaar tegen maken.
AngelNyn, de bonnenquota zijn afgeschaft, hoor, dus daar heeft het niks mee te maken (en ook niet met het 'ga boeven vangen'- argument, er moeten ook agenten ingezet worden op de verkeersveiligheid), dit was gewoon een heel flauwe starre actie van die individuele agent. En daar moet je gewoon bezwaar tegen maken.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Mag een agent in zijn eentje eigenlijk wel een boete uitschrijven??
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Fairytale schreef:Mag een agent in zijn eentje eigenlijk wel een boete uitschrijven??
Ja toch, zou wat zijn voor die motor agenten. Volgens mij mogen ze niemand arresteren in hun eentje.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Mamsie schreef:Fairytale schreef:Mag een agent in zijn eentje eigenlijk wel een boete uitschrijven??
Ja toch, zou wat zijn voor die motor agenten. Volgens mij mogen ze niemand arresteren in hun eentje.
Ja hoor, beide dingen mogen ze in hun eentje doen, zijn ze gewoon voor bevoegd. In de praktijk werken ze wel altijd in koppels, in verband met de veiligheid, maar op zich mag het wel.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Vind dit trouwens echt wel een belachelijke boete. En helemaal een artikel 5 niet waardig. Volgens mij heb je hier niet echt iemand mee in gevaar gebracht. En al zou het een drukke rotonde zijn dan is het volgens mij nog niet echt gevaarlijk. Zie dat namelijk zo vaak gebeuren. Daarbij geef je toch ook gewoon aan welke richting je op gaat??
Minx- Lady Post-a-lot
Heb wel een verklaring mogen geven, die hij ook gewoon noteerde. Maar vond het zo raar dat hij helemaal aan het begin niet eens vroeg van: "Heb je een idee waarvoor ik je aanhoudt? Wil je misschien uitleggen waarom je dit deed?" Hij begon gewoon gelijk met schrijven. Hij was niet helemaal alleen overigens, die andere agent bleef in de auto zitten.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Nah zeg! Moest er ook wel weer om lachen maar snap dat je flink baalt dat er nu een boete jou kant op komt!!
Hij had het ook bij een waarschuwing kunnen houden en volgens mij was dit ook geen roekeloos rijgedrag. Moest hij aan zijn target komen ofzo! wat een l.l.
Laat je weten hoe het afloopt?!
Hij had het ook bij een waarschuwing kunnen houden en volgens mij was dit ook geen roekeloos rijgedrag. Moest hij aan zijn target komen ofzo! wat een l.l.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik zal het mijn vriend vertellen. Mijn ouders wonen in een plaats waar je 16! rotondes hebt in de buurt, nou die word je zat na een tijdje & toen is mijn vriend gewoon extra rondjes gaan rijden om mij te pesten... Dat was ook een leuke boete geweest dan
Ik vind het echt belachelijk.
Ik vind het echt belachelijk.
Gast- Gast
Nu neem ik een rotonde voor de lol nooit meerdere keren, want ik heb sowieso een hekel aan rotondes, maar ik rijd weleens verkeerd en rijd dan rustig nog een rondje over de rotonde. Dat mag dus niet? Nee stilstaan voor een afslag, omdat je twijfelt of dat wel de juiste is, is lekker ongevaarlijk. Dan lijkt mij een extra rondje toch minder gevaarlijk.
Gast- Gast
Ik kan er nu ook wel om lachen.. misschien veranderd dat nog als de boete daadwerkelijk binnenkomt! Maargoed.. ga natuurlijk wel bezwaar maken en hoop dat 'ie uiteindelijk niet doorgaat!ExpressoB schreef:Nah zeg! Moest er ook wel weer om lachen maar snap dat je flink baalt dat er nu een boete jou kant op komt!!
Roekeloos rijgedrag was het zeker niet. Als iemand nou met 60 km p/u en piepende bandjes 3 keer de rotonde om gaat dan snap ik dat je daar achteraan gaat. Dat is roekeloos! Tsja.. sommige agenten zijn gewoon niet voor rede vatbaar. Ik baal er gewoon van dat ik totaal respectloos en als een of andere zware verkeerscrimineel behandeld ben.
Ik houd jullie op de hoogte! Iemand een idee hoe lang het duurt voordat je een boete (die bepaalt wordt door de officier van justitie) binnenkrijgt?
Parisienne- Ratel
Nee sorry, maar ben wel heel erg benieuwd hoe dit afloopt.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Kan lang duren, paar weken?!
Www.boeteservice.nl
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Is er al wat meer bekend?
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Zie dit topic nu pas, maar was zeker in mijn dorp... Voldoet aan alle omschrijvingen en de agent past er ook wel bij hahaha.
Ben ook benieuwd of je al meer hebt gehoord.
Ben ook benieuwd of je al meer hebt gehoord.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ik heb nog niks binnen gekregen. Ik krijg stille hoop dat de boete niet in het systeem ingevoerd is
Parisienne- Ratel
Parisienne schreef:Ik heb nog niks binnen gekregen. Ik krijg stille hoop dat de boete niet in het systeem ingevoerd is
ik heb hoop voor je, wij hebben afgelopen week een boete van 25 oktober binnen gekregen! Maar nu weet ik niet hoe snel handmatig uitgeschreven bonnen verwerkt worden.
Gast- Gast
Dit verhaal schoot me meteen weer te binnen. Nou beter .. als je hem niet binnen krijgt!
Ik ga ook nog een hele boze brief sturen naar jusitie.. over een boete. Proberen kan altijd.
Ik ga ook nog een hele boze brief sturen naar jusitie.. over een boete. Proberen kan altijd.
Parisienne schreef:Ik heb nog niks binnen gekregen. Ik krijg stille hoop dat de boete niet in het systeem ingevoerd is
Ik hoop het voor je.
Vind het maar belachelijk!
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Ik stond vorig jaar voor mijn eigen deur met de auto te laden en lossen.. ( ik woon in een kleine drukke straat met veel restaurantjes ) Je kan daar dus niet parkeren. Ik moest een matras naar boven tillen. De auto stond met 1 deur open en knipperlichten aan. We zijn max 5 min boven geweest, toen ik terug kwam hadden we een boete van 90!!!! Euro. We waren duidelijk eventjes weggelopen van de auto en niet echt aan het parkeren. Die gozer die ons een boete gaf had gewoon zijn targets nog niet gehaald waarschijnlijk en dacht goh laat ik nu maar even een boete geven.. Te belachelijk voor woorden..
We hebben bezwaar gemaakt met bewijs van bonnetje van het nieuwe matras en zelfs foto's maar toch moesten we betalen. Het is soms echt belachelijk oneerlijk hoe het gaat. Ik denk dat het bezwaar maken niet eens uitmaakt. Ze hebben geld nodig en voor elk klein dingetje proberen ze je te naaien.
We hebben bezwaar gemaakt met bewijs van bonnetje van het nieuwe matras en zelfs foto's maar toch moesten we betalen. Het is soms echt belachelijk oneerlijk hoe het gaat. Ik denk dat het bezwaar maken niet eens uitmaakt. Ze hebben geld nodig en voor elk klein dingetje proberen ze je te naaien.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Boete kan heel laat binnen komen, mijn broertje heeft ooit eind april een boete gekregen en deze kwam pas in september binnen. We hebben echt maanden de post lopen onderscheppen met zijn drieën. Hij wou namelijk niet dat mijn ouders het wisten.
Minx- Lady Post-a-lot
Fairytale schreef:Boete kan heel laat binnen komen, mijn broertje heeft ooit eind april een boete gekregen en deze kwam pas in september binnen. We hebben echt maanden de post lopen onderscheppen met zijn drieën. Hij wou namelijk niet dat mijn ouders het wisten.
Haha, herkenbaar!
Ik heb ook ooit vijf maanden post onderschept voor een boete van mijn broer .
Gast- Gast
N.a.v. het topic: ben je ooit wel eens aangehouden? bedacht ik me mijn verhaal nog en dacht ik zal nog even een update geven.
Ik heb de boete nooit thuisgekregen, gelukkig!
Ik heb de boete nooit thuisgekregen, gelukkig!
Parisienne- Ratel
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Dat zeg je toch niet?
» Dit is niet normaal geloof ik..
» Ik spoor niet helemaal geloof ik..
» Verhuizen: wel of niet of wel of niet of toch wel?
» Dit kan toch niet... of toch wel?
» Dit is niet normaal geloof ik..
» Ik spoor niet helemaal geloof ik..
» Verhuizen: wel of niet of wel of niet of toch wel?
» Dit kan toch niet... of toch wel?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: