Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Foto's afdrukken in een winkel

5 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Foto's afdrukken in een winkel - Pagina 2 Empty Re: Foto's afdrukken in een winkel

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 6:12

Nou ja zo'n canon dingetje is makkelijk aan te schaffen, maar zo'n snelprinter wordt wel wat lastiger Wink

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's afdrukken in een winkel - Pagina 2 Empty Re: Foto's afdrukken in een winkel

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 6:16

Ja dat snap k haha :P

Heb jij ervaring met kruidvat en kwaliteit?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 6:46

Nee niet echt, ik heb altijd thuis geprint. Ik vond de kruidvat foto's altijd veel te glossy, dus ik heb me nooit echt verdiept in hun opties.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 6:47

Oh oke... en is 10x 13 mooier of 11x 15 ?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 6:52

Eh, een beeldformaat maakt je foto niet mooier :P

Maar het kan wel een verschil zijn natuurlijk of het er iets af gaat snijden. Ik gebruik standaard 10 x 15, maar mijn camera schiet ook dat formaat. Veel compact camera's doen dat niet en dan krijg je zo'n 'kneuzenmaatjes' als 11 x 15 en 10 x13.
Past in geen enkel foto lijstje scratch waarom dat aangeboden wordt...

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 6:54

Oh ja oke want ze geven verschillende maten op verschllende sites. Dus kan beter die van 10x 13 nemen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 6:56

Hmmjeh dat ligt aan je foto formaat.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 6:57

nou ja ik kijk wel dan haha.

Gast
Gast

Bericht  mickey zo 2 okt 2011 - 7:00

Bij Kruidvat moet je zo'n kaartje kopen om te betalen. Die kaart koop je aan de kassa. Dan ga je naar zo'n kiosk, voert je geheugenkaartje in, kiest de foto's en houdt dan je kaartje voor een scanner die het benodigde bedrag eraf boekt. Ik denk dat ze dat doen om het snel te houden, je hoeft dus niet aan de kassa je foto's af te rekenen. Ik maak gewoon foto's van dagelijkse dingen en vind het leuk om foto's in lijstjes te doen. Door de foto's bij Kruidvat af te drukken, blijft het qua prijs leuk en ik kan wisselen wanneer ik wil.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 7:02

En wat kost zo'n kaart dan?

Gast
Gast

Bericht  mickey zo 2 okt 2011 - 7:42

Ze hebben verschillende. Volgens mij is de goedkoopste €5, maar dat weet ik niet zeker. Toen ik ging, hadden ze alleen €25-kaarten. Nou druk ik regelmatig af, dus dat was voor mij geen probleem. Bovendien is het een klein filiaal waar ik regelmatig ben, kan daar ook aan liggen.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 7:43

Aha oke nou goed te weten iig. Misschien wordt het toch maar online bestellen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: