Jouw woonplaats
+51
Caroow
Vanilla Queen
Marcellah89
ekiaam87
pindaatje
Laced
Woezies
Penny Blossom
fryskfamke1
Serena
myloon
Zininzon
vlinder19
Catwoman79
Roodkapje
Sushi
Limburg85
ThinkPink
Monte
TukTuk
Nora
Jeanette
Shisha
Lien
Linnie1985
Bolleke
TwistedAngel
Jasmine
Mida4you
psv-forever
Flip Fluitketel
Raindrop
SuperGrover
Possom
Amber-
Lady Starstruck
Snack a Jack
Burn
Beachgirl
yellow
GreenGrass
Oasis
Juul
Mamsie
Jordana
Rovine
Marin
Suus
Sugarfall
SoGood
TNMN
55 plaatsers
Pagina 2 van 7
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Jouw woonplaats
@Joy: graag gedaan Jammer genoeg maar weinig les in het oude gebouw..
Mooie foto's allemaal, leuk om te zien
Mooie foto's allemaal, leuk om te zien
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Joy_ schreef:Sogood schreef:Joy_ schreef:En ik ben er volgende week weer
Het park is nu heeeel mooi, ik zou er even een kopje koffie gaan drinken als je de kans hebt. Heb ik net ook gedaan! (En toen ik langs de vijver liep kwam ik 2 eendjes met hele kleine babyeendjes tegen. Zielig he?!)
Het Valkenbergpark bedoel je? Vroeger woonden we in een appartement daar echt naast Ik moet twee daagjes op K passen en ik ga ook nog even shoppen met m'n stiefmoeder
Waarom is het zielig dat er babyeendjes waren?
Omdat het nu toch te laat is voor jonge eendjes om te overleven? Nu is het gelukkig mooi weer maar straks kan het gemeen kouder worden. Grappig dat je daar gewoond hebt! Als je zondag wil gaan winkelen moet je er wel rekening mee houden dat het de singelloop is. Veel plezier!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik woon ook in E.indhoven maar vind het echt geen mooie stad. D.en Bosch en B.reda zijn veeeel mooier!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Hee Theedoosje, je woont bij me om de hoek zo ongeveer :-)
(ik woon in S.)
Ik heb me serieus rot gezocht naar mooie foto's van dit dorp, maar zo mooi is het eigenlijk helemaal niet, haha. Dit kunstwerk vind ik wel leuk:
(ik woon in S.)
Ik heb me serieus rot gezocht naar mooie foto's van dit dorp, maar zo mooi is het eigenlijk helemaal niet, haha. Dit kunstwerk vind ik wel leuk:
Gast- Gast
Ik deel mee met Suus (hier geen foto's).
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Bobbie schreef:Hee Theedoosje, je woont bij me om de hoek zo ongeveer :-)
+1
yellow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 76
Punten : 101
Registratiedatum : 22-11-10
yellow schreef:Bobbie schreef:Hee Theedoosje, je woont bij me om de hoek zo ongeveer :-)
+1
Waar woon jij ??
En Bobbie je bedoeld S. waar mijn plaats bij hoort toch? Waar is die 1e foto gemaakt? En ja die 2e wauw die zie ik als ik richting H. rijd wel eens lopen zo leuk
Ik wist niet datjij daar woonde joh ik ga je ff pmen
Gast- Gast
Ik woon hier eigenlijk puur omdat het toevallig zo is gelopen en het voor nu wel handig is, maar ik kan in feite niets bedenken waarom het zo fijn is om juist in dit dorp te wonen. Lijkt me wel leuk als je echt een binding hebt met je woonplaats.
Zal ik even laten zien wat ik echt heerlijk vond aan de stad waar ik de eerste acht jaar van mijn leven heb gewoond:
Zal ik even laten zien wat ik echt heerlijk vond aan de stad waar ik de eerste acht jaar van mijn leven heb gewoond:
Gast- Gast
Gast- Gast
yellow schreef:Bobbie schreef:Hee Theedoosje, je woont bij me om de hoek zo ongeveer :-)
+1
Waar woon jij dan? Ook in L of S?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:yellow schreef:Bobbie schreef:Hee Theedoosje, je woont bij me om de hoek zo ongeveer :-)
+1
Waar woon jij ??
En Bobbie je bedoeld S. waar mijn plaats bij hoort toch? Waar is die 1e foto gemaakt? En ja die 2e wauw die zie ik als ik richting H. rijd wel eens lopen zo leuk
Ik wist niet datjij daar woonde joh ik ga je ff pmen
Je hebt PM terug. Ken jij Yellow ook dan? Die ook bij ons in de buurt woont? Hmm dadelijk word ik nog herkend hier...
Die diamanten van de eerste foto staan bij ons in het parkje achter de bibliotheek, dus zeg maar aan het parkeerterrein bij Albert Heijn. De bejaarden die in S.onnehove wonen kunnen daar lekker wandelen. Ze liggen er overigens nog niet zo lang, dat park is pas sinds een (paar?) jaar klaar.
Gast- Gast
Mooi Freakie, waar is dat?
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Eindhoven. Ik hou van Eindhoven, ik voel me altijd een rasechte Eindhovenaar als ik door het centrum loop. Dan denk ik altijd, dit is mijn stad!
De allermooiste kerk uit Eindhoven, de Catharinakerk, met een prachtige geschiedenis:
Het PSV stadion:
Het station:
De bibiotheek, waar ik veel tijd doorbreng en waar ik het heerlijk vindt:
Het Philips de Jonghpark en het Philips van Lenneppark, hier kom ik al sinds ik een klein kind ben.
En niet te vergeten, Stratumseind, waar ik menig avonden zwalkend over straat heb doorgebracht.
De allermooiste kerk uit Eindhoven, de Catharinakerk, met een prachtige geschiedenis:
Het PSV stadion:
Het station:
De bibiotheek, waar ik veel tijd doorbreng en waar ik het heerlijk vindt:
Het Philips de Jonghpark en het Philips van Lenneppark, hier kom ik al sinds ik een klein kind ben.
En niet te vergeten, Stratumseind, waar ik menig avonden zwalkend over straat heb doorgebracht.
Gast- Gast
Krijg hem niet kleiner, sorry
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Chilie de Nevelhekse:
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Snack a Jack- Prater
- Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Ik zie mijn woonplaats er nog niet tussen staan. Komt ie dus.
De bekende landbouw universiteit
Hotel de Wereld
De kerk
Eigenlijk voel ik me geen Wageninger, want ik kom uit Ede. En voel me nog steeds een Edenaar. Wil zo graag weer terug naar Ede maar de woningstichting werkt niet mee
De bekende landbouw universiteit
Hotel de Wereld
De kerk
Eigenlijk voel ik me geen Wageninger, want ik kom uit Ede. En voel me nog steeds een Edenaar. Wil zo graag weer terug naar Ede maar de woningstichting werkt niet mee
Laatst aangepast door Lady Starstruck op vr 30 sep 2011 - 5:57; in totaal 1 keer bewerkt
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Theedoosje schreef:LS> kerek?
LOL is al ge-edit
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Jouw woonplaats
» Jouw woonplaats..
» Dagje uit in jouw woonplaats, wat te doen?
» Wat kan je in jouw woonplaats kopen voor..?
» Woonplaats - luchtfoto!
» Jouw woonplaats..
» Dagje uit in jouw woonplaats, wat te doen?
» Wat kan je in jouw woonplaats kopen voor..?
» Woonplaats - luchtfoto!
Pagina 2 van 7
Permissies van dit forum: