Foto's afdrukken in een winkel
5 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Foto's afdrukken in een winkel
Nou ja zo'n canon dingetje is makkelijk aan te schaffen, maar zo'n snelprinter wordt wel wat lastiger
Gast- Gast
Ja dat snap k haha
Heb jij ervaring met kruidvat en kwaliteit?
Heb jij ervaring met kruidvat en kwaliteit?
Gast- Gast
Nee niet echt, ik heb altijd thuis geprint. Ik vond de kruidvat foto's altijd veel te glossy, dus ik heb me nooit echt verdiept in hun opties.
Gast- Gast
Eh, een beeldformaat maakt je foto niet mooier
Maar het kan wel een verschil zijn natuurlijk of het er iets af gaat snijden. Ik gebruik standaard 10 x 15, maar mijn camera schiet ook dat formaat. Veel compact camera's doen dat niet en dan krijg je zo'n 'kneuzenmaatjes' als 11 x 15 en 10 x13.
Past in geen enkel foto lijstje waarom dat aangeboden wordt...
Maar het kan wel een verschil zijn natuurlijk of het er iets af gaat snijden. Ik gebruik standaard 10 x 15, maar mijn camera schiet ook dat formaat. Veel compact camera's doen dat niet en dan krijg je zo'n 'kneuzenmaatjes' als 11 x 15 en 10 x13.
Past in geen enkel foto lijstje waarom dat aangeboden wordt...
Gast- Gast
Oh ja oke want ze geven verschillende maten op verschllende sites. Dus kan beter die van 10x 13 nemen.
Gast- Gast
Bij Kruidvat moet je zo'n kaartje kopen om te betalen. Die kaart koop je aan de kassa. Dan ga je naar zo'n kiosk, voert je geheugenkaartje in, kiest de foto's en houdt dan je kaartje voor een scanner die het benodigde bedrag eraf boekt. Ik denk dat ze dat doen om het snel te houden, je hoeft dus niet aan de kassa je foto's af te rekenen. Ik maak gewoon foto's van dagelijkse dingen en vind het leuk om foto's in lijstjes te doen. Door de foto's bij Kruidvat af te drukken, blijft het qua prijs leuk en ik kan wisselen wanneer ik wil.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Ze hebben verschillende. Volgens mij is de goedkoopste €5, maar dat weet ik niet zeker. Toen ik ging, hadden ze alleen €25-kaarten. Nou druk ik regelmatig af, dus dat was voor mij geen probleem. Bovendien is het een klein filiaal waar ik regelmatig ben, kan daar ook aan liggen.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Aha oke nou goed te weten iig. Misschien wordt het toch maar online bestellen.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Foto afdrukken in afwijkend formaat
» Waar laten jullie je foto's afdrukken?
» boek afdrukken
» fotoformaat 6x9 waar afdrukken?
» foto album afdrukken
» Waar laten jullie je foto's afdrukken?
» boek afdrukken
» fotoformaat 6x9 waar afdrukken?
» foto album afdrukken
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: