DagCafé
+19
TNMN
Jordana
Kaboutertje
Droopy28
VeryCherry
Champagne
Lotus
ExpressoB
Jade
Erin
Raindrop
TwistedAngel
Snoes
Rush
Chocolate Cookie
Suus
Burn
Leine
GreenGrass
23 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Re: DagCafé
Theedoosje schreef:Stuiterbal schreef:Ik ben jaloers op Theedoosje !!!!!!
Hoezo??
Omdat jij heeeel heeel heeeel dicht bij La fuente hebt gestaan !!!!!
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Theedoosje schreef:Stuiterbal schreef:Ik ben jaloers op Theedoosje !!!!!!
Hoezo??
Kon als ik wil hem bijna een hand geven ook
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Stuiterbal schreef:Theedoosje schreef:Stuiterbal schreef:Ik ben jaloers op Theedoosje !!!!!!
Hoezo??
Kon als ik wil hem bijna een hand geven ook
Waarom heb je het niet gedaan ?????
Ik heb hem de vorige keer gewoon vast gepakt en een foto geeist
Gast- Gast
Was een mooie foto Theedoosje, ik kende alleen heel die gozer niet
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Kan ik me voorstellen Burn! Maar zo te lezen wil hij jou ook zien, dus vast niet nodig!
Oh lekker Theedoosje! Ik zit ook nog een beetje bij te komen. Heb vandaag geshopt en moet eigenlijk nodig wat aan de studie doen.. Heb je nog plannen voor vanavond?
Stuiter, waarom was je nou zenuwachtig vanochtend?
Oh lekker Theedoosje! Ik zit ook nog een beetje bij te komen. Heb vandaag geshopt en moet eigenlijk nodig wat aan de studie doen.. Heb je nog plannen voor vanavond?
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Haha, ik 'ken' hem alleen van Stuiter!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
TD.
Ik heb hem vanmiddag gezien, maar dat was bij een atletiek meerkamp, dus niet echt gesproken ofzo.. En toen zei hij.. Ik wil je vanavond nog wel even zien, dus als de verjaardag (waar hij geen zin in heeft) niets aan is, kom ik nog wel even langs.. Ik happy! ..
En nu krabbelt hij terug..
En ga ik onnodig domme dingen sturen! Maar ik baal nu gewoon!
En misschien zie ik hem morgen ook wel.. Geen idee. Maar vanavond waren we anders lekker met z'n beiden geweest. En morgen moet ik weer een soort van 'verantwoording' afleggen..
Ik heb hem vanmiddag gezien, maar dat was bij een atletiek meerkamp, dus niet echt gesproken ofzo.. En toen zei hij.. Ik wil je vanavond nog wel even zien, dus als de verjaardag (waar hij geen zin in heeft) niets aan is, kom ik nog wel even langs.. Ik happy! ..
En nu krabbelt hij terug..
En ga ik onnodig domme dingen sturen! Maar ik baal nu gewoon!
En misschien zie ik hem morgen ook wel.. Geen idee. Maar vanavond waren we anders lekker met z'n beiden geweest. En morgen moet ik weer een soort van 'verantwoording' afleggen..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Leine schreef:Kan ik me voorstellen Burn! Maar zo te lezen wil hij jou ook zien, dus vast niet nodig!
Omdat ik een solo moest zingen bij een bruiloft !!!
Gast- Gast
Stuit> omdat hji te ver van de rand van het podium stond en toen hij wel zo op het randje was stonden er van die pubers whahha. Voelde mij dan net ff te oud
Burn> oow wel vervelend Burn Ik hoop dat hij toch nog komt.
Leine> lekker shoppen Waar ben je geweest? Mijn plannen zijn eigenlijk op de hometrainer want 2 dagen bbq is niet goed voor mij al heb ik wel opgelet maar toch.
Leine> lekker shoppen Waar ben je geweest? Mijn plannen zijn eigenlijk op de hometrainer want 2 dagen bbq is niet goed voor mij al heb ik wel opgelet maar toch.
Gast- Gast
Meiden ik ben er vandoor !!! Ik ga die gozers van HIDH eens ontmoeten wahahahahhahahaha
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Leine schreef:Kan ik me voorstellen Burn! Maar zo te lezen wil hij jou ook zien, dus vast niet nodig!
Omdat ik een solo moest zingen bij een bruiloft !!!
hoe was het gegaan????
Gast- Gast
Ik heb al kwaad gesmst dat hij niet meer hoeft te komen..
Burn- Lady Post-a-lot
Theedoosje schreef:Stuit> omdat hji te ver van de rand van het podium stond en toen hij wel zo op het randje was stonden er van die pubers whahha. Voelde mij dan net ff te oud
Bedankt dat je me een puber vind !
Gast- Gast
Veeel plezier Stuit!
Burn- Lady Post-a-lot
Thnxxx Ohh en de solo is super gegaan dus ik ben tevreden
Nu ben ik echt weg !!! Beyyyy
Nu ben ik echt weg !!! Beyyyy
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Theedoosje schreef:Stuit> omdat hji te ver van de rand van het podium stond en toen hij wel zo op het randje was stonden er van die pubers whahha. Voelde mij dan net ff te oud
Bedankt dat je me een puber vind !
JIJ was er toch niet bij muts En jij bent gewoon Stuit en dan is het net raar
Gast- Gast
Owow Burn, dingen in woede doen is nooit slim!
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Veel plezier Stuit!! Super dat het zo goed gegaan is!!
Ik ben even Ei.ndhoven centrum in geweest. Ik was al heel vroeg, dus het was nog lekker rustig. Ik heb het normaal niet zo op de zaterdagdrukte..
Oh Burn, hoezo? Niet zo onzeker zijn over jezelf meis, is volgens mij echt niet nodig!
Ik ben even Ei.ndhoven centrum in geweest. Ik was al heel vroeg, dus het was nog lekker rustig. Ik heb het normaal niet zo op de zaterdagdrukte..
Oh Burn, hoezo? Niet zo onzeker zijn over jezelf meis, is volgens mij echt niet nodig!
Leine- Prater
Burn ik snap je wel maar zou het toch proberen niet meer te doen Het moet weer groeien tussen jullie. Wel kan je hem laten weten dat je niet niet zo leuk vind hoe hij doet.
Stuit> fijn dat het goed ging
Iemand behoefte aan kort filmpje van die La Fuente?
Stuit> fijn dat het goed ging
Iemand behoefte aan kort filmpje van die La Fuente?
Gast- Gast
Leine waar kom jij ook weer vandaan?? En nee die drukte is niet fijn vind ik ook.
Gast- Gast
Ah, op de hometrainer TD, is dat een beetje te doen? Moet eerlijk toegeven dat ik dat echt nog nooit gedaan heb. Kijk je dan ondertussen een beetje tv?
Leine- Prater
Klopt! Dus ik heb er gelijk achteraan gezegd! Sorry, maar ik baal gewoon! .. Je brengt me in twijfel omdat je 2 uur geleden nog hele andere dingen zegt.. Vraagtie twijfel? Moet ik even langs komen om te praten? Ik nee. Ga alsjeblieft naar die verjaardag en bier drinken in de kroeg..
Waarover twijfel je dan!
Fuck up!
Waarover twijfel je dan!
Fuck up!
Burn- Lady Post-a-lot
Ja idd normaal onder gtst Dat is een goede stimulans. Moet straks maar kijken waaronder ik het vandaag doe:D
Gast- Gast
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Pagina 1 van 40
Permissies van dit forum: