Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel sneeuw ligt er in Den Haag?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Hoeveel sneeuw ligt er in Den Haag? Empty Hoeveel sneeuw ligt er in Den Haag?

Bericht  Zonnetje zo 26 dec 2010 - 23:34

Ik ga morgen met mijn vriend twee nachten naar een hotel in Scheveningen en ik twijfel of ik mijn snowboots mee zal nemen. Hier in omgeving Eindhoven ligt namelijk een dik pak sneeuw, maar ik weet niet of dat in Den Haag ook het geval is. Dus mensen uit Den Haag, zouden jullie mij aanraden om mijn snowboots mee te nemen of is dat helemaal niet nodig?
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel sneeuw ligt er in Den Haag? Empty Re: Hoeveel sneeuw ligt er in Den Haag?

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 23:35

Ik woon dan niet in Den Haag maar ik zou ze sowieso meenemen.

Gast
Gast

Hoeveel sneeuw ligt er in Den Haag? Empty Re: Hoeveel sneeuw ligt er in Den Haag?

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 23:41

Ik zou ze ook mee nemen, voor de zekerheid.

Gast
Gast

Bericht  kuikje83 zo 26 dec 2010 - 23:43

Het valt volgens mij wel mee. (mijn ouders wonen er in de buurt)

Ik zou de snowboots wel meenemen. Geloof dat er morgen weer sneeuw wordt verwacht....
kuikje83
kuikje83
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 17
Punten : 45
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 23:50

Ik zou ze meenemen. Er ligt hier vooral nog veel oude sneeuw en prut, verder geen vers pak sneeuw. Maar het is gewoon vies en sommige stukken zijn net ijsbanen, zo glad...Veel mensen lopen ook op snowboots hier.

Gast
Gast

Bericht  Cassiopeia zo 26 dec 2010 - 23:58

Meenemen Very Happy Er ligt nauwelijks nog sneeuw maar het is wel glad...
Cassiopeia
Cassiopeia
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 42
Punten : 45
Registratiedatum : 01-12-10

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 0:44

_Leaf_ schreef:Ik zou ze meenemen. Er ligt hier vooral nog veel oude sneeuw en prut, verder geen vers pak sneeuw. Maar het is gewoon vies en sommige stukken zijn net ijsbanen, zo glad...Veel mensen lopen ook op snowboots hier.

Dit was ik aan het typen. Hier bv. in de straat is het echt een gigantische ijsbaan met vieze smurrie, en alleen met mijn snowboots is daar normaal doorheen te lopen, dus ik zou ze zeker meenemen.

Gast
Gast

Bericht  Zonnetje ma 27 dec 2010 - 1:19

Als ik dit zo lees allemaal dan neem ik ze zeker mee.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Guus ma 27 dec 2010 - 2:55

jep, zeker ook hier in Scheveningen grote blubber/ijsbaan bende, en in de duinen ligt nog wel aardig wat sneeuw... ook het starnd is nu gewoon fijner te doen op grote warme schoenen die eventueel vies mogen worden... want dat worden ze wel smile

Maar het is hier wel gezellig hoor smile vandaag heel koud, dus sjaal, muts en wanten mee Wink

Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 3:12

Vooral troep hier ook nog en het is erg glad en waterig dus ik zou ze meenemen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: