Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

+18
Blond
_DoI
Sugarfall
Rev3rie
Summerlovin
Toet
Jerry
Sarah1985
Makamba
Flinder
SnowWhite
VeryCherry
Caresses
loura
minoessepoes
Biancos
Serena
Jeanette
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw? - Pagina 2 Empty Re: Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

Bericht  Sarah1985 ma 27 dec 2010 - 3:49

Wij gaan met een groep carbid schieten. En savonds vuurwerk afsteken, maar ik steek niks af en betaal ook niks eraan. Ben doodsbang ervoor. Durf niet eens kaarsjes aan te steken
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw? - Pagina 2 Empty Re: Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

Bericht  SnowWhite ma 27 dec 2010 - 3:49

Gekje schreef:Nee. ik ben er ook bang voor! Haat het ook ontzettend om over straat te gaan 'snachts. Vertrouw anderen er ook niet mee. Je weet nooit waar ze het heen gooien of wat dan ook.
Eens.
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw? - Pagina 2 Empty Re: Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 3:52

Ik steek ook geen vuurwerk af en vind het zonde van het geld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw? - Pagina 2 Empty Re: Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 3:52

Ik kijk liever naar hoe anderen hun geld de lucht in knallen dan dat ik het zelf doe. Ik vind het gewoon zonde..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw? - Pagina 2 Empty Re: Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

Bericht  Jerry ma 27 dec 2010 - 3:53

Ik vind het vervelend om op oudjaarsdag de straat op te moeten in verband met 'vervelende hangmensen' die vuurwerk naar je gooien (ik snap die mensen niet...).

Ik zeg altijd dat ik er niks aan vind, al dat vuurwerk, maar m'n vriend en zwagers kopen wel altijd wat en stiekem vind ik het dan wel leuk om wat af te steken (zelf het knallende spul, want dan weet ik dat ik een knal kan verwachten:P)
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw? - Pagina 2 Empty Re: Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 3:56

Ik vind niks aan knalvuurwerk, ik ben ook een mietje als het op knalvuurwerk aankomt, ben er bang voor en durf het al helemaal niet aan te steken. Maar siervuurwerk kan wel heel mooi zijn en daar kan ik ook wel van genieten. Maar ik koop het niet, vind het zonde van het geld. Er zijn meestal genoeg buren die wel veel vuurwerk kopen, dus er is genoeg te zien in de straat.

Carbidschieten vind ik dan wel weer stoer (om naar te kijken) (met mijn oren dicht tegen de knallen)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw? - Pagina 2 Empty Re: Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

Bericht  Toet ma 27 dec 2010 - 4:36

Niet echt, ik ben ook bang voor vuurwerk.
Ik heb alleen wat sterretjes en grondbloemen. Very Happy
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw? - Pagina 2 Empty Re: Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

Bericht  Summerlovin ma 27 dec 2010 - 4:52

We hebben het wel. Maar mijn vader steekt het af.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw? - Pagina 2 Empty Re: Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 4:54

Nee; nog nooit gedaan ook met oud & nieuw. Hier is het altijd gekkenhuis - dus de kat gaat uit logeren & wij vieren het bij mijn schoonouders, daar is wel veel vuurwerk en ik vind het wel leuk om te zien

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw? - Pagina 2 Empty Re: Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 4:55

Nee vind het zonde van t geld.
Blijf binnen lekker kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw? - Pagina 2 Empty Re: Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

Bericht  Rev3rie ma 27 dec 2010 - 4:56

Nee, als ik met vuurwerk bezig ben dan let ik niet meer op andere prachtige vuurwerken.
Dus ik kijk liever, en het is gratis ook nog :P
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw? - Pagina 2 Empty Re: Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

Bericht  Sugarfall ma 27 dec 2010 - 4:56

Ik koop altijd 1 grote vuurpijl (sier) die ik mooi vind, en die steek ik dan af. Dat vind ik wel leuk om te doen, geeft toch een beetje het gevoel van, goodbye old year, hello new year! Meer vuurwerk doe ik niet aan. Oh ja, een paar sterretjes.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw? - Pagina 2 Empty Re: Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

Bericht  _DoI ma 27 dec 2010 - 4:56

Nee, ik vind het ook zonde van het geld.
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zweden

Terug naar boven Ga naar beneden

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw? - Pagina 2 Empty Re: Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 6:08

Sinds er vorig jaar vuurwerk op mij is ontploft, doe ik er niet meer aan mee. Vriend mag best vuurwerk kopen, ik blijf er ver van vandaan..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw? - Pagina 2 Empty Re: Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

Bericht  Blond ma 27 dec 2010 - 7:14

Nee maar ik heb wel sterretjes! Ik kijk liever naar het siervuurwerk van anderen dan dat ik het zelf moet kopen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw? - Pagina 2 Empty Re: Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 7:20

Ik steek geen vuurwerk af, vind dat echt heel zonde van het geld. Ik kijk wel naar het vuurwerk van andere mensen. Hier in de buurt hebben ze op sommige plaatsen echt super mooi vuurwerk. Daar gaat echt voor duizenden euro's de lucht in denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw? - Pagina 2 Empty Re: Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 7:30

Wij hebben nog geen vuurwerk, maar willen we wel. Ik steek het zelf niet af, dat doet mijn vriend.
Wel geef ik toe dat ik bang ben voor vuurwerk, dit is gekomen toen het een paar jaar gelden erg mistig was met OEN.
Niemand wist waar hij het vuurwerk op richtte etc. Ik heb toen een vlinderbom tegen mijn been gekregen, die gelukkig al ontploft was, maar de restanten ervan kreeg ik dus tegen mijn been. 2 weken met een blauw been gelopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw? - Pagina 2 Empty Re: Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

Bericht  TukTuk ma 27 dec 2010 - 7:37

Mijn vriend wilde graag dit jaar eens echt vuurwerk afsteken en omdat ik nu in België studeer en dus makkelijk vuurwerk kon mee nemen, hebben we voor dit jaar wel wat gekocht. Ik vind het wel leuk om te kijken, afsteken hoeft voor mij niet persee, maar vindt het voornamelijk geld verspilling:P
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw? - Pagina 2 Empty Re: Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 7:42

Nee ik doe niet aan vuurwerk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw? - Pagina 2 Empty Re: Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

Bericht  Bibi2010 ma 27 dec 2010 - 9:14

Mijn vriend en ikke steken ook geen vuurwerk af,vinden het zonde van ons geld..
Bibi2010
Bibi2010
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 20
Punten : 24
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw? - Pagina 2 Empty Re: Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 9:15

Vuurwerk vond ik vroeger fantastisch. Hoeveel uren ik en mijn vriendjes buiten wel niet hebben gestaan, verkleumd tot op het bot, om ons vuurwerk te laten knallen. En hoeveel geld daar wel niet in is gaan zitten. :P

Maar nee, ik steek dit jaar geen vuurwerk af. Vroeger was het leuk en tegenwoordig kijk ik liever naar het geld van anderen welke ze de lucht inlaten. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw? - Pagina 2 Empty Re: Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

Bericht  Shopelle ma 27 dec 2010 - 9:20

Mijn vriend steekt wel wat vuurwerk af ja.. maar ik houd mijn handen daar van af :p
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw? - Pagina 2 Empty Re: Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

Bericht  Rouxxxe ma 27 dec 2010 - 9:42

Nee, ik schaf het niet aan en ga het ook niet afschieten. Misschien dat ik wel wat sterretjes haal, dat vind ik altijd wel grappig :P
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw? - Pagina 2 Empty Re: Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum