boek afdrukken
+2
Lejow
nina
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
boek afdrukken
Hallo meiden,
Even een vraag. Mijn tante wordt binnenkort 50 en nu heb ik geregeld dat al haar familieleden en vrienden een leuk A4tje voor haar maken.
Deze heb ik allemaal in word met foto's erbij. Ik heb zo'n 32 stukjes.
Dit wil ik in een boek laten afdrukken.
Waar kan dit het beste laten doen? En heb je ook een link?
Ik kom er bij de Hema namelijk niet uit, want het moet geen fotoalbum worden.
Even een vraag. Mijn tante wordt binnenkort 50 en nu heb ik geregeld dat al haar familieleden en vrienden een leuk A4tje voor haar maken.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Re: boek afdrukken
nina schreef:Hallo meiden,
Hoezo kom je er niet uit?
Je kunt in de fotoboeken toch ook tekst plaatsen? En dan hier en daar een foto erbij.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Maar je kunt bij de Hema geen worddocumenten in een fotoboek plaatsen, Lejow
Ik zou naar de plaatselijke drukker gaan en kijken wat ze je kunnen bieden.
Gast- Gast
Maple schreef:Maar je kunt bij de Hema geen worddocumenten in een fotoboek plaatsen, Lejow
Nee, maar tekst kopiëren en plakken wel toch?
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Maple schreef:Maar je kunt bij de Hema geen worddocumenten in een fotoboek plaatsen, Lejow
Nee, maar tekst kopiëren en plakken wel toch?
Maar ik neem aan dat de foto's en tekst al in een kant en klaat document staan, dan wordt het wel weer een heel gepuzzel
Gast- Gast
Hmmm ik denk dat het wel meevalt, maar goed
Wellicht zo'n copyshop ofzo.
Of iemand zoeken met een mooie printer en het dan zelf inbinden.
Wellicht zo'n copyshop ofzo.
Of iemand zoeken met een mooie printer en het dan zelf inbinden.
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik zou die stukken die mensen hebben gemaakt scannen en ze als plaatjes opslaan op je computer. Dan in een 'fotoalbum' plaatsen. Al schrijf je een 'fotoalbum' vol met alleen maar tekst, dat maakt de Hema/ AH/ TNT of wat dan ook niet uit hoor. Anders moet je naar een drukker. Dit lijkt me makkelijker...
Gast- Gast
Dit lukt dus niet. Mensen hebben stukje in Word geschreven, dus tekst en plaatjes in één bestand. Als ik bij de Hema, foto's toevoegen aan klik, dan kan ik geen word-bestanden openen.Zusje van Bert schreef:Ik zou die stukken die mensen hebben gemaakt scannen en ze als plaatjes opslaan op je computer. Dan in een 'fotoalbum' plaatsen. Al schrijf je een 'fotoalbum' vol met alleen maar tekst, dat maakt de Hema/ AH/ TNT of wat dan ook niet uit hoor. Anders moet je naar een drukker. Dit lijkt me makkelijker...
Iemand een ander idee?
nina- Kletskop
Ik denk dat zusje van bert bedoelt, dat je die stukjes dus uitprint, en ze daarna vervolgens inscant dan kan je zelf bepalen welk bestand het word d.m.v opslaan.
Gast- Gast
Printen en scannen is een beetje omslachtig. Je kan toch ook gewoon plaatjes maken van de blz. van word? Desnoods door middel van print screen.
Maar ik denk toch echt dat een copyshop veel makkelijker en sneller is. Kan me ook niet voorstellen dat het super duur is, want ze hoeven alleen maar die pagina's in kleur uit te printen en dan te binden. Dit deden wij op de hogeschool ook en kostte een paar euro (moest je het alleen zelf door de machine halen).
Maar ik denk toch echt dat een copyshop veel makkelijker en sneller is. Kan me ook niet voorstellen dat het super duur is, want ze hoeven alleen maar die pagina's in kleur uit te printen en dan te binden. Dit deden wij op de hogeschool ook en kostte een paar euro (moest je het alleen zelf door de machine halen).
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Ja precies... pff maar dat is echt heel veel werk, het moet toch ook makkelijker kunnen....Anousch schreef:Ik denk dat zusje van bert bedoelt, dat je die stukjes dus uitprint, en ze daarna vervolgens inscant dan kan je zelf bepalen welk bestand het word d.m.v opslaan.
nina- Kletskop
Ik zie dat je in Noord Nederland woont, bij Groningen misschien? Kijk dan op http://www.copycentergroningen.nl/ Je kan ze een email sturen om een prijsopgave te krijgen. Anders even googlen op copyshop en de naam van de plaats waar je het wilt doen. Krijg je vast opties in de buurt die je kan mailen.
Snoopy- Prater
Denk ook dat dat het beste werkt idd!
Want met printscreen en scannen zal je ook je kwaliteit verliezen denk ik.
Want met printscreen en scannen zal je ook je kwaliteit verliezen denk ik.
Gast- Gast
Maar het zijn toch getypte stukjes?
dan kan je de stukken tekst kopiëren naar een fotoalbum alszijnde tekst en de foto's of plaatjes dan toevoegen?
toch?
Maar copyshop lijkt mij ook de makkelijkste optie
dan kan je de stukken tekst kopiëren naar een fotoalbum alszijnde tekst en de foto's of plaatjes dan toevoegen?
toch?
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Inge schreef:Maar het zijn toch getypte stukjes?
toch?
Ik neem aan dat iedereen zijn/haar pagina zelf heeft opgemaakt, dus als je dan de tekst los maakt en zelf in het hema format gaat plaatsen, dan ziet het er waarschijnlijk niet meer zo uit als de maker had bedoelt. En het lijkt me ook veel meer werk!
Snoopy- Prater
Bij blurb.com kan je dat misschien wel doen. Daar kan je ook kiezen voor ander soort boeken dan fotoboeken.
Gast- Gast
Op lulu.com kun je een echt boek maken.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
http://www.logiprint.nl/nl/Boek_laten_drukken.html
Hier kan je ook gewoon een boek afdrukken. Het enige wat je moet doen is je word documenten om zetten naar pdf! (dit is volgens mij niet zoveel werk)
Hier kan je ook gewoon een boek afdrukken. Het enige wat je moet doen is je word documenten om zetten naar pdf! (dit is volgens mij niet zoveel werk)
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Bedankt! Maar dit gaat per oplage van 25 stuks..AngelNyn schreef:http://www.logiprint.nl/nl/Boek_laten_drukken.html
nina- Kletskop
nina schreef:Bedankt! Maar dit gaat per oplage van 25 stuks..AngelNyn schreef:http://www.logiprint.nl/nl/Boek_laten_drukken.html
Oh dat had ik niet gezien!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Soortgelijke onderwerpen
» fotoformaat 6x9 waar afdrukken?
» Foto's afdrukken in een winkel
» fotos afdrukken/fotoboek
» foto album afdrukken
» Foto afdrukken in afwijkend formaat
» Foto's afdrukken in een winkel