Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand ervaring met keuken van KidKraft?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand ervaring met keuken van KidKraft? Empty Iemand ervaring met keuken van KidKraft?

Bericht  *Troela* wo 28 sep 2011 - 6:54

Zoals in de titel al staat, heeft hier iemand een keukentje van Kidkraft? Vind de keukens er op de foto's echt super leuk uitzien, maar ben erg benieuwd hoe ze in het echt zijn. Op internet heb ik weinig ervaringen kunnen vinden.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met keuken van KidKraft? Empty Re: Iemand ervaring met keuken van KidKraft?

Bericht  Susan wo 28 sep 2011 - 7:12

Geen ervaring, maar ze zien er inderdaad leuk uit. Ezra en Yrsa hebben gewoon een keukentje van Ikea.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met keuken van KidKraft? Empty Re: Iemand ervaring met keuken van KidKraft?

Bericht  Sofie wo 28 sep 2011 - 7:14

Geen ervaring mee, ben ook wel benieuwd naar ervaringen. B. krijgt voor haar verjaardag een keuken van kidcraft. Heb je er nog 1 speciaal op het oog?
Alles goed met jou en T. en D.?
Sofie
Sofie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 354
Punten : 362
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met keuken van KidKraft? Empty Re: Iemand ervaring met keuken van KidKraft?

Bericht  *Troela* wo 28 sep 2011 - 7:27

Sofie schreef:Geen ervaring mee, ben ook wel benieuwd naar ervaringen. B. krijgt voor haar verjaardag een keuken van kidcraft. Heb je er nog 1 speciaal op het oog?
Alles goed met jou en T. en D.?

Haha, mijn kwartje valt nu! Hoe is het met B? Hier gaat alles zijn gangetje met de kids. Ze doen het allebei super goed! Ik ben nog steeds niet de oude maar op de goede weg.

Ik vind de retro keukentjes heel erg leuk, de moderne country vind ik ook super maar zit een beetje in twijfel met de maten. Ze hebben ook een grotere keuken met felle kleurtjes, en die lijkt me dan weer fijn omdat hij wat groter is. Wil het 5 dec voor hun samen geven. (en nog voor D's verjaardag, krijgt vrijdag wel een kleinigheidje, maar wist niet veel voor haar. Nu op dit idee gekomen dus )

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met keuken van KidKraft? Empty Re: Iemand ervaring met keuken van KidKraft?

Bericht  Sofie wo 28 sep 2011 - 7:37

Ik dacht ik zet de eerste letter van B. haar naam er even bij dan weet je wie ik ben. Wink
Met B. gaat het goed. Ze wordt al weer bijna 2. Alleen haar allergieën gaan nog niet beter helaas.
Fijn dat jij weer op de goede weg bent en het met de kids ook goed gaat.

Ik vind die retro keukentjes erg leuk en mijn man de moderne country. Dus we zijn er nog niet helemaal over uit. Die met die felle kleurtjes zijn ook wel erg leuk. Dat is een leuk cadeau voor 5 dec en D. haar verjaardag. Veel plezier vrijdag met D. haar verjaardag!
Sofie
Sofie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 354
Punten : 362
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met keuken van KidKraft? Empty Re: Iemand ervaring met keuken van KidKraft?

Bericht  *Troela* wo 28 sep 2011 - 8:39

Ja even iets voor T en D samen, T vind het nogal moeilijk om te delen met D, met andere geen problemen mee maar met zusje wel haha. Ja koop liever wat groots waar ze echt iets mee doen, dan een hoop kleine dingen die ergens in een kast eindige. Denk dat ik voor de felle ga ivm grote. Bij ikea nog wat accesoires erbij en dan komt het goed!

Wat vervelend dat het met B haar allergieën nog steeds niet goed gaat. Ja moest even denken hoor, sofie en kindje b. Tot ik goed na ging denken haha.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met keuken van KidKraft? Empty Re: Iemand ervaring met keuken van KidKraft?

Bericht  Printje wo 28 sep 2011 - 9:10

I love you wat een leuke keukentjes en de prijs valt me eigenlijk reuze mee. ben ook benieuwd naar ervaringen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met keuken van KidKraft? Empty Re: Iemand ervaring met keuken van KidKraft?

Bericht  *Troela* wo 28 sep 2011 - 10:19

Printje schreef: I love you wat een leuke keukentjes en de prijs valt me eigenlijk reuze mee. ben ook benieuwd naar ervaringen.
Ja leuk he! Ik vond het vergeleken met ikea keukentje ook best meevallen. Die van ikea is ook 100 euro, en het is toch hout dus hopelijk gaat het ook lekker lang mee!

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met keuken van KidKraft? Empty Re: Iemand ervaring met keuken van KidKraft?

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 12:02

Ik vind de keukentjes er wel leuk uitzien, maar wel een beetje een kleurenfestijn. Vind ik zelf wel leuk smile, maar D. speelt altijd het liefst met dingen die er net echt uit zien. Hier zou ze denk ik snel op uitgekeken zijn, of hebben jullie kindjes dat niet zo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met keuken van KidKraft? Empty Re: Iemand ervaring met keuken van KidKraft?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum