Voor een kindje in 2011!
+33
Paper Crown
Silver
Linnie1985
koNijntje
Aggi
Aimee
Happy
Ellebel
Live Laugh Love
firda
Jazzlyn
bolus26
Triesje1983
LMCurious
Susan
majo8782
Nora
meisje
Jasmine
Lejow
Le Chat Noir
blondje1313
Weegschaal
Filoria
S@nneke
Creabea_28
Alyssa
Jelin
Elmo
Koffieleut
CCC
Amber-
Muppetje
37 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Haha muppet, nee ik ben u echt boos op je
Spannend amber! Ach ieder lichaam is anders dus bij jou is het misschien wat langer een lage temperatuur. Ik had nog even terug gekeken, maar hij was iedere dag 36,6 36,7 toen 36,4 36,6 36,7 en toen 37,0 en dat bleef zo tot ik ongesteld werd.
Spannend amber! Ach ieder lichaam is anders dus bij jou is het misschien wat langer een lage temperatuur. Ik had nog even terug gekeken, maar hij was iedere dag 36,6 36,7 toen 36,4 36,6 36,7 en toen 37,0 en dat bleef zo tot ik ongesteld werd.
Gast- Gast
Puggle schreef:Haha muppet, nee ik ben u echt boos op je
Hoe kan ik het goedmaken? Zal ik n cadeautje voor je kopen?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Muppetje schreef:Puggle schreef:Haha muppet, nee ik ben u echt boos op je
Hoe kan ik het goedmaken? Zal ik n cadeautje voor je kopen?Zwangerschapstest?
HAHAHA
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
amber22 schreef:Muppetje schreef:Puggle schreef:Haha muppet, nee ik ben u echt boos op je
Hoe kan ik het goedmaken? Zal ik n cadeautje voor je kopen?Zwangerschapstest?
HAHAHA
Erg grappig muppet
Gast- Gast
Sorry schat, je weet dat ik het niet kwaad bedoel he?
Muppetje- Ratel
Puggle ik ook niet hoor.. we hebben het beste met je voor!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Puggle ik ook niet hoor.. we hebben het beste met je voor!
Ik zit maar een beetje te pesten, ik kan wel wat hebben
Gast- Gast
Puggle schreef:amber22 schreef:Puggle ik ook niet hoor.. we hebben het beste met je voor!
Ik zit maar een beetje te pesten, ik kan wel wat hebben
Gelukkig maar
Amber-- Ratel
@ Viva; Jammer dat je ongesteld bent geworden. Succes deze volgende ronde!
@ Koffieleut; 1x kan idd voldoende zijn, dus succes!
@ Charlie; Is toch al wel een hele stap! En toch wel spannend, aan de bloedverdunners als het zover is!
@ Yasmine; Fijn dat je er weer echt voor kan gaan. En helemaal fijn als je je eisprong al hebt, dan heb je wrs weer een mooie cyclus!
@ Ugly Betty; Welkom!
@ Amber; Succes dan de komende dagen
Volgens mijn ticker mag ik over 3 dagen al testen, is toch wel weer erg snel gegaan! Maar ik wacht sowieso tot dinsdag.
@ Koffieleut; 1x kan idd voldoende zijn, dus succes!
@ Charlie; Is toch al wel een hele stap! En toch wel spannend, aan de bloedverdunners als het zover is!
@ Yasmine; Fijn dat je er weer echt voor kan gaan. En helemaal fijn als je je eisprong al hebt, dan heb je wrs weer een mooie cyclus!
@ Ugly Betty; Welkom!
@ Amber; Succes dan de komende dagen
Volgens mijn ticker mag ik over 3 dagen al testen, is toch wel weer erg snel gegaan! Maar ik wacht sowieso tot dinsdag.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Muppetje, ik moest wel lachen om jouw opmerkingen hoor. Maarreh, jij moet zelf niet veel zeggen hoor, muts
Lieve Puggle, je zegt al 5 dagen dat je voelt dat het eraan zit te komen, maar het komt maar niet. Ik heb wel goede hoop bij jou. Als je dit weekend nog niet ongesteld bent, ga je dan nog neit testen? (Oh oké, ik krijg het idee dat ikv eel nieuwsgieriger ben dan jijzelf )
Ugly Betty, welkom!! Leuk dat jullie er ook voor gaan.
Amber, ben benieuwd of de temperatuur klopt met je eisprong!
Weegschaal, spannend ook hoor! Waarom wil je tot dinsdag wachten? Ben je dan vrij?
Ik had vanmorgen mijn temperatuur genomen (onder mijn oksel, moeha) en die was 36,6. Dus die is wel normaal he, dus onder mijn oksel kan blijkbaar ook wel. Morgen moet ik er veel vroeger uit (2,5 uur eerder dan vandaag) dus ik ben benieuwd of die dan hetzelfde is. Houden jullie dat bij in een bestandje ofzo?
Lieve Puggle, je zegt al 5 dagen dat je voelt dat het eraan zit te komen, maar het komt maar niet. Ik heb wel goede hoop bij jou. Als je dit weekend nog niet ongesteld bent, ga je dan nog neit testen? (Oh oké, ik krijg het idee dat ikv eel nieuwsgieriger ben dan jijzelf )
Weegschaal, spannend ook hoor! Waarom wil je tot dinsdag wachten? Ben je dan vrij?
Ik had vanmorgen mijn temperatuur genomen (onder mijn oksel, moeha) en die was 36,6. Dus die is wel normaal he, dus onder mijn oksel kan blijkbaar ook wel. Morgen moet ik er veel vroeger uit (2,5 uur eerder dan vandaag) dus ik ben benieuwd of die dan hetzelfde is. Houden jullie dat bij in een bestandje ofzo?
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Alyssa schreef:Muppetje, ik moest wel lachen om jouw opmerkingen hoor. Maarreh, jij moet zelf niet veel zeggen hoor, muts
toch maar onder je oksel gedaan. Moest wel lachen om hoe het hier gisteren beschreven werd. Maar ik doe het wel gewoon in mij k... haha!
Amber-- Ratel
Ik hou het bij op http://www.fertilityfriend.com/ is wel een Engelse site.
Amber-- Ratel
Haha Alyssa I know...
Ik hield mijn temperatuur ook bij op ff, ik heb er een app van op mn telefoon...
Ik hield mijn temperatuur ook bij op ff, ik heb er een app van op mn telefoon...
Muppetje- Ratel
Haha ja, ik heb zoiets van: Ik wil het gewoon testen of mijn temperatuur klopt met mijn eisprong zeg maar. Ik word nu toch opgevolgd dus ik wéét (denk toch) wanneer mijn eisprong is, als dan mijn temperatuur zakt, ook al doe ik het onder mijn oksel, dan weet ik genoeg. Ik ben benieuwd!
Dankjewel voor de tips van de site dames. Moet je je sowieso aanmelden/account maken voordat je daar wat kan doen?
Dankjewel voor de tips van de site dames. Moet je je sowieso aanmelden/account maken voordat je daar wat kan doen?
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Alyssa schreef:Haha ja, ik heb zoiets van: Ik wil het gewoon testen of mijn temperatuur klopt met mijn eisprong zeg maar. Ik word nu toch opgevolgd dus ik wéét (denk toch) wanneer mijn eisprong is, als dan mijn temperatuur zakt, ook al doe ik het onder mijn oksel, dan weet ik genoeg. Ik ben benieuwd!
Ja je moet je aanmelden.
Amber-- Ratel
Alyssa schreef:
Ik zou zondag ongesteld moeten worden volgens mijn cyclus voor de miskraam, zou dan dus maandag pas testen. Maar dinsdag heb ik een late dienst en is mijn man vrij. Ik test toch liever samen. Maar eerst maar eens afwachten, misschien ben ik dan al ongesteld.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Ik vul het gewoon iedere keer in op de agenda in mijn telefoon.
Weegschaal, hopelijk is je cyclus nu weer wat korter.
Weegschaal, hopelijk is je cyclus nu weer wat korter.
Gast- Gast
Ja dat had ik ook, dat mijn menstruatie er heftiger van werd. Daardoor was ik ook meer emotioneel en moe als ik ongesteld was. Had jij dat ook?Charlie schreef:Ben in ieder geval blij van de koperspiraal af te zijn. Dat is naast condooms natuurlijk, het enige voorbehoedmiddel dat ik mag gebruiken omdat het hormoonvrij is. Maar je menstruatie wordt er héél heftig van.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Muppetje schreef:Welkom trouwens Ugly Betty!
Ik ben Muppetje, 27, zeven jaar samen met mijn man van 32, na mijn tweede dosis Clomid en precies een jaar na het stoppen met de pil ben ik nu in verwachting van ons eerste kindje
Gefeliciteerd! Fijn dat de Clomid zijn werk heeft kunnen doen. Hoe voel je je? En heb je het al aan anderen verteld?
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Ugly Betty schreef:Muppetje schreef:Welkom trouwens Ugly Betty!
Ik ben Muppetje, 27, zeven jaar samen met mijn man van 32, na mijn tweede dosis Clomid en precies een jaar na het stoppen met de pil ben ik nu in verwachting van ons eerste kindje
Gefeliciteerd! Fijn dat de Clomid zijn werk heeft kunnen doen. Hoe voel je je? En heb je het al aan anderen verteld?
Dankjewel! Ik voel me momenteel belabberd omdat ik vreselijk verkouden ben, maar daar kan de baby niets aan doen, veder voel ik me goed! Wel wat kleine dingen, veel plassen zere borsten, soms misselijk, maar dat hoort er allemaal bij.
Mijn schoonouders weten het al en een van mijn beste vriendinnetjes mijn moeder vertellen we het dit weekend, die woont verder weg en bellen vind ik niet leuk. Zijn precies de mensen die ook wisten van het ziekenhuis. Verder vertellen we het nog niet, daar is het nog veel te vroeg voor....
Muppetje- Ratel
Balen dat je verkouden bent, ik geloof dat half Nederland aan het snotteren is.
Spannend dat jullie het gaan vertellen het weekend. Ik zou denk ik mijn mond ook niet kunnen houden tegen mijn (schoon)ouders en beste vriendin. En misschien merken ze het wel aan je, omdat ze ook al weten dat jullie bezig waren. Ga je het gewoon vertellen of doe je het op een speciale manier?
Spannend dat jullie het gaan vertellen het weekend. Ik zou denk ik mijn mond ook niet kunnen houden tegen mijn (schoon)ouders en beste vriendin. En misschien merken ze het wel aan je, omdat ze ook al weten dat jullie bezig waren. Ga je het gewoon vertellen of doe je het op een speciale manier?
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Ugly Betty schreef:Balen dat je verkouden bent, ik geloof dat half Nederland aan het snotteren is.
Nee hoor we vertellen het gewoon, het is al speciaal genoeg...
Laatst aangepast door Muppetje op do 20 okt 2011 - 3:32; in totaal 2 keer bewerkt
Muppetje- Ratel
Hallo Meiden,
Wat een rust hier vandaag!
Ik ben weer aan het werk, nog drie kwartier. Morgen nog een dagje en dan weer heerlijk weekend!
Hoe is het met de rest?
En Puggle?
Ik ben weer aan het werk, nog drie kwartier. Morgen nog een dagje en dan weer heerlijk weekend!
Hoe is het met de rest?
En Puggle?
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Hallo Meiden,
Hoe is het met de rest?
En Puggle?
Met gaat het super! We hebben het huis ben zooooo blij
Gast- Gast
amber22 schreef:Hallo Meiden,
Hoe is het met de rest?
En Puggle?
Met mij alles goed, op de verkoudheid na, en met jou lieve Amber?
Muppetje- Ratel
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: