Ebay topic
+63
vlinder-2011
Mermaid
Sweety
Lien
_Femme
Raindrop
SoCali
Chocoholic
Toet
KOL
lyke
Kaat
myloon
BJA
Salander
Coccinelle
CarpeDiem
Roodtomaatje
Error
Tiana
Roza
Guusje
luenca
_Lucy
applestar
Kiki
Jerry
Ooh La La!
Didi
Dennenappel
S1mplicity
Marie
schuddebuikje
Sarah1985
_Muppit
Zora
Blair
Susan
Elsje
xxDila
Kiwi86
Travelgurly
Possom
Gizmo
Burn
Ringling
Nora
Sunshine24
TNMN
Leine
TukTuk
VanillaRose
Mida4you
Penélope
Rush
Jeanette
Ellusss
Kaboutertje
SnowWhite
Zwerver
Chocolate Cookie
Atelier Madame
Feyd
67 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Ebay topic
Hij is inderdaad leuk.
Ik heb voor mijn broertje en schoonzusje een onwijs schattig mutsje gekocht voor 1.79 incl verzenden
=
Ik heb voor mijn broertje en schoonzusje een onwijs schattig mutsje gekocht voor 1.79 incl verzenden
=
Gast- Gast
Ik kijk daar echt nooit naar eigenlijk. In principe kan het niet aan Paypal liggen. De verkoper moet het volgens mij nog altijd zelf updaten.Marie schreef:Nu begin ik hem toch wel te knijpen. Heb op 9 oktober een aankoop gedaan, gelijk via paypal betaald. Het geld is al sinds 12 oktober van mijn rekening en nog staat op ebay het zandlopertje bij de betaling. Op de site van paypal staat dit
Status:
Niet-verrekend (Verwachte clearingdatum: 13 okt 2011 - 17 okt 2011
Wanneer wordt mijn betaling nu verwerkt en heeft de ontvanger dit gekregen zodat mijn aankoop opgestuurd kan worden?
Ik ga de volgende keer echt wel de cc van mijn vriend gebruiken, vertrouw dit allemaal voor geen meter!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Ik kijk daar echt nooit naar eigenlijk. In principe kan het niet aan Paypal liggen. De verkoper moet het volgens mij nog altijd zelf updaten.Marie schreef:Nu begin ik hem toch wel te knijpen. Heb op 9 oktober een aankoop gedaan, gelijk via paypal betaald. Het geld is al sinds 12 oktober van mijn rekening en nog staat op ebay het zandlopertje bij de betaling. Op de site van paypal staat dit
Status:
Niet-verrekend (Verwachte clearingdatum: 13 okt 2011 - 17 okt 2011
Wanneer wordt mijn betaling nu verwerkt en heeft de ontvanger dit gekregen zodat mijn aankoop opgestuurd kan worden?
Ik ga de volgende keer echt wel de cc van mijn vriend gebruiken, vertrouw dit allemaal voor geen meter!
Ik heb misschien iets te vroeg gejammerd, het is vannacht geregeld. Nu heb ik ook meer vertrouwen in de andere twee betalingen..
Marie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10
Aaaaaw superschattig Weetjewel! Betaling verwerkt, ik weet niet of dat door de verkoper verwerkt wordt. De betaling loopt toch via PP en E-bay dus daar hebben ze dan denk ik wel enig zicht op, je moet het niet voor niets koppelen. Het verzenden moeten ze dan volgens mij wel zelf bevestigen maar dat is bij mij tot nu toe ook allemaal goed gegaan. Sommige betalingen zijn bij mij heel snel verwerkt, lijkt me sterk dat dat handmatig gebeurd want ik zit dat in de avond te doen en dan is het in Azie midden in de nacht.
Gast- Gast
Nou ik krijg soms wel het idee dat het daar 24/7 door gaat hoor
Rush- Lady Post-a-lot
Zusje schreef:Aaaaaw superschattig Weetjewel! Betaling verwerkt, ik weet niet of dat door de verkoper verwerkt wordt. De betaling loopt toch via PP en E-bay dus daar hebben ze dan denk ik wel enig zicht op, je moet het niet voor niets koppelen. Het verzenden moeten ze dan volgens mij wel zelf bevestigen maar dat is bij mij tot nu toe ook allemaal goed gegaan. Sommige betalingen zijn bij mij heel snel verwerkt, lijkt me sterk dat dat handmatig gebeurd want ik zit dat in de avond te doen en dan is het in Azie midden in de nacht.
Ik heb ook geen idee, ik heb wel vaker dingen via paypal betaald, maar nog nooit problemen gehad. Ik wacht het rustig af allemaal.
Gast- Gast
Weetjewel schreef:Ik ga mezelf een shopverbod op leggen denk ik....
Bekend probleem
Gast- Gast
Ja ik ook. Ik klik ook al niet meer op jullie linkjes!
Rush- Lady Post-a-lot
Nou mijn 20 euro is op bij Paypal. Ik heb nu 19 dingen besteld ( waarvan 3 dingen al thuis ).
Eerst maar weer eens nieuw loon binnen krijgen haha, want wil in mijn vakantie ook nog even dagje winkelen. Dus het wordt moeilijk om mij in te houden, maar goed dat er niks meer op paypal staat ;-) haha
Eerst maar weer eens nieuw loon binnen krijgen haha, want wil in mijn vakantie ook nog even dagje winkelen. Dus het wordt moeilijk om mij in te houden, maar goed dat er niks meer op paypal staat ;-) haha
Sunshine24- Fluisteraar
- Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11
Lily schreef:haha hoezo? Wat heb je nog meer gekocht dan?
Nog een muts voor mezelf. Ik heb nog een jas gezien maar ik durf t niet aan qua maat.
En ik wil al heel lang een pettiskirt voot Amé om foto's te maken.
Gast- Gast
Wat een schattig mutsje! Ik vind de pettiskirt ook erg leuk, vooral als fotomateriaal.
Gast- Gast
Leuke jas zeg weetjewel, duur?
Sunshine24- Fluisteraar
- Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11
Sunshine24 schreef:Leuke jas zeg weetjewel, duur?
Rond de 60 dollar incl verzenden.
Gast- Gast
Ik ben 'blij' dat ik veel te dik ben voor de kleding
Dat babymutsje is echt te schattig!
Dat babymutsje is echt te schattig!
Gast- Gast
Megara schreef:
Net deze trui nog gewonnen voor EUR 7,80.
wat een leuke trui! wat is de verkoper?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
kom deze tas tegen, misschien iets voor iemand van jullie? Ik vind `m te groot en het duurt nog wel ff voordat de veiling is afgelopen mja.
http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-PU-leather-ladies-handbag-tote-Messenger-shoulder-/220876060213?pt=UK_Women_s_Handbags&hash=item336d3d3635
http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-PU-leather-ladies-handbag-tote-Messenger-shoulder-/220876060213?pt=UK_Women_s_Handbags&hash=item336d3d3635
Gast- Gast
Lily schreef:kom deze tas tegen, misschien iets voor iemand van jullie? Ik vind `m te groot en het duurt nog wel ff voordat de veiling is afgelopen mja.
Ik heb ook naar die tas zitten kijken maar vond hem ook wel erg groot inderdaad! Leuk issie wel, mss leuk als weekendtas maar goed, dan ga je smoesjes zitten bedenken om die tas te kopen haha. Maar ik zit er al een paar dagen over te denken haha .
Gast- Gast
Ik hoop dat ik vandaag ook wat dingetjes binnen krijg!
Rush- Lady Post-a-lot
als iemand trouwens nog een link weet voor schoenen/kleding hoor ik die graag
Gast- Gast
Lily schreef:als iemand trouwens nog een link weet voor schoenen/kleding hoor ik die graag
Zoek eens op Korea Womens. Dan komt er wel wat kleding tevoorschijn.
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Ebay ruiltopic
» Rover Ebay
» Verkopen op ebay
» Domme vraag van mij over Ebay.
» Via PayPal betalen (eBay)
» Rover Ebay
» Verkopen op ebay
» Domme vraag van mij over Ebay.
» Via PayPal betalen (eBay)