Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

tafel en stoeltje of leuk speelkleed?

+3
loesje
Darius
duckie
7 plaatsers

Ga naar beneden

tafel en stoeltje of leuk speelkleed? Empty tafel en stoeltje of leuk speelkleed?

Bericht  duckie wo 28 sep 2011 - 21:42

vanaf wanneer zitten kindjes te spelen aan een tafel met een stoeltje?
wij gaan binnenkort de zolder opruimen en daar een speelhoekje maken
en dan wou ik al gaan kijken voor een leuk tafeltje met stoeltje, maar ik vroeg me af vanaf wanneer
ze daar goed op kunnen zitten enzo... want als de box er volgend jaar uit gaat willen we ook een leuk hoekje in de kamer maken maar dan wil ik eerst weten wat handiger is

of dat we eerst een leuk speelkleed gaan halen
maar wie weet waar ze leuke speelkleden voor meisjes verkopen? zie heel vaak dat wegdek wel voor jongens maar zoek wat leuks voor meisjes
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tafel en stoeltje of leuk speelkleed? Empty Re: tafel en stoeltje of leuk speelkleed?

Bericht  Darius wo 28 sep 2011 - 21:51

Laurens speelt heel weinig met zijn stoeltje en tafeltje. Hij vindt een speelkleed leuker, die van Ikea hebben wij.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

tafel en stoeltje of leuk speelkleed? Empty Re: tafel en stoeltje of leuk speelkleed?

Bericht  loesje wo 28 sep 2011 - 21:54

a gebruikt zijn stoeltje af en toe om te leren lopen. en we zetten hem af en toe op het stoeltje bij zn tafeltje en dan gaat hij daar spelen.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  duckie wo 28 sep 2011 - 21:58

loesje schreef:a gebruikt zijn stoeltje af en toe om te leren lopen. en we zetten hem af en toe op het stoeltje bij zn tafeltje en dan gaat hij daar spelen.

valt hij er niet af?
ik ben hier nog zo bang dat ze eraf zal vallen
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  loesje wo 28 sep 2011 - 22:00

nee maar ik laat hem er ook niet uren op zitten hoor denk zo'n kwartiertje en dat gaat prima. en ik ben ook altijd in de buurt mocht hij toch vallen wat gelukkig nog nooit is gebeurt maar toch.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Bericht  duckie wo 28 sep 2011 - 22:04

loesje schreef:nee maar ik laat hem er ook niet uren op zitten hoor denk zo'n kwartiertje en dat gaat prima. en ik ben ook altijd in de buurt mocht hij toch vallen wat gelukkig nog nooit is gebeurt maar toch.

jou zoontje is ook al wat ouder als mijn dochtertje zie ik net angel
binnenkort gaan we maar eens bij de ikea ofzo kijken... eerst maar eens plek maken op zolder
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  loesje wo 28 sep 2011 - 22:08

klopt maar mijn zoontje loopt wat achter met sommige dingen dus die kun je niet vergelijken met een 1 jarige aldus zijn fisio.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 23:14

Wij hebben hier een tafel en een stoeltje maar Q.uiten zit er eigenlijk nooit aan. Hij gebruikt het meer om zijn speelgoed op te zetten. Dus straks als de box eruit gaat, komt er een lekker kleed waar de jongens op kunnen spelen.

Gast
Gast

Bericht  Liadan wo 28 sep 2011 - 23:51

Yara zit alleen aan haar tafeltje als ze met haar poppenhuis speelt. Verder speelt ze vrijwel altijd op de grond. Ik zou voor een speelkleed gaan.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Flower_L wo 28 sep 2011 - 23:54

Beneden wil ik graag een zitzak of een fijn zittende stoel. Op zolder hebben we nu een speelhuisje (oeps, was eigenlijk pas voor volgend zomer buiten) + hoogpolig tapijtje liggen, Wil daar ook nog een tafel + stoeltje om straks te kleuren enzo.

Nu zie ik hem nog niet op een stoeltje zitten, maar over paar maandjes pas. Ik zou er dus nog even mee wachten, wanneer jouw kindje 9 maanden is.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Parisienne do 29 sep 2011 - 0:23

Wij hebben een mooi vloerkleed speciaal voor N. waarop ze lekker kan spelen en waar haar speelgoed op staat. Dat is dus echt haar hoekje/stukje van de woonkamer. Ook heeft ze zo'n zacht stoeltje van Woezel en Pip, daarin kan ze straks (als ze zelf goed kan blijven zitten op een stoel) lekker in zitten als wij op de bank zitten en ze even tv kijkt ofzo. Als de box weggaat wil ik eigenlijk ook een tafeltje en twee stoeltjes voor N., maar ik denk dat we daar nog even mee wachten.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Lindsya do 29 sep 2011 - 2:51

Toen mijn zoontje ongeveer 14 maanden was hebben we de box weg gehaald en een tafel en twee stoeltjes met een speelkleed eronder neer gezet in de woonkamer. Hij zat toen regelmatig in "zijn" hoekje. Nu die wat ouder is, is het meer geworden.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: