Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+19
TNMN
Jordana
Kaboutertje
Droopy28
VeryCherry
Champagne
Lotus
ExpressoB
Jade
Erin
Raindrop
TwistedAngel
Snoes
Rush
Chocolate Cookie
Suus
Burn
Leine
GreenGrass
23 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 9:26

Owja, TD fijne avond!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Snoes za 1 okt 2011 - 9:31

Nee, snap dat ze inderdaad niet met een schuld willen achterblijven.

Nu blijven ze er gewoon in wonen tot het verkocht geraakt?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 9:34

Ja hoor. En de foto's zijn al wat oud, want ze hebben bv de hele tuin alweer omgelegd. Ze willen het wel kwijt, maar hebben geen haast. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  TwistedAngel za 1 okt 2011 - 10:04

Goedenavond, bijna goedemorgen (oke nog een uurtje)
Kom ook nog maar effies binnenvallen, ben me nog aan het opwarmen na een lange BBQ in de tuin. Ben nu net pas binenn en merk nu dat ik het wel heel koud heb gehad.. Maarja gezelligheid geeft warmte!
ben gesloopt na vandaag, heb eigenlijk niets gedaan dan 4 uur lang wachtten met mijn schoonzusje (lekker ff the Voice kunnen kijken) op evt kijkers voor (onze) mijn woning. Doordat ik zo zenuwachtig was heb ik afgelopen nacht slecht geslapen, achteraf valt altijd alles mee hé!
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Snoes za 1 okt 2011 - 10:09

Verkoop je je woning TA?
En zijn er kijkers geweest?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Burn za 1 okt 2011 - 10:13

Pffff! Saai man oppassen als ze niet wakker worden!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 10:13

Burn schreef:Pffff! Saai man oppassen als ze niet wakker worden!
Wees toch blij! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  TwistedAngel za 1 okt 2011 - 10:14

Ja helaas moet ik mijn paleisje verkopen. Heb het vorig jaar (1 febr. kregen we de sleutel) met mijn nu ex gekocht. In juni is mijn relatie na 5,5 jaar verbroken. Helaas hebben wij beiden niet de mogelijkheid om hier te blijven wonen (financieel), dus is verkoop de enige optie. Ik vind het verschrikkelijk, want dit is van dag 1, de dag dat wij hier kwamen kijken met de open dag 2 jaar geleden als MIJN plekje. Ik voel me hier veilig en Thuis.
Ik heb één kijker gehad, een meid van rond de 35 ofzo, maar, zoals ik het nu aanvoel, zal dat geen koper worden. Heb het huis heel goed aangeprezen (zei mijn schoonzus, ik vond het wel moeilijk, want je gaat iets aanprijzen wat je helemaal niet kwijt wilt), ze leek ook wel qua ruimte ed. enthousiast, maar de klik met het huis had ze niet naar mijn idee. In het gastenboekje heeft ze ook aangekruist matig geïnteresseerd te zijn)
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Burn za 1 okt 2011 - 10:16

Maura schreef:
Burn schreef:Pffff! Saai man oppassen als ze niet wakker worden!
Wees toch blij! Very Happy
Het zijn zulke schatjes! Die moeten even huilen en dan bij je op de bank komen knuffelen en kletsen! Wink

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Raindrop za 1 okt 2011 - 10:19

Het lijkt me echt moeilijk om je huis te moeten verkopen TA!

Het huis van de moeder van mijn vriend staat ook te koop, al twee jaar ofzo.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 10:22

Burn schreef:
Maura schreef:
Burn schreef:Pffff! Saai man oppassen als ze niet wakker worden!
Wees toch blij! Very Happy
Het zijn zulke schatjes! Die moeten even huilen en dan bij je op de bank komen knuffelen en kletsen! Wink

Toen ik nog oppaste had ik heksen van kinderen. Ik had wel altijd de leiding en ze luisterden ook wel, maar vond het gewoon heksen van kinderen. Was dan ook maar zo blij dat mijn toenmalige beste vriendin ze van me overnam. Ik wil van die helse kinderen, die ik bij de lurven kan pakken en daarna dat het gezellig is. Nee, deze waren zo braaf dat ze slechts één keer een geintje uithaalden en vervolgens duf sliepen.

Of ben ik gewoon een geboren leider? :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Burn za 1 okt 2011 - 10:24

Dat denk ik! Je heet niet voor niets MaMaura! angel

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 10:24

Volgens mij gaat er iets mis bij Paiq. Telkens als het mijn contactpersoon word, dan verdwijnen de mensen. En dat kan hoor, want als ik niet leuk ben, dan verwijder je me. Maar vervolgens blijven ze maar tegen mij praten. En ik kan de berichten niet meer openen. Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Burn za 1 okt 2011 - 10:27

Wat raar!Ergens instelling ofzo verkeerd staan? Wink

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 10:28

Burn schreef:Wat raar!Ergens instelling ofzo verkeerd staan? Wink

Het interesseert me ook niet zoveel hoor. Maar goed, kan wat misgaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  TwistedAngel za 1 okt 2011 - 10:32

Raindrop, het valt mij ook heel zwaar moet ik zeggen. Was de hele dag gespannen, want als er mensen komen kijken hebben ze enigszins wel interesse (anders ga je niet kijken) maar stel dat ze kopers worden!? wat dan!?
Nu is het maar weer afwachtten of er nog meer reacties komen.. Zolang ik hier alleen woon (mijn ex is naar zijn ouders gegaan) red ik mij prima, mijn ex betaald netjes te helft van alle vaste lasten, en zolang dat goed gaat ben ik nog een tevreden mens..
(was nog wel apart moment, mijn ex zou vandaag op vakantie gaan, ik dacht dat hij heel vroeg weg moest.. nu bleek dat hij vanavond om 8uur pas een vlucht had en vanmiddag om 3 uur pas in de trein stapte. Dacht ik meteen, nou had jij hier ook wel kunnen zitten (ik moest een dag vrij nemen van het werk omdat hij niet kon)
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 10:41

Het ligt dus echt aan Paiq. Heb er nu maar eentje uitgenodigd op MSN en hetzelfde gebeurde. :O Je kunt er verdomme ook nog onzeker van worden ook nog. Stomme datingsite!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Raindrop za 1 okt 2011 - 10:46

TwistedAngel schreef:Raindrop, het valt mij ook heel zwaar moet ik zeggen. Was de hele dag gespannen, want als er mensen komen kijken hebben ze enigszins wel interesse (anders ga je niet kijken) maar stel dat ze kopers worden!? wat dan!?
Nu is het maar weer afwachtten of er nog meer reacties komen.. Zolang ik hier alleen woon (mijn ex is naar zijn ouders gegaan) red ik mij prima, mijn ex betaald netjes te helft van alle vaste lasten, en zolang dat goed gaat ben ik nog een tevreden mens..
(was nog wel apart moment, mijn ex zou vandaag op vakantie gaan, ik dacht dat hij heel vroeg weg moest.. nu bleek dat hij vanavond om 8uur pas een vlucht had en vanmiddag om 3 uur pas in de trein stapte. Dacht ik meteen, nou had jij hier ook wel kunnen zitten (ik moest een dag vrij nemen van het werk omdat hij niet kon)

Dat lijkt me ook heel moeilijk! Zeker omdat je je er zo thuis voelt.
Ook stom van je ex. Hij had gewoon vrij eigenlijk en had dat best aan kunnen geven. Dan had je tenminste geen dag vrij hoeven nemen. Wel raar hoor!
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  TwistedAngel za 1 okt 2011 - 10:51

Nu ik er nog over na lig te denken ben ik ook maar blij dat hij er niet was. Hij is vandaag nog wel even langs geweest, net voor hij vertrok voor de vakantie, hij had hier nog schoenen liggen die hij mee wilde hebben. was blij dat we toen geen kijkers hadden, ik nl in tranen, schoonzusje tranen in de ogen.. Ik ben qua relatie en liefde wel echt klaar met hem, maar hij zit nog zo diep in mijn hart en als hij dan zo net als altijd ff op de bank zit dan is het wel ff pittig. (hij heeft het emo momentje niet gezien gelukkig). Hij gaat nu op vakantie met een vriend van hem, ze hebben alleen tickets gekocht naar Bangkok en zien vandaar wel verder. Mijn ex wil daar in deze periode opzoek naar mogelijkheden om daar te werken en te wonen. Wellicht komt hij na de vakantie wel terug met de mededeling dat hij gaat emigreren.. Mijn schoonzusje vond het ook pittig, zij had hem na het beëindigen van onze relatie ook niet meer gezien of gesproken en voelde ook dat het nog zo vertrouwd voelde.. (hieruit blijkt opnieuw dat wij altijd een hecht gezin zijn geweest)
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Raindrop za 1 okt 2011 - 10:57

Waren jullie lang samen?
En sowieso ben je met hem samen geweest, alles voelde toen vertrouwd en dan lijkt het me ook heel moeilijk als ie bij je op de bank zit.Alsof het een beetje zoals voorheen was.
Gaat hij lang op vakantie?
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  TwistedAngel za 1 okt 2011 - 11:03

We waren bijna 6 jaar samen nu... 1 jaar samen geleefd in dit huisje. Gek genoeg kan ik hier heel goed thuis zijn zonder dat hij er is, het is niet dat het huis mij constant aan hem laat herinneren, dat valt mij alles mee.
Hij gaat 3 weken weg, beetje rondtrekken en dus rondkijken voor de toekomst. dat lijkt me wel heel moeilijk als hij hier weg zou gaan. We hebben nog altijd alle dagen wel wat contact. We weten nog altijd heel veel van elkaar en wat in elkaars leven speelt. Twee weken nadat hij onze relatie verbrak had hij al een nieuwe vriendin, dat is ook de reden dat hij weer bij zijn ouders is gaan wonen. Ik kon dat deel gewoon niet aan, het deed mij te veel pijn als ik hem met haar hoorde bellen, smsen en chatten. We hielden wel steeds contact, en hij zocht advies en raad toen zij het plots uitmaakte. daarom voelde het denk ik ook zo vertouwd vanmiddag, we hebben nog altijd veel contact...
Vond het vooral moeilijk toen hij de deur uitstapte en we beide even niet wisten of we een knuffel moesten geven, of een hand of niets. Ik heb hem over zijn rug gestreken en gezegd dat hij heel huids terug moest komen, en op vakantie zijn rust en zichzelf moest gaan zoeken..
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Raindrop za 1 okt 2011 - 11:10

6 jaar is ook een hele tijd!
Wel fijn dat je niet constant herinnert wordt aan hem. Ik zou dat met mijn vriend wel hebben in ons appartementje.
Dat hij zo snel een andere vriendin had moet voor jou ook niet gemakkelijk zijn geweest hug
En zeker niet als hij nog met je zou samenwonen.

Maar het is nog niet zeker he of ie voorgoed naar Bangkok gaat of niet. En dan nog kan je wel contact houden via skype, msn etc.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 11:22

Door het verhaal kom ik opeens tot een droom die ik vannacht heb gehad. Namelijk dat mijn ex onze woning te koop zette en mij belde om te vertellen dat ik hem mocht kopen tegen de prijs die we er destijds voor hadden betaald. Ze wilden weg uit Nederland, dus mocht ik mijn echte thuis weer kopen.... Dromen zijn bedrog!!!! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 11:24

Goeienacht!!! Nog iemand aanwezig?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  TwistedAngel za 1 okt 2011 - 11:27

Ook een goedemorgen Maple! Ik ben nog altijd aanwezig. Hoe gaat het met jou?

Dat mijn ex weg gaat uit NL staat vast. Hij wil hier niet langer blijven en er is ook weinig waarvoor hij vind dat hij hier zal moeten blijven. Contact met zijn ouders is niet geweldig, heeft verder geen familie, en zijn werk is ook niet wat hij leuk vind.
Het ouz mij dan ook niet verbazen dat hij in Bangkok evt zijn nieuwe leven zou starten...
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum