Ebay topic
+63
vlinder-2011
Mermaid
Sweety
Lien
_Femme
Raindrop
SoCali
Chocoholic
Toet
KOL
lyke
Kaat
myloon
BJA
Salander
Coccinelle
CarpeDiem
Roodtomaatje
Error
Tiana
Roza
Guusje
luenca
_Lucy
applestar
Kiki
Jerry
Ooh La La!
Didi
Dennenappel
S1mplicity
Marie
schuddebuikje
Sarah1985
_Muppit
Zora
Blair
Susan
Elsje
xxDila
Kiwi86
Travelgurly
Possom
Gizmo
Burn
Ringling
Nora
Sunshine24
TNMN
Leine
TukTuk
VanillaRose
Mida4you
Penélope
Rush
Jeanette
Ellusss
Kaboutertje
SnowWhite
Zwerver
Chocolate Cookie
Atelier Madame
Feyd
67 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Ebay topic
Lily schreef:net te laat met m`n bod plaatsen haha.
als ik trouwens een veiling win ofzo moet ik dan verder nog iets doen (heb paypal)
Dan komt het te staan bij je aankopen en dan klik je op betalen. Net als dat je anders een item koopt via nu kopen.
Sunshine24- Fluisteraar
- Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11
Komt er eigenlijk wel echt post op maandag?
Ik lees op internet dat sommige wijken en steden geen postbezorging hebben op maandag.
Krijgen jullie wel gewoon post op maandag?
Ik lees op internet dat sommige wijken en steden geen postbezorging hebben op maandag.
Krijgen jullie wel gewoon post op maandag?
Sunshine24- Fluisteraar
Lily: Dankje!
Zusje: Ja he! Ik heb hem wel in sleutelhangerformaat. En dan een roze krokodil
Zusje: Ja he! Ik heb hem wel in sleutelhangerformaat. En dan een roze krokodil
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ik krijg soms wel post op maandag ja maar vroeger niet dus dat kan wel verschillen denk ik. Tegenwoordig bezorgen ze toch ook niet meer alle dagen dacht ik? Weet je zeker dat je het vandaag moet krijgen dan? Als ik zo naar mijn bestellingen kijk duurt het allemaal wel even, ik ga daar niet bewust op wachten zeg maar.
Wat grappig trouwens, sleutelhangerformaat .
Gast- Gast
Zusje schreef:Ik krijg soms wel post op maandag ja maar vroeger niet dus dat kan wel verschillen denk ik. Tegenwoordig bezorgen ze toch ook niet meer alle dagen dacht ik? Weet je zeker dat je het vandaag moet krijgen dan? Als ik zo naar mijn bestellingen kijk duurt het allemaal wel even, ik ga daar niet bewust op wachten zeg maar.
Hmm okay. Nee ik verwacht ook nog gewoon een brief, niet specifiek iets van ebay ofzo.
Sunshine24- Fluisteraar
Sunshine24 schreef:Ziet er idd bijna net uit als op de foto. Leuk! Wat voor kleur kraaltjes zitten er nu aan?
Geel en groen.
Gast- Gast
chocolate cookie: gave kettingen zeg
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Sunshine24 schreef:Ben bijna door mijn €20,- heen die ik op paypal had gezet.....
Maar dan heb ik ook heel veel leuke dingen gekocht en ook al een kerstcadeautje:D
Maar wel verslavend idd, er zijn zoveel leuke dingen te koop.
Zijn jullie al veel geld kwijt? Of zetten jullie het in een volg/verlanglijstje?
Ik heb nu 9 dingen besteld, in totaal ben ik daarvoor 13,86 dollar voor betaald, dus zo rond de 10 euro. Daarvoor heb ik:
-3 kettingen
-1 paar oorbellen
-een panty gevoerd met fleece
-een muts
-een sjaal
-dun riempje
armband
toch leuk
Atelier Madame- Ratel
hoe lang hebben jullie pakketjes er trouwens ongeveer over gedaan? Ik heb nu mijn eerste spullen 1,5 week geleden besteld, hoop dat er eind van deze week de eerste spullen gaan binnenkomen
Atelier Madame- Ratel
Dankje AM!
Mijn kettingen hebben er 1,5 week ongeveer over gedaan. Dus eigenlijk super snel!
Mijn kettingen hebben er 1,5 week ongeveer over gedaan. Dus eigenlijk super snel!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
ik heb maat 40, welke us shoe size is dat ??
wil laarzen gaan kopen
en kan iemand me wat uitleg geven hoe je op leuke koopjes stuit en bijvoorbeeld dameslaarzen wat moet ik dan invullen want ik wil het liefst gewoon spullen uit de hele wereld goedkoop en liefst gratis verzenden, in nederland is dat al zowat onmogelijk... :S of zoekfunctie bepaalde opties?
wil laarzen gaan kopen
en kan iemand me wat uitleg geven hoe je op leuke koopjes stuit en bijvoorbeeld dameslaarzen wat moet ik dan invullen want ik wil het liefst gewoon spullen uit de hele wereld goedkoop en liefst gratis verzenden, in nederland is dat al zowat onmogelijk... :S of zoekfunctie bepaalde opties?
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Er staan vaak schema's bij waar je ook gewoon echt je voet op kunt meten; je weet natuurlijk nooit hoe het valt dus ik zou dat doen.
Verder kun je zoeken op wat je wilt en dan aanvinken 'gratis verzenden', 'wereldwijd' en 'nu kopen' (laatste als je niet wilt bieden). Je kunt dan zoeken en je zoekopdracht op prijs sorteren. Wat ook nog weleens helpt is de titel van het object kopiëren en daar nog eens op zoeken. Vaak hebben dezelfde artikelen ook gewoon dezelfde naam. Heb je gelijk een duidelijk overzicht welke het goedkoopst is.
Verder kun je zoeken op wat je wilt en dan aanvinken 'gratis verzenden', 'wereldwijd' en 'nu kopen' (laatste als je niet wilt bieden). Je kunt dan zoeken en je zoekopdracht op prijs sorteren. Wat ook nog weleens helpt is de titel van het object kopiëren en daar nog eens op zoeken. Vaak hebben dezelfde artikelen ook gewoon dezelfde naam. Heb je gelijk een duidelijk overzicht welke het goedkoopst is.
Gast- Gast
Ik heb mijn 1e aankoop binnen! Is snel gegaan, nu nog wachten op 15 dingen.
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
zo, m`n eerste koop is gedaan Ik snap alleen niet dat ie niet in mijn account staat bij gewonnen dingen. Ook heb ik al op een aantal dingen geboden maar die biedingen vind ik ook nergens.
Heb deze ketting voor 0,94
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=190588389479&ssPageName=ADME:B:EOIBSA:US:1123
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=190588389479&ssPageName=ADME:B:EOIBSA:US:1123
Gast- Gast
Lily schreef:zo, m`n eerste koop is gedaan Ik snap alleen niet dat ie niet in mijn account staat bij gewonnen dingen. Ook heb ik al op een aantal dingen geboden maar die biedingen vind ik ook nergens.
Staat het niet bij aankoopgeschiedenis, de gewonnen items?
Sunshine24- Fluisteraar
ja daar wel maar voor de rest vind ik ook nergens mijn biedingen enzo :S raar mja. Tot morgen ga zo greys anatomy kijken
Gast- Gast
Nu begin ik hem toch wel te knijpen. Heb op 9 oktober een aankoop gedaan, gelijk via paypal betaald. Het geld is al sinds 12 oktober van mijn rekening en nog staat op ebay het zandlopertje bij de betaling. Op de site van paypal staat dit
Status:
Niet-verrekend (Verwachte clearingdatum: 13 okt 2011 - 17 okt 2011
Wanneer wordt mijn betaling nu verwerkt en heeft de ontvanger dit gekregen zodat mijn aankoop opgestuurd kan worden?
Ik ga de volgende keer echt wel de cc van mijn vriend gebruiken, vertrouw dit allemaal voor geen meter!
Status:
Niet-verrekend (Verwachte clearingdatum: 13 okt 2011 - 17 okt 2011
Wanneer wordt mijn betaling nu verwerkt en heeft de ontvanger dit gekregen zodat mijn aankoop opgestuurd kan worden?
Ik ga de volgende keer echt wel de cc van mijn vriend gebruiken, vertrouw dit allemaal voor geen meter!
Marie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10
Het duurde bij mij ook vrij lang en dat schijnt wel eens voor te komen. Hoef je je verder geen zorgen over te maken. Het geld komt zeker terecht, het gaat alleen wat meer tijd in beslag nemen.
Gast- Gast
Thanks Megara. Het is mijn eerste aankoop bij Paypal, vind het maar ingewikkeld en het duurt me ook gewoon te lang. Het geld is al 5 dagen van mijn rekening en wil gewoon weten waar het is!
Maar als jij er zeker van bent dat het goed komt, dan vertrouw ik daar maar op, dat doe ik meer als bij Paypal!
Maar als jij er zeker van bent dat het goed komt, dan vertrouw ik daar maar op, dat doe ik meer als bij Paypal!
Marie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10
Andersom komt het ook voor. Bij mij is er nog geen geld afgeschreven maar de status van het item is wel zo dat het geld ontvangen is en dat het al verzonden is.
Gast- Gast
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Ebay ruiltopic
» Rover Ebay
» Verkopen op ebay
» Domme vraag van mij over Ebay.
» Via PayPal betalen (eBay)
» Rover Ebay
» Verkopen op ebay
» Domme vraag van mij over Ebay.
» Via PayPal betalen (eBay)