DagCafé
+19
TNMN
Jordana
Kaboutertje
Droopy28
VeryCherry
Champagne
Lotus
ExpressoB
Jade
Erin
Raindrop
TwistedAngel
Snoes
Rush
Chocolate Cookie
Suus
Burn
Leine
GreenGrass
23 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Jammer dat er geen verbetering in zit. Hij had toch ook medicatie?!
Rafael en Silvie hebben nu ook een wassenbeeld.
Rafael en Silvie hebben nu ook een wassenbeeld.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik hoop dat het snel toch wat beter met hem gaat!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ook!Lotus schreef:Ik hoop dat het snel toch wat beter met hem gaat!
Ik moet morgen naar de huisarts, zie er best wel tegenop..
Gast- Gast
Waarvoor moet je naar de huisarts dan?
Lotus- Ratel
Maple schreef:Ik ook!Lotus schreef:Ik hoop dat het snel toch wat beter met hem gaat!
Ik moet morgen naar de huisarts, zie er best wel tegenop..
Dank je lieve schatten, ik hoop het ook. Voormij zou het al super zijn als hij in April (al is het even) mee kan kan naar de bruiloft van mijn vriendin
Gast- Gast
Ik doe mijn mond open, kennelijk om adem te halen ofzo, vliegt er een vlieg in. Voordeel is dat hij nu wel gestikt is in mijn speeksel... Gadverdamme....
Gast- Gast
Gast- Gast
*weg*
Ga maar afwassen, laat die kerel van mij nog maar slapen.
Ga maar afwassen, laat die kerel van mij nog maar slapen.
Laatst aangepast door ExpressoB op zo 2 okt 2011 - 1:16; in totaal 1 keer bewerkt
Theedoosje schreef:Dank je lieve schatten, ik hoop het ook. Voormij zou het al super zijn als hij in April (al is het even) mee kan kan naar de bruiloft van mijn vriendin
Dat zou wel heel fijn zijn, als dat lukt!
Lotus- Ratel
Maura schreef:Ik doe mijn mond open, kennelijk om adem te halen ofzo, vliegt er een vlieg in. Voordeel is dat hij nu wel gestikt is in mijn speeksel... Gadverdamme....
Gatsie!! waren je pico's lekker;)?!
Ach je eet snachts ook spinnen, dat is de natuur he haha maar goed dat je veel dingen niet weet, iek!! dan zou ik niet meer durven slapen.
Goedenmiddag! Hoe is het met jullie?
TD, mag ik vragen wat je vriend heeft?
Iehw Maura!
Maple, waarom moet je morgen naar de huisarts?
TD, mag ik vragen wat je vriend heeft?
Iehw Maura!
Maple, waarom moet je morgen naar de huisarts?
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Oh, Stuiter is verliefd, wat leuk! Ken je 'm al lang?
Leine- Prater
Lotus schreef:Waarvoor moet je naar de huisarts dan?
Doe maar niet quoten: Nog een keer met de huisarts om de tafel om te praten over m'n problemen en de situatie thuis, en een doorverwijzing vragen voor prof. hulp. Hopelijk stuurt hij nu wel mij door en hamert hij er niet alleen maar op dat mijn man hulp moet hebben.
Oh en ik moet een doorverwijzing vragen naar de oogarts, bedenk ik me nu.
Gast- Gast
ExpressoB, zou je je post hierboven willen aanpassen? Mijn man weet niet dat ik eerder naar de huisarts ben geweest en ik heb besloten om dat maar zo te houden. Daarom verwijder ik deze posts zo ook.
Gast- Gast
Lotus schreef:Theedoosje schreef:Dank je lieve schatten, ik hoop het ook. Voormij zou het al super zijn als hij in April (al is het even) mee kan kan naar de bruiloft van mijn vriendin
Dat zou wel heel fijn zijn, als dat lukt!
Zeer zeker maar we zien wel.
Gast- Gast
Oh, had ik overheen gelezen. Jeetje, lijkt me ook voor jouw heel lastig TD!
Maple, succes morgen dan!
Maple, succes morgen dan!
Leine- Prater
Als ik het trouwens moet weghalen, TD, dan doe ik het zo even voor je hoor.
Ik heb zelf straatvrees. Kom dan in mijn vrije uren ook weinig op straat. Als ik naar de winkel moet, dan bedenk ik me hoe ik precies moet lopen om zo min mogelijk mensen tegen te komen. Met als gevolg dat ik gewoon niet meer ga, omdat het denken me al veel te veel energie kost.
Ik heb zelf straatvrees. Kom dan in mijn vrije uren ook weinig op straat. Als ik naar de winkel moet, dan bedenk ik me hoe ik precies moet lopen om zo min mogelijk mensen tegen te komen. Met als gevolg dat ik gewoon niet meer ga, omdat het denken me al veel te veel energie kost.
Gast- Gast
Lijkt me ook heel lastig Maura. Heb je hier hulp voor (gehad)?
Beperkt het je verder ook in bijv je werk/sociale leven erg? (als je het vervelend vind dat ik het vraag moet je het zeggen en haal ik het ook weer weg.. )
Beperkt het je verder ook in bijv je werk/sociale leven erg? (als je het vervelend vind dat ik het vraag moet je het zeggen en haal ik het ook weer weg.. )
Leine- Prater
Mau ja wilde net vragen of je het wil verwijderen, dank je
Dat van jou lijkt mij ook erg lastig.
En ja voor mij is het soms ook vervelend dat je niet samen naar een feestje kan of wat dan ook. Maar goed ben er aan gewend en vind het minder erg. Maar ja ik baal soms wel.
Dat van jou lijkt mij ook erg lastig.
En ja voor mij is het soms ook vervelend dat je niet samen naar een feestje kan of wat dan ook. Maar goed ben er aan gewend en vind het minder erg. Maar ja ik baal soms wel.
Gast- Gast
hahahaLeine schreef:Oh, Stuiter is verliefd, wat leuk! Ken je 'm al lang?
Uhmm nee eigenlijk nog niet eens zo lang. Ik heb hem in aug leren kennen op een buiten feest ! Ik was al meteen verkocht !
Gast- Gast
Leine schreef:Lijkt me ook heel lastig Maura. Heb je hier hulp voor (gehad)?
Nee, dat vond ik altijd maar onzin. Gewoon overheen zetten en verdergaan. Maar helaas werkt dat niet zo en dus ga ik weer in therapie. Woensdag.
En een echt sociaal leven heb ik niet. Nu heb ik wel het geluk dat ik het liefst alleen ben, zelfs zonder de vrees, dus het belemmert me niet echt.
Gast- Gast
Wel knap dat je zelf inziet dat het zo niet weggaat. Succes/sterkte met de therapie!
Leine- Prater
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: