Via PayPal betalen (eBay)
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Via PayPal betalen (eBay)
Ik heb iets op eBay gezien wat ik wil hebben maar nu zag ik dat je alleen met PayPal kan betalen
Moet je dat installeren ofzo of hoe werkt dan..?
Moet je dat installeren ofzo of hoe werkt dan..?
Gast- Gast
Re: Via PayPal betalen (eBay)
Account aanmaken bij paypal, en dan kan je een CC koppelen of je rekening aan paypal. Je kan ook een tegoed op PP zetten vanaf je bankrekening, maar dan duurt het wel een paar dagen voordat het geld over gezet is.
Als je je account aangemaakt hebt kan je gewoon op betalen klikken bij Ebay en dan wordt je doorgelinkt naar paypal en kan je inloggen.
Als je je account aangemaakt hebt kan je gewoon op betalen klikken bij Ebay en dan wordt je doorgelinkt naar paypal en kan je inloggen.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Dit je moet daar een CC voor hebben.. Hmm eens kijken of ik die kan vinden ! Dan zal ik eens kijken, bedankt !
Gast- Gast
Nee je moet niks, je kan ook je bankrekening er aan koppelen, alleen duurt de betaling dan enkele dagen. Of je maakt geld over naar je paypal account *duurt ook 2 of 3 dagen geloof ik* en je hebt er dus een tegoed op staan waarmee je betaald dan.Razz_ schreef:Dit je moet daar een CC voor hebben.. Hmm eens kijken of ik die kan vinden ! Dan zal ik eens kijken, bedankt !
TukTuk- Ratel
Ik heb m`n bankrekening eraan gekoppeld en de betaling duurt geen enkele dagen.AngelNyn schreef:Nee je moet niks, je kan ook je bankrekening er aan koppelen, alleen duurt de betaling dan enkele dagen.Razz_ schreef:Dit je moet daar een CC voor hebben.. Hmm eens kijken of ik die kan vinden ! Dan zal ik eens kijken, bedankt !
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Ik heb m`n bankrekening eraan gekoppeld en de betaling duurt geen enkele dagen.AngelNyn schreef:Nee je moet niks, je kan ook je bankrekening er aan koppelen, alleen duurt de betaling dan enkele dagen.Razz_ schreef:Dit je moet daar een CC voor hebben.. Hmm eens kijken of ik die kan vinden ! Dan zal ik eens kijken, bedankt !
Oh das gek, bij mij duurde het toen wel enkele dagen voordat het allemaal verwerkt was. Misschien omdat het de eerste betaling was toen?
TukTuk- Ratel
Oh, dat weet ik niet meer, dat zou wel kunnen inderdaad :-)AngelNyn schreef:Rush schreef:Ik heb m`n bankrekening eraan gekoppeld en de betaling duurt geen enkele dagen.AngelNyn schreef:Nee je moet niks, je kan ook je bankrekening er aan koppelen, alleen duurt de betaling dan enkele dagen.Razz_ schreef:Dit je moet daar een CC voor hebben.. Hmm eens kijken of ik die kan vinden ! Dan zal ik eens kijken, bedankt !
Oh das gek, bij mij duurde het toen wel enkele dagen voordat het allemaal verwerkt was. Misschien omdat het de eerste betaling was toen?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik moet nu ook 2-3 dagen wachten tot ik het kan gebruiken. Ik heb het aan mijn eigen rekening gekoppeld en niet aan onze CC
Gast- Gast
AngelNyn schreef:Rush schreef:Ik heb m`n bankrekening eraan gekoppeld en de betaling duurt geen enkele dagen.AngelNyn schreef:Nee je moet niks, je kan ook je bankrekening er aan koppelen, alleen duurt de betaling dan enkele dagen.Razz_ schreef:Dit je moet daar een CC voor hebben.. Hmm eens kijken of ik die kan vinden ! Dan zal ik eens kijken, bedankt !
Dat is alleen bij de eerste keer
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Soortgelijke onderwerpen
» Hulp Nodig bij Paypal - Ebay!
» koper op mp wil met paypal betalen...
» Ebay topic
» Rover Ebay
» Verkopen op ebay
» koper op mp wil met paypal betalen...