Iemand keuken tips?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Iemand keuken tips?
Wij zijn bezig met onze keuken voor ons nieuwe huis. Het is een kleine keuken en best donker ook omdat hij in het midden van de woning zit. Nou slopen we er wel 1 muur uit, maar je krijgt toch niet zoveel kastruimte als dat je echt grote bovenkasten zou kunnen nemen. Nou ben ik dus opzoek naar tips.
Welke dingen zijn handig om in je keuken te hebben qua opbergruimte of qua functie? Wat heb jij in je keuken wat erg makkelijk is?
Welke dingen zijn handig om in je keuken te hebben qua opbergruimte of qua functie? Wat heb jij in je keuken wat erg makkelijk is?
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Iemand keuken tips?
Wij hebben een vrij kleine en hele donkere keuken, en ook niet echt veel opbergruimte.
Deze kast heb ik gekocht en ik ben er echt verliefd op, er past zoooveel in
Deze kast heb ik gekocht en ik ben er echt verliefd op, er past zoooveel in
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Iemand keuken tips?
Onde keuken is ook erg klein, denk 4 lang en 2 breed ongeveer. Wij hebben op de hoeken schuine kastjes, passen alle glazen mooi in, scheelt echt een hoop, terwijl ze niet in de weg staan. Verder hebben wij een inbouwwasmachine. Wellicht niet direct ruimtebesparend, maar ideaal in een appartement, waar het altijd een beetje zoeken blijft waar je hem neergooit.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Iemand ervaring met keuken van KidKraft?
» Huis, tuin en keuken tips bij verstuikte pols?
» Keuken eruit halen, iemand ervaring?
» Iemand tips?
» iemand tips?
» Huis, tuin en keuken tips bij verstuikte pols?
» Keuken eruit halen, iemand ervaring?
» Iemand tips?
» iemand tips?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: