Hoe snel zwanger bij de tweede?
+17
holaagirl
Nana
Susan
Novalee
Flower_L
kwak
Darius
joyce0606
maiadebij
sheila123
Roodkapje
Mamsie
Thunder
pindaatje
Liadan
Tania
Annemie
21 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hoe snel zwanger bij de tweede?
Ach, wat vreselijk! Ik begrijp dat het nog niet lang geleden is? Sterkte!Rejoy. schreef:Novalee schreef:Ben je weer zwanger, Rejoy?Rejoy. schreef:de eerste keer de eerste maand
de tweede keer de zesde maand
de derde keer de vierde maand
nee, ben niet meer zwanger, ik heb inmiddels 2 miskramen gehad.
*Ik weet trouwens niet of je me nog "kent" maar we hebben nog samen in het zwanger worden topic gezeten, toen heette ik Newbie*
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
na Y. een nieuwe miskraam inderdaad. We waren er niet heel actief mee bezig, maar meer 'het komt hoe het komt'. Op het moment doen we het even rustig aan met het oog op mijn afstudeerstage en daarna gaan we weer verder met die instelling.
miskraam is nu iets van 3 weken geleden.
En novalee, nu gaat er ineens een branden, wat stom zeg, nooit in de gaten gehad dat jij dat was!
miskraam is nu iets van 3 weken geleden.
En novalee, nu gaat er ineens een branden, wat stom zeg, nooit in de gaten gehad dat jij dat was!
Gast- Gast
Geeft niks, zo zichtbaar ben ik niet op het forum geloof ik
Wat jammer dat je zoiets verdrietigs twee keer mee moet maken Maar ik vind het wel leuk om te lezen dat jullie weer voor een kindje gaan. Dat was eerst niet jullie bedoeling, toch? Ik bedoel, jullie wilden minstens een paar jaar leeftijdsverschil meen ik me te herinneren?
Wat jammer dat je zoiets verdrietigs twee keer mee moet maken Maar ik vind het wel leuk om te lezen dat jullie weer voor een kindje gaan. Dat was eerst niet jullie bedoeling, toch? Ik bedoel, jullie wilden minstens een paar jaar leeftijdsverschil meen ik me te herinneren?
Novalee- Kletskop
tsjah, zo veranderd een mens nog eens van gedachte Vriendin van me die vind het hilarisch, eerst riep ik dat we het bij ééntje zouden laten, toen héééél misschien een tweede, maar dan minstens 10 jaar leeftijdsverschil, die tien jaar werd al snel vier jaar, toen een jaar en toen was ik al zwanger
En ik roep nu heel hard dat een tweede kindje echt het laatste kindje is, maar je zult zien dat we uiteindelijk een nest met zes kinderen krijgen ofzo.
En ik roep nu heel hard dat een tweede kindje echt het laatste kindje is, maar je zult zien dat we uiteindelijk een nest met zes kinderen krijgen ofzo.
Gast- Gast
Susan schreef:Op de avond waarop we besloten om voor een tweede te gaan is ze ook verwekt.
Gast- Gast
Ach, beter zo dan andersom, toch? Zit je met een huis vol kinders en bedenk je je dat je het toch liever bij één had gehoudenRejoy. schreef:tsjah, zo veranderd een mens nog eens van gedachte Vriendin van me die vind het hilarisch, eerst riep ik dat we het bij ééntje zouden laten, toen héééél misschien een tweede, maar dan minstens 10 jaar leeftijdsverschil, die tien jaar werd al snel vier jaar, toen een jaar en toen was ik al zwanger
Maar goed, we gaan wel een beetje off topic zo. Ik hoop iig dat het jullie, zodra het kan met je afstudeerstage enzo, snel gegund is!
Novalee- Kletskop
+1 Dat is wel heel bijzonder!Tea-Leaf schreef:Susan schreef:Op de avond waarop we besloten om voor een tweede te gaan is ze ook verwekt.
Novalee- Kletskop
Bij de 1e gelijk raak. Werd late miskraam.
2e zwangerschap was 4 maanden later raak. Ging goed.
3e zwangerschap was 10 maanden na de geboorte van mijn dochter. Kreeg weer een miskraam.
4e zwangerschap was ik gelijk zwanger na de miskraam.
2e zwangerschap was 4 maanden later raak. Ging goed.
3e zwangerschap was 10 maanden na de geboorte van mijn dochter. Kreeg weer een miskraam.
4e zwangerschap was ik gelijk zwanger na de miskraam.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
De eerste, gelijk.
De tweede, 2de ronde. ( achteraf waren we de eerste ronde al te laat, dus eigenlijk is het ook de eerste ronde maar voor ons gevoel 2de)
De tweede, 2de ronde. ( achteraf waren we de eerste ronde al te laat, dus eigenlijk is het ook de eerste ronde maar voor ons gevoel 2de)
Gast- Gast
De eerste na 8 maanden, de tweede na iets meer dan een jaar.
Gast- Gast
Novalee schreef:+1 Dat is wel heel bijzonder!Tea-Leaf schreef:Susan schreef:Op de avond waarop we besloten om voor een tweede te gaan is ze ook verwekt.
+1. Zucht....dat is toch geweldig. Ik vind eigenlijk dat dit iedereen gegund moet zijn . Niks geen wachtweken en NOD's en dergelijke haha.
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Bij S. duurde het 2 maandjes. Ik ben enigskind en ik heb nog een nichtje dat enigskind is. Mijn moeder en mijn tante (zussen) zijn allebei voor een tweede gegaan maar na 2/3 jaar proberen zijn ze er mee gestopt. Ze werden maar niet zwanger. Ik ben ook bang (mochten we ooit voor een tweede gaan, is niet zeker trouwens) dat dat bij mij ook het geval zou zijn. Waarom weet ik niet maar het is een gevoel. En mijn andere tante (ook een zus) heeft tussen 1 en 2 vier miskramen gehad. Ze zijn alle drie met de eerste binnen 3 maanden zwanger geworden maar bij de tweede is het dus helemaal niet gelukt of het duurde erg lang
Gast- Gast
Met hormonen:
De eerste keer in ronde 4 , werd MA
De tweede keer in ronde 1
De eerste keer in ronde 4 , werd MA
De tweede keer in ronde 1
Ik was alle 3 de keren vrijwel meteen zwanger, 1e keer meteen, 2e keer 2e ronde, en de 3e keer ook meteen.
Gast- Gast
De eerste keer duurde het 9 maanden en deze keer ben ik alweer goed zes maanden op weg...
Gast- Gast
Hier heb ik hem.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Hier eerste 2 keren wat langer over gedaan. Eerste keer was na 10 maanden werd helaas een mk en de 2e keer was het raak na 11 maanden en de derde keer was het gelijk raak. Dus heel verschillend.
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?
» zwanger van de tweede...
» zwanger van de tweede en verlof
» Hoe snel zwanger?
» Hoe snel was jij zwanger....
» zwanger van de tweede...
» zwanger van de tweede en verlof
» Hoe snel zwanger?
» Hoe snel was jij zwanger....
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: