Foto's afdrukken in een winkel
5 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Foto's afdrukken in een winkel
Heeft er iemand wel eens foto's aflaten drukken via zo'n ding in een winkel? Zo ja hoe duur is dat gemiddeld en is het wat ?
Gast- Gast
Re: Foto's afdrukken in een winkel
Ik niet..
Doe het altijd via internet, of laatst via kruidvat. Dan kun je de foto's uploaden en dan thuis laten bezorgen of zelf afhalen in de winkel. Snel en niet duur vind ik
Doe het altijd via internet, of laatst via kruidvat. Dan kun je de foto's uploaden en dan thuis laten bezorgen of zelf afhalen in de winkel. Snel en niet duur vind ik
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Kan je daar ook maar bv 3 foto's doen of zo Kaboutertje of moet je er gelijk meer?
Gast- Gast
Ik doe het altijd bij de Hema. Kun je ook maar 1 of 2 doen, of 100. Net wat je wilt!
Als het rustig is kun je erop wachten en heb je ze binnen 5 minuten.
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
Gigi_ schreef:Ik doe het altijd bij de Hema. Kun je ook maar 1 of 2 doen, of 100. Net wat je wilt!
Doe je het via zo'n ding dan?
Gast- Gast
Je bedoelt zo'n apparaat waar je je usb oid indoet en dan de foto's selecteert? Dan ja.
Gigi_- Fluisteraar
Gigi_ schreef:Je bedoelt zo'n apparaat waar je je usb oid indoet en dan de foto's selecteert? Dan ja.
haha ja die ja. Kan dat ook met een sd kaartje?
Gast- Gast
Dat kan ja!
Gigi_- Fluisteraar
Theedoosje schreef:Kan je daar ook maar bv 3 foto's doen of zo Kaboutertje of moet je er gelijk meer?
Via de site van het Kruidvat kun je er zo veel of zo weinig doen als je wilt.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Angela_1986 schreef:Theedoosje schreef:Kan je daar ook maar bv 3 foto's doen of zo Kaboutertje of moet je er gelijk meer?
ok. Heb zo lang geen foto's af laten drukken dat ik het niet meer weet haha.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Angela_1986 schreef:Theedoosje schreef:Kan je daar ook maar bv 3 foto's doen of zo Kaboutertje of moet je er gelijk meer?
ok. Heb zo lang geen foto's af laten drukken dat ik het niet meer weet haha.
Haha ja dat is 't gevaar van digitale foto's hè? Ik druk ze ook nog maar zelden af. Maar ik kan me herinneren dat ik er vorig jaar één of twee via 't Kruidvat heb laten afdrukken, dus vandaar
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
haha ja precies. Heb ze gewoon op mijn laptop
Maar wil er denk ik toch een paar afdrukken.
Maar wil er denk ik toch een paar afdrukken.
Gast- Gast
Ik doe het ook bij de hema. Je kunt dan inderdaad zoveel foto's kiezen als je wilt en ook het formaat en 2 uur of 2 dagen service. Erg handig
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Dank jullie wel dames. Ik zal eens gaan kijken wat ik doe of online of in de winkel. Maar tnx voor jullie ervaringen.
Gast- Gast
Misschien een beetje late reactie maar ik druk regelmatig foto's af bij de kiosk van Kruidvat. Kan met verschillende geheugenkaartjes (usb, SD, enz.) en is binnen een paar minuten klaar. De kwaliteit vind ik ook prima. Je moet er wel een kaartje voor kopen, soort telefoonkaart-idee. Je hebt ze met verschillende waardes. Je kunt bij Kruidvat zoveel of zo weinig foto's afdrukken als je zelf wilt. Je betaalt sowieso €0,99 voor het afdrukken, de kosten per foto weet ik even niet uit mijn hoofd.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Micky je bent niet te laat hoor haha maar dank je voor je reactie. Maar hoezo moet je dan zo'n kaartje kopen?
Gast- Gast
Als het geen haast heeft qua foto zou ik het gewoon via foto.com doen en thuis laten bezorgen, stuk voordeliger dan in de winkel.
Gast- Gast
Foto.com... ik zal eens ff kijken wat dat is. Dank je Pippa.
Gast- Gast
Hij is het voordeligst, en persoonlijk vind ik deze foto's ook het mooist, al mijn fotoboeken maak ik met die foto's!
Gast- Gast
Oh huh ik heb nu 4 foto's gekozen en hoef maar 1,98 te betalen...maar was ook actie iets van 20 foto's gratis of zo?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Oh huh ik heb nu 4 foto's gekozen en hoef maar 1,98 te betalen...maar was ook actie iets van 20 foto's gratis of zo?
Klopt, maar dat is we alleen bepaalde maat, dus dan moet je daar even goed naar kijken dan, dat je die kiest, als je 20 foto's gratis (erbij) wil(t).
Gast- Gast
Oh ik moet de verpakkingskosten en verzendkosten betalen.... heb nu ff de foto's dubbel gekozen trouwens en dat voor 2,19. Ff kijken hoe het bij andere site is.
Gast- Gast
Ik ga binnenkort 'zo'n ding' aanschaffen voor in mijn winkel omdat er een heleboel mensen over mijn vloer komen die niet snappen hoe ze een foto uit zo'n automaat moeten krijgen en wij nu nog geen direct service hebben.
Echter vind ik de kwaliteit van die foto's niet geweldig, maar in elk geval niet zo slecht als van de meeste internet sites.
Daar probeer ik natuurlijk ook verschil in te maken, plus die foto's in de winkel zijn gewoon sneller klaar. Maar ja, als je er 100 moet afdrukken snap ik wel dat je dat online doet (al snap ik niet waarom sommige mensen 500 foto's af laten drukken)
Maar zelf print ik liever op mijn eigen canon printer. Kwaliteit is echt geweldig!
Gast- Gast
Zero had ik maar zo'n printer En ja zoveel foto's snap ik ook niet haha.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Foto afdrukken in afwijkend formaat
» Waar laten jullie je foto's afdrukken?
» boek afdrukken
» fotoformaat 6x9 waar afdrukken?
» foto album afdrukken
» Waar laten jullie je foto's afdrukken?
» boek afdrukken
» fotoformaat 6x9 waar afdrukken?
» foto album afdrukken
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: