Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe snel zwanger bij de tweede?

+17
holaagirl
Nana
Susan
Novalee
Flower_L
kwak
Darius
joyce0606
maiadebij
sheila123
Roodkapje
Mamsie
Thunder
pindaatje
Liadan
Tania
Annemie
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe snel zwanger bij de tweede? - Pagina 2 Empty Re: Hoe snel zwanger bij de tweede?

Bericht  Novalee vr 30 sep 2011 - 8:36

Rejoy. schreef:
Novalee schreef:
Rejoy. schreef:de eerste keer de eerste maand
de tweede keer de zesde maand
de derde keer de vierde maand
Ben je weer zwanger, Rejoy?

nee, ben niet meer zwanger, ik heb inmiddels 2 miskramen gehad.
Ach, wat vreselijk! hug Ik begrijp dat het nog niet lang geleden is? Sterkte!

*Ik weet trouwens niet of je me nog "kent" maar we hebben nog samen in het zwanger worden topic gezeten, toen heette ik Newbie*
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe snel zwanger bij de tweede? - Pagina 2 Empty Re: Hoe snel zwanger bij de tweede?

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 8:37

Aan novalee= newbie nu vat ik m pas :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe snel zwanger bij de tweede? - Pagina 2 Empty Re: Hoe snel zwanger bij de tweede?

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 8:38

na Y. een nieuwe miskraam inderdaad. We waren er niet heel actief mee bezig, maar meer 'het komt hoe het komt'. Op het moment doen we het even rustig aan met het oog op mijn afstudeerstage en daarna gaan we weer verder met die instelling.

miskraam is nu iets van 3 weken geleden.
En novalee, nu gaat er ineens een Idea branden, wat stom zeg, nooit in de gaten gehad dat jij dat was!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe snel zwanger bij de tweede? - Pagina 2 Empty Re: Hoe snel zwanger bij de tweede?

Bericht  Novalee vr 30 sep 2011 - 8:43

Geeft niks, zo zichtbaar ben ik niet op het forum geloof ik smile

Wat jammer dat je zoiets verdrietigs twee keer mee moet maken hug Maar ik vind het wel leuk om te lezen dat jullie weer voor een kindje gaan. Dat was eerst niet jullie bedoeling, toch? Ik bedoel, jullie wilden minstens een paar jaar leeftijdsverschil meen ik me te herinneren?
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe snel zwanger bij de tweede? - Pagina 2 Empty Re: Hoe snel zwanger bij de tweede?

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 8:47

tsjah, zo veranderd een mens nog eens van gedachte Laughing Vriendin van me die vind het hilarisch, eerst riep ik dat we het bij ééntje zouden laten, toen héééél misschien een tweede, maar dan minstens 10 jaar leeftijdsverschil, die tien jaar werd al snel vier jaar, toen een jaar en toen was ik al zwanger Laughing

En ik roep nu heel hard dat een tweede kindje echt het laatste kindje is, maar je zult zien dat we uiteindelijk een nest met zes kinderen krijgen ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe snel zwanger bij de tweede? - Pagina 2 Empty Re: Hoe snel zwanger bij de tweede?

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 8:49

Susan schreef:Op de avond waarop we besloten om voor een tweede te gaan is ze ook verwekt.

I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe snel zwanger bij de tweede? - Pagina 2 Empty Re: Hoe snel zwanger bij de tweede?

Bericht  Novalee vr 30 sep 2011 - 8:54

Rejoy. schreef:tsjah, zo veranderd een mens nog eens van gedachte Laughing Vriendin van me die vind het hilarisch, eerst riep ik dat we het bij ééntje zouden laten, toen héééél misschien een tweede, maar dan minstens 10 jaar leeftijdsverschil, die tien jaar werd al snel vier jaar, toen een jaar en toen was ik al zwanger Laughing

En ik roep nu heel hard dat een tweede kindje echt het laatste kindje is, maar je zult zien dat we uiteindelijk een nest met zes kinderen krijgen ofzo.
Ach, beter zo dan andersom, toch? Zit je met een huis vol kinders en bedenk je je dat je het toch liever bij één had gehouden :P

Maar goed, we gaan wel een beetje off topic zo. Ik hoop iig dat het jullie, zodra het kan met je afstudeerstage enzo, snel gegund is!
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe snel zwanger bij de tweede? - Pagina 2 Empty Re: Hoe snel zwanger bij de tweede?

Bericht  Novalee vr 30 sep 2011 - 8:54

Tea-Leaf schreef:
Susan schreef:Op de avond waarop we besloten om voor een tweede te gaan is ze ook verwekt.

I love you
+1 Dat is wel heel bijzonder!
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe snel zwanger bij de tweede? - Pagina 2 Empty Re: Hoe snel zwanger bij de tweede?

Bericht  Bruintje Beer vr 30 sep 2011 - 18:06

Bij de 1e gelijk raak. Werd late miskraam.
2e zwangerschap was 4 maanden later raak. Ging goed.
3e zwangerschap was 10 maanden na de geboorte van mijn dochter. Kreeg weer een miskraam.
4e zwangerschap was ik gelijk zwanger na de miskraam.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe snel zwanger bij de tweede? - Pagina 2 Empty Re: Hoe snel zwanger bij de tweede?

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 19:03

De eerste, gelijk.
De tweede, 2de ronde. ( achteraf waren we de eerste ronde al te laat, dus eigenlijk is het ook de eerste ronde maar voor ons gevoel 2de)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe snel zwanger bij de tweede? - Pagina 2 Empty Re: Hoe snel zwanger bij de tweede?

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 20:21

De eerste na 8 maanden, de tweede na iets meer dan een jaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe snel zwanger bij de tweede? - Pagina 2 Empty Re: Hoe snel zwanger bij de tweede?

Bericht  Le Chat Noir vr 30 sep 2011 - 20:39

Novalee schreef:
Tea-Leaf schreef:
Susan schreef:Op de avond waarop we besloten om voor een tweede te gaan is ze ook verwekt.

I love you
+1 Dat is wel heel bijzonder!

+1. Zucht....dat is toch geweldig. Ik vind eigenlijk dat dit iedereen gegund moet zijn Wink . Niks geen wachtweken en NOD's en dergelijke haha.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe snel zwanger bij de tweede? - Pagina 2 Empty Re: Hoe snel zwanger bij de tweede?

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 20:47

Bij S. duurde het 2 maandjes. Ik ben enigskind en ik heb nog een nichtje dat enigskind is. Mijn moeder en mijn tante (zussen) zijn allebei voor een tweede gegaan maar na 2/3 jaar proberen zijn ze er mee gestopt. Ze werden maar niet zwanger. Ik ben ook bang (mochten we ooit voor een tweede gaan, is niet zeker trouwens) dat dat bij mij ook het geval zou zijn. Waarom weet ik niet maar het is een gevoel. En mijn andere tante (ook een zus) heeft tussen 1 en 2 vier miskramen gehad. Ze zijn alle drie met de eerste binnen 3 maanden zwanger geworden maar bij de tweede is het dus helemaal niet gelukt of het duurde erg lang

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe snel zwanger bij de tweede? - Pagina 2 Empty Re: Hoe snel zwanger bij de tweede?

Bericht  SarahKey vr 30 sep 2011 - 21:36

Met hormonen:
De eerste keer in ronde 4 , werd MA
De tweede keer in ronde 1
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe snel zwanger bij de tweede? - Pagina 2 Empty Re: Hoe snel zwanger bij de tweede?

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 23:00

Ik was alle 3 de keren vrijwel meteen zwanger, 1e keer meteen, 2e keer 2e ronde, en de 3e keer ook meteen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe snel zwanger bij de tweede? - Pagina 2 Empty Re: Hoe snel zwanger bij de tweede?

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 23:10

De eerste keer duurde het 9 maanden en deze keer ben ik alweer goed zes maanden op weg...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe snel zwanger bij de tweede? - Pagina 2 Empty Re: Hoe snel zwanger bij de tweede?

Bericht  Annemie zo 13 nov 2011 - 7:52

Hier heb ik hem.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe snel zwanger bij de tweede? - Pagina 2 Empty Re: Hoe snel zwanger bij de tweede?

Bericht  sheila123 zo 13 nov 2011 - 8:31

Hier eerste 2 keren wat langer over gedaan. Eerste keer was na 10 maanden werd helaas een mk en de 2e keer was het raak na 11 maanden en de derde keer was het gelijk raak. Dus heel verschillend.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe snel zwanger bij de tweede? - Pagina 2 Empty Re: Hoe snel zwanger bij de tweede?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum