's Avonds in slaap vallen op de bank
+6
Caroow
Raindrop
Paper Crown
sporty33
Jezzie
VeryCherry
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
's Avonds in slaap vallen op de bank
Tsja, de titel zegt het al. Sinds 2 weken gaat bij mij 's avonds rond kwart over 9/half 10 echt het licht uit. Ik zit dan op de bank tv te kijken, en dan vallen mijn ogen dicht en kan ik ze niet open houden. Ik voel me zo ontzettend moe, dat ik maar in bed kruip.
Ik eet gezond, sport 2 x per week, mijn ritme is niet veranderd, dus ik weet echt niet hoe deze omslag nou komt..
Eigenlijk zou ik niet zo vroeg naar bed moeten gaan, want zo bouw ik ook een ritme van vroeg slapen op en gaat mijn lichaam er aan wennen, maar ik kan er echt niet tegen vechten.
Ook als ik dan even iets anders ga doen, blijf ik dat geradbraakte, slaperige gevoel hebben.
Het is niet leuk voor mij, en ook niet voor mijn vriend. Die zit nu avond aan avond alleen op de bank.
Wie heeft dé tip voor mij?
Ik eet gezond, sport 2 x per week, mijn ritme is niet veranderd, dus ik weet echt niet hoe deze omslag nou komt..
Eigenlijk zou ik niet zo vroeg naar bed moeten gaan, want zo bouw ik ook een ritme van vroeg slapen op en gaat mijn lichaam er aan wennen, maar ik kan er echt niet tegen vechten.
Ook als ik dan even iets anders ga doen, blijf ik dat geradbraakte, slaperige gevoel hebben.
Het is niet leuk voor mij, en ook niet voor mijn vriend. Die zit nu avond aan avond alleen op de bank.
Wie heeft dé tip voor mij?
Gast- Gast
Re: 's Avonds in slaap vallen op de bank
Ik heb er ook last van, wel pas om een uur of 11, maar als ik dan op de bank in slaap val met mijn vriend zijn we pas 5 uur later wakker. Erg frustrerend en ik weet niet waar het vandaan komt. Dus voor mij is dé tip ook van harte welkom
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Volgens mij is het gewoon wennen omdat het weer zo vroeg donker wordt. Ik zou als je zo vroeg (half 10) al zo moe bent eerder, zo rond 9 uur even een korte wandeling buiten maken.
Gast- Gast
Lorna mercedez schreef:Volgens mij is het gewoon wennen omdat het weer zo vroeg donker wordt. Ik zou als je zo vroeg (half 10) al zo moe bent eerder, zo rond 9 uur even een korte wandeling buiten maken.
+1, ik denk ook dat het het komt doordat het vroeg donker is!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
ja dat heb ik dus ook! of ik ga een filmpje kijken met mijn vriend en dan vallen we gewoon halverwege in slaap! we lijken wel een stel bejaarden! dat is toch niet normaal??
sporty33- Fluisteraar
- Aantal berichten : 20
Punten : 22
Registratiedatum : 02-08-11
Ik heb het veel eerder, na het eten rond een uur of 7 val ik in slaap. Rond kwart over 8 wordt ik weer wakker want meestal komen er interessante programma's om half 9. Ik kan er ook niks aan doen, ik lig dan zo lekker op de bank, dat ik vanzelf weg dommel... echt moe ben ik denk ik niet eens.
Gast- Gast
Ik heb dit ook!
Ik kukel zo in slaap.. met geen mogelijkheid aan te vechten. Ik had dansles maandag.. zat me toch een partij te gapen Ik ben ook daarna direct in bed gekropen - dansles van 20:00 tot 21:00 en dan stervensmoe zijn..
Mijn man zit ook altijd alleen op de bank.. de tv is zo rustgevend..
Ik kukel zo in slaap.. met geen mogelijkheid aan te vechten. Ik had dansles maandag.. zat me toch een partij te gapen Ik ben ook daarna direct in bed gekropen - dansles van 20:00 tot 21:00 en dan stervensmoe zijn..
Mijn man zit ook altijd alleen op de bank.. de tv is zo rustgevend..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Mijn vriend heeft dit ook altijd, hij valt ergens tussen half 9 en 9 op de bank in slaap, kan dan ook echt niet meer wakker worden. Na een half uur tot een uur wordt hij weer wakker en heeft hij energie voor 10. Heel irritant, ook voor hemzelf, het lukt hem echt niet om dit te doorbreken. Tips zijn hier dus ook welkom!
Gast- Gast
Ik heb dit echt al zolang!
Meestal ga ik ook liggend tv kijken en dan slaap ik echt zo. Het is begonnen toen ik best een stresserende en vermoeiende baan had.
Maar nu ik daar al een poos niet meer werk heb ik het nog steeds. Echt irritant!
Meestal ga ik ook liggend tv kijken en dan slaap ik echt zo. Het is begonnen toen ik best een stresserende en vermoeiende baan had.
Maar nu ik daar al een poos niet meer werk heb ik het nog steeds. Echt irritant!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga dan meestal naar boven, kijken of ik nog was moet vouwen of kan draaien. Of wat opruimen. Gezicht vast reinigen, pyama aandoen. Beetje aanrommelen. Ik word ook zo'n chagerijnig kreng als ik vroeg op de bank in slaap val, dan wakker wordt en mezelf nog naar boven moet slepen, make-up eraf, tanden poetsen etc...Dan wil je me echt niet meemaken haha. En daarna kan ik ook niet goed meer in slaap komen.
Ik heb geen goede tip, maar ik denk dat het al helpt om niet echt te gaan hangen op de bank. Wat rechtop zitten, af en toe naar de keuken voor drinken of wat te snacken..
Ik heb geen goede tip, maar ik denk dat het al helpt om niet echt te gaan hangen op de bank. Wat rechtop zitten, af en toe naar de keuken voor drinken of wat te snacken..
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:
Nee geen optie, mijn bank kan je niet zitten.. moet je in hangen.. en het lijkt wel of er slaapliedjes uit mijn bank komt want in no time lig ik te snurken. Man man brengt dat een plaidje en ik lig echt cozy.. haha
Hahahaha slaapliedjes
Stok in je shirtje/top/vest/colbertjasje doen, blijf je wel rechtop zitten
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Hahahaha slaapliedjes
HAHA.. 'Schat, pak jij ff die bezem..snel want ik voel dat ik in slaap val!! Ja goedzo snel,nu in mijn rug steken..!! Oke.. zo he he was ik toch bijna in slaap gevallen daaro...'
Ha, ik zie mezelf al met de bezemsteel uit m'n kraag steken
Al zou dat nog niet helpen, ben ik bang, ik slaap overal
Maar het is inderdaad misschien wel een idee om me alvast klaar te maken voor de nacht, wat Tea Leaf zei. Dat ga ik vanavond maar eens uitproberen Eens kijken of ik me uit het 'in-slaap-val-proces' kan rukken..
En een wandeling maken is ook een idee, kan ik in ieder geval weer 2 avonden vooruit!
Al zou dat nog niet helpen, ben ik bang, ik slaap overal
Maar het is inderdaad misschien wel een idee om me alvast klaar te maken voor de nacht, wat Tea Leaf zei. Dat ga ik vanavond maar eens uitproberen Eens kijken of ik me uit het 'in-slaap-val-proces' kan rukken..
En een wandeling maken is ook een idee, kan ik in ieder geval weer 2 avonden vooruit!
Gast- Gast
[quote="2CKC2"]
En dat is bij mij helemáál funest.. Als ik wat slaperig word, dan krijg ik het koud. En als ik dan een plaid pak, dan is het afgelopen met me..
Tea-Leaf schreef:
man brengt dat een plaidje en ik lig echt cozy.. haha
En dat is bij mij helemáál funest.. Als ik wat slaperig word, dan krijg ik het koud. En als ik dan een plaid pak, dan is het afgelopen met me..
Gast- Gast
Gewoon niet op de bank gaan zitten
Ik heb zo'n sportbal en als ik bijna in slaap val en toch tv wil kijken of gewoon wakker wil blijven ga ik daar op zitten.
Ik heb zo'n sportbal en als ik bijna in slaap val en toch tv wil kijken of gewoon wakker wil blijven ga ik daar op zitten.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Tea-Leaf schreef: Ik word ook zo'n chagerijnig kreng als ik vroeg op de bank in slaap val, Dan wil je me echt niet meemaken haha.
een dikke +1.. Ik ben dan ook niet te genieten.
Gast- Gast
2CKC2 schreef:Tea-Leaf schreef:Hahahaha slaapliedjes
HAHA.. 'Schat, pak jij ff die bezem..snel want ik voel dat ik in slaap val!! Ja goedzo snel,nu in mijn rug steken..!! Oke.. zo he he was ik toch bijna in slaap gevallen daaro...'
Gast- Gast
Ik geef er dan vaak op de dagen dat ik thuis ben en we geen bezoek hebben gewoon aan toe. Dat betekend gewoon dat ik moe ben denk ik dan, ik sta dan ook wel 4 dagen in de week rond 5.15 uur op. Van de week was ik ook niet zo lekker, keelpijn, hoofdpijn en moe en we hebben een druk weekend achter de rug.
Gister heb ik het eind van GTST niet eens gered, wij lagen om 8 uur in bed ik ben rond 10 voor half negen in slaap gevallen. Mijn vriend heeft om half 9 de tv uitgezet en is ook gaan slapen. Dat is voor ons beide echt niet normaal hoor, maar vandaag voel ik me veel beter, dus ik zou het wel gewoon nodig gehad hebben!
Gister heb ik het eind van GTST niet eens gered, wij lagen om 8 uur in bed ik ben rond 10 voor half negen in slaap gevallen. Mijn vriend heeft om half 9 de tv uitgezet en is ook gaan slapen. Dat is voor ons beide echt niet normaal hoor, maar vandaag voel ik me veel beter, dus ik zou het wel gewoon nodig gehad hebben!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Ik zou dan gewoon naar bed gaan en daar verder niet over piekeren. Kennelijk heb je dan even wat extra slaap nodig.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Dit heb ik ook zo vaak! Ik geef er gewoon aan toe, want blijkbaar heb ik die slaap ook even nodig. Als ik namelijk even een uurtje indut en daarna wakker wordt, heb ik weer volop energie. Ik noem het maar ff bijtanken!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Hier heb ik ook heel vaak last van. Nu heb ik sowieso weinig energie en ben ik eigenlijk altijd moe, dus even bijslapen helpt helaas niet.
Gast- Gast
Het is een teken dat je extra slaap nodig hebt denk ik, dus soms is het beter er aan toe te geven!
Maar ik vind het ook wel vervelend hoor, vooral als we zaterdagavond thuis blijven en een filmpje gaan kijken. Op een gegeven moment ga ik lekker languit liggen met een plaidje, rond tien uur/half 11 worden mijn ogen zwaar en ga ik even wat meer onderuit liggen...en vervolgens word ik om half 12 of 12 uur wakker, voel me heel vreemd/moe/chagi, geen zin om nog klaar te maken voor de nacht, en als we dan eenmaal liggen ben ik klaarwakker....
Nu ik hormonen spuit voor de ICSI behandeling ben ik ook gewoon vermoeider, dus nu had ik dit vorige zaterdag dus weer eens... Ik heb het t meest in de winter, dus het zal ongetwijfeld ermee te maken hebben dat het buiten weer zo gauw donker wordt.
Wat bij mij helpt is rechtop blijven zitten en sowieso wat bezig blijven.
Maar ik vind het ook wel vervelend hoor, vooral als we zaterdagavond thuis blijven en een filmpje gaan kijken. Op een gegeven moment ga ik lekker languit liggen met een plaidje, rond tien uur/half 11 worden mijn ogen zwaar en ga ik even wat meer onderuit liggen...en vervolgens word ik om half 12 of 12 uur wakker, voel me heel vreemd/moe/chagi, geen zin om nog klaar te maken voor de nacht, en als we dan eenmaal liggen ben ik klaarwakker....
Nu ik hormonen spuit voor de ICSI behandeling ben ik ook gewoon vermoeider, dus nu had ik dit vorige zaterdag dus weer eens... Ik heb het t meest in de winter, dus het zal ongetwijfeld ermee te maken hebben dat het buiten weer zo gauw donker wordt.
Wat bij mij helpt is rechtop blijven zitten en sowieso wat bezig blijven.
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» zelf in slaap vallen
» in slaap vallen tijdens de bv.
» Zelf in slaap leren vallen
» Veel te laat in slaap vallen..
» Tijdens het voeden in slaap vallen
» in slaap vallen tijdens de bv.
» Zelf in slaap leren vallen