Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

+18
Blond
_DoI
Sugarfall
Rev3rie
Summerlovin
Toet
Jerry
Sarah1985
Makamba
Flinder
SnowWhite
VeryCherry
Caresses
loura
minoessepoes
Biancos
Serena
Jeanette
22 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw? Empty Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

Bericht  Jeanette ma 27 dec 2010 - 2:18

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw? Of kijk je er liever naar?

Ik steek eigenlijk nooit geen vuurwerk af met oud & nieuw. Meestal heb ik al wat op en ben nogal snel teut, dus lijkt me niet zo verstandig haha. :P Maar kijken is ook leuk natuurlijk.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw? Empty Re: Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 2:20

Ik ga 's middags carbid schieten.. Voor de rest doe ik niet aan vuurwerk..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw? Empty Re: Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 2:21

De mannen steken het af, de vrouwen kijken Wink Ik was altijd al bang van een rotje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw? Empty Re: Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

Bericht  Serena ma 27 dec 2010 - 2:25

Nee echt niet, ben bang voor vuurwerk, durf alleen met sterretjes te lopen :P
Kijken vind ik dan wel weer leuk smile
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw? Empty Re: Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 2:26

Nee, nooit gedaan en ook niet van plan. Ik kijk liever naar een professionele vuurwerkshow.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw? Empty Re: Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

Bericht  Biancos ma 27 dec 2010 - 2:27

Nee ben bang voor vuurwerk,
kijk liever achter et raam :P
Biancos
Biancos
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 126
Punten : 149
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw? Empty Re: Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 2:28

Serena schreef: durf alleen met sterretjes te lopen :P

Zelfs daar heb ik me ooit aan weten te branden...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw? Empty Re: Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

Bericht  minoessepoes ma 27 dec 2010 - 2:29

Nee en mijn vriend geeft er ook niks om. Ik kijk wel wat andere mensen afsteken Very Happy
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw? Empty Re: Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

Bericht  loura ma 27 dec 2010 - 2:41

Nee ik vind daar echt niks aan. Ik vind het leuker om achter glas te kijken naar echt mooi vuurwerk. Buiten staan met al die voetzoekers enzo vind ik eng!
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw? Empty Re: Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

Bericht  Caresses ma 27 dec 2010 - 2:59

Alleen sterretjes, al valt dat niet echt onder vuurwerk. Nee, ik vind het zonde van het geld dus kijk wel naar het vuurwerk van anderen.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw? Empty Re: Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

Bericht  VeryCherry ma 27 dec 2010 - 3:02

Ja Very Happy Hoe zwaarder het vuurwerk, hoe leuker ik het vind Very Happy Ben meestal de hele avond/nacht buiten te vinden Embarassed
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw? Empty Re: Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

Bericht  SnowWhite ma 27 dec 2010 - 3:10

Nee, ik steek het niet af. Sterretjes vind ik al 'eng' genoeg (daar kan ik mijn handen zelfs aan branden..)! Ik kijk dan liever naar anderen die het vuurwerk afsteken.
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw? Empty Re: Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 3:11

Nee ik ben doodsbang voor vuurwerk. Het liefst ga ik ook gewoon niet over straat met oud en nieuw.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw? Empty Re: Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 3:14

Ik woon op 8 hoog en kijk uit over een woonwijk en Heemskerk dorp.... Ik kom niet eens buiten met o&n Very Happy Vaak komen vrienden bij ons langs, vanwege het uitzicht, dus ik hoef ook niet weg.

De mensen in die woonwijk en in het dorp, denken dat ze vuurwerk voor zichzelf afsteken, maar eigenlijk is 't gewoon voor mij smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw? Empty Re: Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

Bericht  VeryCherry ma 27 dec 2010 - 3:15

Waarom zijn er zoveel van jullie bang voor vuurwerk?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw? Empty Re: Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 3:23

CherrieLola schreef:Waarom zijn er zoveel van jullie bang voor vuurwerk?

Ik ben bang dat het naar me toe schiet. Vond het overigens als kind al niks en wilde nooit naar buiten. Om vijf over twaalf lag ik altijd al op bed smile. Toen ik een jaar of 17 was ging ik voor het eerst naar buiten met mijn nichtje en het was zo leuk en gezellig (halve familie bezocht, dorp doorgelopen enzo) dat ik het jaar daarna ook wel durfde. Mijn toenmalige vriend wilde zien hoe het vuur aangestoken werd bij ons in het dorp. De stapel mocht van de politie 5 bij 5 zijn maar was 10 bij 10. Terwij ler 6 man op stond ontplofte de stapel, kerstbomen vlogen in het rond en een mega vuurbal kwam op ons af. Het is dat iemand me vasthield anders was ik weggevlogen (niet overdreven). De flat die daar stond had geen ramen meer, verwarmingsbuizen waren zelfs kromgetrokken. Ouderen vergeleken het met het neerstorten van het vliegtuig dat hier ooit lang geleden is gebeurd. Het heeft heel lang geduurd eer ik weer over straat durde met O&N. Wat vreselijk was dat zeg. Mensen schreeuwen, huilen, hysterie, ambulances, mensen boos en dan roept iemand ineens; 'Hey, het is 12 uur!'. Vreselijk... Ik snap sowieso niet dat iedereen maar vuurwerk af mag steken. Zeker kinderen maar volwassenen zijn soms net zo kinderlijk...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw? Empty Re: Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 3:24

Nee, geen zin om daar geld aan uit te geven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw? Empty Re: Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 3:29

Ik vind vuurwerk eng. Ik vind het gevaarlijk en ik hou niet van de harde knallen. Ik kijk er wel graag naar (op grote afstand :P).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw? Empty Re: Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

Bericht  VeryCherry ma 27 dec 2010 - 3:34

Oh bah Lagom, dat lijkt me ècht eng. Brrr...
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw? Empty Re: Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 3:35

Ik vind het ook eng om af te steken. Het kijken vind ik al minder eng. Een paar jaar geleden bezorgde ik de kranten en ik vond het vreselijk rond oudjaarsdag. Stoere jongens die proberen een rotje in mijn krantentas (op de fiets) te gooien, brrrr.
Zelf kan ik me al branden aan een sterretje (was nog vrij jong), maar ben nog altijd bang van vuurwerk. Ook door de filmpjes en verhalen van mijn broers, nee dank je.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw? Empty Re: Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 3:36

Ik kijk alleen naar het vuurwerk! Heb geen behoefte om het af te schieten er is al genoeg te zien Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw? Empty Re: Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 3:37

Mijn vriend gaat het trouwens wel afsteken en ik ben daar niet bij en dat vind ik níet fijn :S Ben blij als ik hem weer heelhuids terugzie, al weet ik heus wel dat hij voorzichtig zal doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw? Empty Re: Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

Bericht  Flinder ma 27 dec 2010 - 3:38

Ik koop het nooit; vind het gevaarlijk en duur. Ik kijk wel graag maar dan van een afstandje :P
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw? Empty Re: Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 3:44

Nee. ik ben er ook bang voor! Haat het ook ontzettend om over straat te gaan 'snachts. Vertrouw anderen er ook niet mee. Je weet nooit waar ze het heen gooien of wat dan ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw? Empty Re: Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

Bericht  Makamba ma 27 dec 2010 - 3:46

Lagom schreef:Nee ik ben doodsbang voor vuurwerk. Het liefst ga ik ook gewoon niet over straat met oud en nieuw.

+1
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw? Empty Re: Steek jij vuurwerk af met oud & nieuw?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum