Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat hoort er, volgens jullie, nou écht in die ziekenhuistas?

+18
Fiwen
blondje1313
Diese
Flip Fluitketel
Steep
ekjir@M
Jasmine
Novalee
Fearie
kwak
Mamsie
xxjojootjexx
snoezel
Filoria
Susan
Annie24
LMCurious
Pien
22 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wat hoort er, volgens jullie, nou écht in die ziekenhuistas? - Pagina 3 Empty Re: Wat hoort er, volgens jullie, nou écht in die ziekenhuistas?

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 5:47

Ik had voldoende kleding voor ons allen bij mij, deo en douchegel. Zelfs wat pakjes wicky!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hoort er, volgens jullie, nou écht in die ziekenhuistas? - Pagina 3 Empty Re: Wat hoort er, volgens jullie, nou écht in die ziekenhuistas?

Bericht  Pien zo 2 okt 2011 - 5:55

OOk ik heb geen badjas gebruikt. Het is heel onhandig aan doen en bij de verloskamers kom je amper mensen tegen. Daarnaast vond ik het ook veel te warm en was ik mijn schaamte ook helemaal kwijt!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hoort er, volgens jullie, nou écht in die ziekenhuistas? - Pagina 3 Empty Re: Wat hoort er, volgens jullie, nou écht in die ziekenhuistas?

Bericht  Fiwen zo 2 okt 2011 - 17:58

Klinkt raar maar een zwembroek voor je man. Veel vrouwen vinden het fijn om de weeen onder de douche op te vangen en daarbij rugmassage te krijgen. Als manlief daarbij gaat staan in zijn gewone kleren is binnen notime alles nat, zwembroek is dan erg handig.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hoort er, volgens jullie, nou écht in die ziekenhuistas? - Pagina 3 Empty Re: Wat hoort er, volgens jullie, nou écht in die ziekenhuistas?

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 20:01

Vergeet de maxicosi niet :P

(De man van mijn zus was hem dus vergeten in alle haast Laughing )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hoort er, volgens jullie, nou écht in die ziekenhuistas? - Pagina 3 Empty Re: Wat hoort er, volgens jullie, nou écht in die ziekenhuistas?

Bericht  Parisienne zo 2 okt 2011 - 20:58

Ik wist al dat we minimaal 48 uur in het ziekenhuis moesten blijven na de geboorte van N., omdat zij na 48 uur een echo van haar niertjes zou krijgen (was voor de geboorte al bepaald). Wij hadden de Maxi Cosi dus thuisgelaten omdat mijn vriend toch wel in die tussentijd 1 keer naar huis zou gaan.

Had verder ook genoeg kleding/ondergoed voor mezelf mee en ook voor de baby. Die tip van die zwembroek van Fiwen vind ik ook een goede.. ga ik aan denken, mocht er ooit een tweede kindje komen! Ik had ook overigens een goed gevulde toilettas met haarspullen en make-up.. wilde er ook wel enigszins goed uitzien voor de visite Wink Vond het juist alleen maar 'leuk' om me de volgende dag even op te maken, na een niet-zo-florisant-uitziende-dag ervoor! Wink
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hoort er, volgens jullie, nou écht in die ziekenhuistas? - Pagina 3 Empty Re: Wat hoort er, volgens jullie, nou écht in die ziekenhuistas?

Bericht  *Lookie* ma 3 okt 2011 - 7:45

Even een vraagje wat betreft de wikkeldoek: bedoelen jullie dan een soort badcape, of zo'n fleecedoek? Of nog wat anders?

En hadden jullie ook een jasje, wantjes, sjaaltje etc mee voor in de winter geboren kindjes?

En wat betreft een pyama of nachthemd: iets warms of is het al gauw te warm in het ziekenhuis (ze kunnen daar behoorlijk stoken natuurlijk..)
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hoort er, volgens jullie, nou écht in die ziekenhuistas? - Pagina 3 Empty Re: Wat hoort er, volgens jullie, nou écht in die ziekenhuistas?

Bericht  joyce0606 ma 3 okt 2011 - 7:59

*Lookie* schreef:Even een vraagje wat betreft de wikkeldoek: bedoelen jullie dan een soort badcape, of zo'n fleecedoek? Of nog wat anders?

En hadden jullie ook een jasje, wantjes, sjaaltje etc mee voor in de winter geboren kindjes?

En wat betreft een pyama of nachthemd: iets warms of is het al gauw te warm in het ziekenhuis (ze kunnen daar behoorlijk stoken natuurlijk..)

op de kraamafdeling/verloskunde, is het aardig opgestookt hoor! het is daar al warmer dan in de rest van het ziekenhuis. en mocht je het koud krijgen kun je altijd extra deken krijgen, en voorverwarmde dekens...(heerlijk waren die met koude rillingen Very Happy )

ik heb zelf een pyama setje, lange broek met lang shirt, voor na de bevalling ofzo. en nog 2 nachtshirt hele lange (big shirt) zonder broek, voor in te slapen.

verder heb ik een flubber positiebroek die lekker wijd is (heb em nooit aan) mee voor als ik naar huis ga....en dan gaat er nog wel een trui mee...wat het kan natuurlijk al best koud zijn eind november.

verder neem ik geen wandjes en sjaal mee, ik neem lekker een dikke deken mee die ik over de maxicosi voetenzak heen doe...en de auto kan voor deur van het ziekenhuis gereden worden, dus heel lang door de kou ga je ook niet!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hoort er, volgens jullie, nou écht in die ziekenhuistas? - Pagina 3 Empty Re: Wat hoort er, volgens jullie, nou écht in die ziekenhuistas?

Bericht  mickey ma 3 okt 2011 - 8:03

Bij het ziekenhuis waar ik wil bevallen, kom je vanuit het ziekenhuis direct in de parkeergarage, ideaal smile En we hebben zelf een oprit, dus onze uk hoeft niet veel buiten te zijn. Ik neem dus ook geen wantjes of sjaal mee, gewoon een deken, zoals Joyce ook zegt.
Voor de rest weet ik het nog niet echt, maar ik heb nog even (als het goed is...)
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hoort er, volgens jullie, nou écht in die ziekenhuistas? - Pagina 3 Empty Re: Wat hoort er, volgens jullie, nou écht in die ziekenhuistas?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum