Disneyland parijs
+19
Mierzoet
Lavender
Effie_O
loura
Cupcake
Sweety
Petteflet
SarahKey
Roodtomaatje
Pepper
Arwyn
Niekske
rapa nui
Caro
psv-forever
Flinder
Roxi3
Lejow
knets
23 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Disneyland parijs
Petteflet schreef:psv-forever schreef:Petteflet schreef:psv-forever schreef:Pepper schreef:psv-forever schreef:Zal er ff bij melden dat ik ong 2 jaar bij Disneyland werk
Altijd handig als je info wilt hebben
Ik ben zo benieuwd wat voor werk je precies doet?
ik check jullie in
Wat grappig! Misschien zie ik je dan wel volgende week. Komen we 4 dagen naar Santa Fé. Aankomst op maandag en vertrek op donderdag.
Maandag werk ik in de namiddag
en de dinsdag en woensdag vrij
Hoelaat ben je van plan om aan te komen?
We vertrekken rond uurtje of 8 van huis, dus denk dat we er rond het middaguur zijn (uurtje of 1).
om 13uur ben ik er nog niet
maar in ieder geval veel plezier
psv-forever- Fluisteraar
- Aantal berichten : 237
Punten : 244
Registratiedatum : 18-11-10
Ik boek zelf altijd via de site van Disneyland zelf, dat is tot nu toe nog altijd de goedkoopste optie geweest.
Veel plezier Knets, ben stiekem wel een beetje jaloers
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Iemand toevallig pas in disney geweest?
Ik wil graag weten of ze er toy story verkleedpakje hebben van buzz lightyear maar dan kleine maat ongeveer 80?
Ik wil graag weten of ze er toy story verkleedpakje hebben van buzz lightyear maar dan kleine maat ongeveer 80?
Cupcake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10
Lejow schreef:Ik boek zelf altijd via de site van Disneyland zelf, dat is tot nu toe nog altijd de goedkoopste optie geweest.
Ik was ook altijd jaloers hoor als ik hoorde dat iemand ging.. Denk dat ik zelf disney nog leuker vind dan m'n kinderen
PSV: we gaan smorgens 5uur rijden. Dus hopelijk zo rond 11 komen we aan.. Volgens mij kun je nog niet je kamer in dus zullen we later die middag ofzo terug komen. Jij bent dan toch aan het werk?
knets- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10
Cupcake schreef:Iemand toevallig pas in disney geweest?
Die pakjes hebben ze ja. Of ze echt maat 80 hebben, geen idee. Ze werken er met jaartallen. Dus hoe oud de kindjes zijn: dat is de maat van het pakje. En aangezien ik geen kinderen heb, weet ik ook écht niet wat maat 80 is :-)
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
knets schreef:Lejow schreef:Ik boek zelf altijd via de site van Disneyland zelf, dat is tot nu toe nog altijd de goedkoopste optie geweest.
Ik was ook altijd jaloers hoor als ik hoorde dat iemand ging.. Denk dat ik zelf disney nog leuker vind dan m'n kinderen
PSV: we gaan smorgens 5uur rijden. Dus hopelijk zo rond 11 komen we aan.. Volgens mij kun je nog niet je kamer in dus zullen we later die middag ofzo terug komen. Jij bent dan toch aan het werk?
soms heb je geluk en kan je de kamer in. Maar normaal gesproken vanaf 15uur, maar je mag ook later de sleutel ophalen. receptie is dag en nacht open
psv-forever- Fluisteraar
Ik vind disney echt leuk Ik ben alleen nog nooit in dat movie park geweest! Is dat ook de moeite waard? Ik vond ik fastpassen wel handig vooral voor de space mountan! Scheelde echt wel tijd Ik heb ook zin om heen te gaan!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
loura schreef:Ik ben alleen nog nooit in dat movie park geweest! Is dat ook de moeite waard?
Daar vond ik de mooiste attracties staan! Heel hard gelachen bij een Stitch show, de schrik van mijn leven gehad in de Tower of Terror (alleen daarom wil ik nog eens terug naar Disney, geniaal!), hele mooie attractie van Finding Nemo en grote strijd tussen mijn vriend en mij bij de Toy Story attractie.
De sfeer vind ik in het normale Disney park leuker, natuurlijk meer sprookjesachtig, maar ik hou ook heel erg van de animatie dingen die je in het Movie Park vindt.
Effie_O- Prater
- Aantal berichten : 523
Punten : 592
Studio's dus
Als je naar het Movie Park wilt moet je naar Duitsland haha!
Ik vind de Studio's onwijs leuk, er komen steeds meer attracties bij en voor de shows moet je ook echt wel daar wezen (aanraders: Stitch Live en Animagique!!)
Ik vind de Studio's onwijs leuk, er komen steeds meer attracties bij en voor de shows moet je ook echt wel daar wezen (aanraders: Stitch Live en Animagique!!)
Lejow- Lady Post-a-lot
Ohja. Studio's. Ik vond het al zo vreemd klinken
Effie_O- Prater
Lejow schreef:Studio's dus
ik vind dan weer cinemagique leuker dan animagique.
De motor stunt show blijft spectaculair en stitch vind ik ook geweldig
psv-forever- Fluisteraar
Stitch Live is hilarisch! Ben na ons Disney bezoek heel fanatiek de tekenfilm serie op tv gaan kijken, valt dan toch weer tegen
Effie_O- Prater
Hallo allemaal,
Mijn vriend en ik heb besloten om op korte termijn naar Disney te gaan, om even uit te waaien. Nu willen we volgende week vrijdag gaan, zaterdag het park in, en zondag weer naar huis. Dus 2 nachten slapen, 1 dag entree. Nu vind ik dit alleen bij Peter Langhout reizen, maar die hebben het hotel niet echt op een relaxte plek zitten (voor die prijs ook wel logisch hoor). Weet iemand anders een beter tip? Die zijn meer dan welkom!
Alvast bedankt!
Mijn vriend en ik heb besloten om op korte termijn naar Disney te gaan, om even uit te waaien. Nu willen we volgende week vrijdag gaan, zaterdag het park in, en zondag weer naar huis. Dus 2 nachten slapen, 1 dag entree. Nu vind ik dit alleen bij Peter Langhout reizen, maar die hebben het hotel niet echt op een relaxte plek zitten (voor die prijs ook wel logisch hoor). Weet iemand anders een beter tip? Die zijn meer dan welkom!
Alvast bedankt!
Lavender- Zwijger
- Aantal berichten : 4
Punten : 4
Registratiedatum : 19-01-11
Lavender schreef:Hallo allemaal,
Alvast bedankt!
welk hotel is dat dan?
psv-forever- Fluisteraar
psv-forever schreef:
welk hotel is dat dan?
Ik denk dat jij het als disney-werknemer helemaal niks vindt , maar het is Hotel Vol de Nuit. Gewoon zo'n simpel Etap-hotel ofzoiets. Het ligt ten westen van Parijs, zo'n half uurtje rijden. Dat vind ik opzich niet zo'n probleem (zeker niet voor z'n bedrag, zo'n 150 euro in totaal -> 2 nachten slapen + entree). Maar was gewoon benieuwd of iemand nog een betere tip had! Het mag namelijk wel iets meer kosten!
Lavender- Zwijger
Lavender schreef:psv-forever schreef:
welk hotel is dat dan?
Ik denk dat jij het als disney-werknemer helemaal niks vindt , maar het is Hotel Vol de Nuit. Gewoon zo'n simpel Etap-hotel ofzoiets. Het ligt ten westen van Parijs, zo'n half uurtje rijden. Dat vind ik opzich niet zo'n probleem (zeker niet voor z'n bedrag, zo'n 150 euro in totaal -> 2 nachten slapen + entree). Maar was gewoon benieuwd of iemand nog een betere tip had! Het mag namelijk wel iets meer kosten!
hahaha nou ik zit liever in goedkopere hotels dan is disney hotels hoor
Het is alleen maar voor te slapen.
Waarom niet het premiere classe hotel voor €40 per nacht en dan gewoon los de entree halen?
psv-forever- Fluisteraar
psv-forever schreef:Lavender schreef:psv-forever schreef:
welk hotel is dat dan?
hahaha nou ik zit liever in goedkopere hotels dan is disney hotels hoor
Het is alleen maar voor te slapen.
Waarom niet het premiere classe hotel voor €40 per nacht en dan gewoon los de entree halen?
Dat is wel een goede tip! Bedoel je dit: http://www.magischenachten.nl/disneyland-parijs-euro-disney/hotels-in-de-omgeving/premiere-classe-bussy-saint-georges.html toevallig? Dus dat is dan 80 euro + 100 euro voor entree. Dus dat is ook nog wel een goed idee. Ligt het een beetje in de buurt van Disney dan?
Bedankt voor je reacties, echt heel fijn
Lavender- Zwijger
2 haltes van disney.. je bent er binnen 15 minuten met de RER ( metro )
psv-forever- Fluisteraar
Nou wij zijn gister teruggekomen van onze paar daagjes Disneyland. We hebben echt genoten! Ook Luka heeft zijn ogen uitgekeken en is met veel disney-figuren op de foto geweest.
Die Stitch is echt hilarisch!
Wij hebben dus een topvakantie gehad.
Petteflet- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10
Petteflet schreef:Nou wij zijn gister teruggekomen van onze paar daagjes Disneyland. We hebben echt genoten! Ook Luka heeft zijn ogen uitgekeken en is met veel disney-figuren op de foto geweest.
volgens mij hebben wij elkaar niet gezien?
psv-forever- Fluisteraar
Hoe lang moet je er zitten om zinvol te gaan? Dat je wat kunt zien en doen?
Mierzoet- Fluisteraar
- Aantal berichten : 82
Punten : 197
Registratiedatum : 09-01-11
Mierzoet schreef:Hoe lang moet je er zitten om zinvol te gaan? Dat je wat kunt zien en doen?
Ik zeg 4 dagen. Dan kun je zo ongeveer wel ALLES doen. Alle shows, en de attracties die je leuk vind en de parades zien enzo! Er is zoveel te zien en te doen! En het ligt er natuurlijk ook aan of je doordeweeks of in het weekend gaat. In het weekend is het veel drukker en kun je dus veel minder doen.
Petteflat.. IK WIL FOTO's!!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Het maakt inderdaad veel verschil op welk moment je gaat. Wij (vriend en ik) hadden genoeg aan 2 dagen doordeweek, in oktober. We hebben alles kunnen zien wat we wilden zien, veel attracties zelfs meerdere malen kunnen doen. En dan hebben we ook nog rustig gegeten enzo.
We hadden ook nog een derde dag, het was de eerste 2 dagen wel steeds druk bij de nemo attractie. Die hebben we bewust bewaard voor de laatste dag, omdat we anders alles al gezien hadden de laatste dag hebben we de leukste attracties nog maar weer eens gedaan, daarna op tijd weer naar het hoge noorden gereden.
We hadden ook nog een derde dag, het was de eerste 2 dagen wel steeds druk bij de nemo attractie. Die hebben we bewust bewaard voor de laatste dag, omdat we anders alles al gezien hadden de laatste dag hebben we de leukste attracties nog maar weer eens gedaan, daarna op tijd weer naar het hoge noorden gereden.
Effie_O- Prater
wij waren van vrijdag tot en met maandag.
Op zaterdagochtend Carrefour bezocht en op zondag in de omgeving rondgereden.
Alleen in het pretpark vonden wij 'zonde' om 4 hele dagen aan te besteden. Want we hebben alles kunnen zien en doen wat we wouden.
Op zaterdagochtend Carrefour bezocht en op zondag in de omgeving rondgereden.
Alleen in het pretpark vonden wij 'zonde' om 4 hele dagen aan te besteden. Want we hebben alles kunnen zien en doen wat we wouden.
Als je echt alles op gemak gezien en gedaan wil hebben dan is het idd beter om 4 dagen te gaan. Wij gingen ook altijd 4 dagen..Mierzoet schreef:Hoe lang moet je er zitten om zinvol te gaan? Dat je wat kunt zien en doen?
Nog maar 4 nachtjes slapen.....................................
knets- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Disneyland Parijs
» Disneyland
» Disneyland Paris
» Jaarkaart disneyland
» 24 uur in Parijs, wat doe jij?
» Disneyland