Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik ben op zoek naar een leuk speelkleed voor in de woonkamer

5 plaatsers

Ga naar beneden

Ik ben op zoek naar een leuk speelkleed voor in de woonkamer Empty Ik ben op zoek naar een leuk speelkleed voor in de woonkamer

Bericht  Mida4you za 1 okt 2011 - 8:04

Wij gaan binnenkort verhuizen en we zoeken een leuk speelkleed voor ons dochtertje. Heeft er iemand een leuk idee?
We hebben nu deze alleen hij is te groot: Lengte: 133 cm Breedte: 133 cm en hij moet kleiner.

Ik ben op zoek naar een leuk speelkleed voor in de woonkamer Barnslig-ringdans-vloerkleed__0103916_PE250396_S4
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben op zoek naar een leuk speelkleed voor in de woonkamer Empty Re: Ik ben op zoek naar een leuk speelkleed voor in de woonkamer

Bericht  Beachgirl za 1 okt 2011 - 8:08

Mijn zus heeft er eentje via speeltapijt.nl of .com Zou even googlen, die hebben echt veel keus!

Edit: het is .com en ze verzenden gratis binnen NL
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Ik ben op zoek naar een leuk speelkleed voor in de woonkamer Empty Re: Ik ben op zoek naar een leuk speelkleed voor in de woonkamer

Bericht  Steep za 1 okt 2011 - 14:51

Ik vind de lijn van Lamaze heel erg leuk! (Google maar even). Ik heb de 3 in 1 gym besteld van Lamaze. Die had ik voor mijn schoonzus gekocht (is zwanger) en R. Mocht 'm testen. Hij ging uit zijn plaat! Gillen zelfs! Schoppen en slaan, zo hard dat hij bijna omrolde! Heel grappig. Het is misschien aan de prijzige kant, maar wel stimulerend en educatief, vind ik dan. Ik heb voor mijn schoonzus ook de hond gekocht. Daar zit een vanillle geur in, de oren knisperen en met de pootjes kun je muziek maken. In het boekje staan 3 bekende liedjes (old macdonald, row your boat en nog 1). Ik ben fan van die lijn en ga zeker meer aanschaffen haha!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  SarahKey za 1 okt 2011 - 18:25

Ik zag bij de hema ook speelkleden, maar of ze leuk/handig zijn, dat weet ik niet.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Mida4you za 1 okt 2011 - 19:29

@ Steep, ik bedoel meer in de vorm van een speeltapijtje.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Steep za 1 okt 2011 - 20:40

Aaah ok! Never mind mijn post! Succes met het vinden van je speeltapijtje!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  snoezel za 1 okt 2011 - 21:17

Wij zijn de bijkeuken aan het verbouwen als L dr domein en ik ga waarschijnlijk zo'n wegen-tapijtje bestellen ergens. Dus met weggetjes ed. Hebben ze in allerlei winkels en webshops
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: