Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zijn de vervelendste toeristen?

+17
Polly
MissBlunt
mzcharlotte
Sterre
rapa nui
psv-forever
Vancity_girl
Darius
Minx
Catwoman79
_Lacey_
Inge
M_as
Raindrop
Zwerver
Blond
Jeanette
21 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat zijn de vervelendste toeristen? Empty Wat zijn de vervelendste toeristen?

Bericht  Jeanette zo 26 dec 2010 - 8:08

Ik las op Nu.nl dat Nederlanders zich het meest stoorden tot de Russen op vakantie? Welke toeristen vind jij het vervelendst?

Ik vind zelf Engelse dan nog het meest vervelend omdat zij het meest bier zuipen en dan heel erg irritant gaan doen. Ik stoor me haast nergens aan op vakantie. Ik kom op vakantie nooit geen Russen tegen, dus weet niet of het daadwerkelijk waar is haha.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn de vervelendste toeristen? Empty Re: Wat zijn de vervelendste toeristen?

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 8:09

Ik stoor me eigenlijk nooit aan anderen op vakantie.

Gast
Gast

Wat zijn de vervelendste toeristen? Empty Re: Wat zijn de vervelendste toeristen?

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 8:12

Niet alle Russen en alle Engelsen zullen het zelfde zijn, toch? En niet alle Duitsers graven kuilen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 8:14

Smikkell schreef:En niet alle Duitsers graven kuilen.
Niet? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Blond zo 26 dec 2010 - 8:15

Ik kom nooit Russen tegen op vakantie Question
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 8:17

Laten we het niet hebben over de Nederlanders die in hun zwemkleding aan tafel schuiven in het restaurant van het hotel.

Gast
Gast

Bericht  Zwerver zo 26 dec 2010 - 8:19

Ik vind Chinezen in NL superrrrr irritant. Echt een irritant volkje vind ik dat. Mad Mad
Ze lopen altijd in de weg en fietsen kunnen ze niet
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 8:41

Sja, als er een volk is waar je het minst last van heb en die het minst aanwezig zijn, zijn het de chinesen, niet? (Als je het volk gemiddeld neemt.)

Gast
Gast

Bericht  Raindrop zo 26 dec 2010 - 8:43

Heb hier niet echt een mening over maar volgens mijn vriend zijn het Duitsers en Nederlanders.
Het viel me op de afgelopen vakantie in Turkije ook wel op dat NL-ers echt wel luidruchtig zijn op vakantie.
En Duitsers en Russen scheppen keiveel eten op hun bord en laten de helft liggen..
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 8:45

Snowflake schreef:Heb hier niet echt een mening over maar volgens mijn vriend zijn het Duitsers en Nederlanders.
Het viel me op de afgelopen vakantie in Turkije ook wel op dat NL-ers echt wel luidruchtig zijn op vakantie.
En Duitsers en Russen scheppen keiveel eten op hun bord en laten de helft liggen..
Nederlanders ook.

Gast
Gast

Bericht  M_as zo 26 dec 2010 - 9:16

Voor mij zijn de vervelendste toeristen de toeristen die om 6 of 7 uur opstaan om een ligstoel te reserveren en vervolgens weer terug naar bed gaan... Maar ik vermaak me gelukkig ook wel op een handdoekje op het strand.
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Inge zo 26 dec 2010 - 9:26

Irriteren is een groot woord, maar het zijn meer dingen waar ik mij dan aan 'irriteer' en dat kan elke bevolkingsgroep zijn.

Toen we naar de Malediven gingen hebben ik mij geĂŻrriteerd aan de viezigheid van mensen uit Sri Lanka.... (harde boeren laten in het restaurant / vliegtuig, spugen op straat, voordringen, snel drinken van het blad pakken in het vliegtuig terwijl ze nog niet aan de buurt zijn, voordringen bij het toilet etc). Maar goed wij hebben vast de vieze en brutale getroffen, ze zullen vast niet allemaal zo zijn smile
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 9:30

Smikkell schreef:Sja, als er een volk is waar je het minst last van heb en die het minst aanwezig zijn, zijn het de chinesen, niet? (Als je het volk gemiddeld neemt.)
Heb jij zeker nog nooit in een hostel geslapen met Chinezen op de kamer? Daar staan ze echt bekend om.

Ik stoor me het meest aan Nederlanders op vakantie. Ik ga namelijk op vakantie om weg te zijn van Nederland.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 23:59

Vera schreef:
Smikkell schreef:Sja, als er een volk is waar je het minst last van heb en die het minst aanwezig zijn, zijn het de chinesen, niet? (Als je het volk gemiddeld neemt.)
Heb jij zeker nog nooit in een hostel geslapen met Chinezen op de kamer? Daar staan ze echt bekend om.

Ik stoor me het meest aan Nederlanders op vakantie. Ik ga namelijk op vakantie om weg te zijn van Nederland.

+1. Ik houd ontzettend van kamperen, maar altijd doen we even een rondje over de camping voordat we ons melden bij de receptie. Als er te veel Nederlandse kentekens zijn, is dat geen plaats voor ons.

Gast
Gast

Bericht  _Lacey_ ma 27 dec 2010 - 9:12

Ik erger me eerder aan het gedrag van mensen dan aan een bepaalde bevolkingsgroep.

Dingen waar ik me zoal aan erger zijn het 'reserveren' van een bedje bij het zwembad of het bord helemaal volstouwen met eten en vervolgens de helft niet opeten.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 13:08

Even heel veralgemeniserend:
Engelsen omdat ze meestal dronken zijn en nogal luidruchtig.
Russen omdat ze onbeschoft zijn.
Fransen vanwege het irritante accent wanneer ze Engels spreken.

Gast
Gast

Bericht  Catwoman79 ma 27 dec 2010 - 20:38

Ik erger me niet zo zeer aan toeristen uit een bepaald land.
Maar ik erger me er wel aan dat ze geen Nederlands willen spreken als ze in Nederland op vakantie zijn.
Terwijl wij Nederlanders over het algemeen toch wel de taal proberen te spreken van het land waar wij zijn.
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051

Bericht  Minx di 28 dec 2010 - 1:24

Dat geen Nederlands willen spreken ben ik het niet helemaal mee eens. Ik heb een paar jaar terug op Texel gewerkt. En daar komen heel veel Duitsers. Een groot deel daarvan probeerde echt wel Nederlands. Wij in Nederland zijn opgevoed met we moeten de taal van anderen spreken. In andere landen is dat veel minder. Dat is ook logisch. Nederlands komt wereldwijd zo weinig voor dat we wel gedwongen worden andere talen te leren.

Op vakantie erger ik me niet zo snel. Of in ieder geval niet aan een bevolkingsgroep.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 4:31

De Poolse toeristen, die zijn echt heel erg.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 4:33

_Lacey_ schreef:Ik erger me eerder aan het gedrag van mensen dan aan een bepaalde bevolkingsgroep.

Dingen waar ik me zoal aan erger zijn het 'reserveren' van een bedje bij het zwembad of het bord helemaal volstouwen met eten en vervolgens de helft niet opeten.
Hoe kun je je daar nou aan ergeren? Let je op het bord van iemand anders dan?

Gast
Gast

Bericht  Darius wo 29 dec 2010 - 4:42

Storm schreef:
_Lacey_ schreef:Ik erger me eerder aan het gedrag van mensen dan aan een bepaalde bevolkingsgroep.

Ja, want als je all-in zit en om 16 uur worden er bijvoorbeeld cakejes en taartjes geserveerd in het lopende buffet, dan zijn er altijd mensen die al 10 minuten voor die tijd in de rij staan te wachten, hun bord volladen en als jij dan om 16:05 uur aan komt, dan is het buffet leeg en die mensen eten dan 1 taartje op en de rest laten ze staan. Dat vind ik asociaal. Tuurlijk kan het restaurant dan wel weer bijvullen, maar die hebberigheid, ik word er gek van. En het erge is, na drie dagen ga jij ook 10 minuten van het voren in de rij staan, want anders heb je helemaal niks.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 8:58

Doe je dat echt Darius? Wat verschrikkelijk. Kan me echt niet voorstellen waarom mensen het leuk vinden om op zo'n soort vakantie te gaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 9:03

Storm schreef:

Haha, ik ben ook al eens all-in op vakantie geweest. Ongeveer een half uur voordat het buffet openging stond er al een hele rij superslanke ienie-miene Franse meisjes ongeduldig voor de deur te wachten op eten. Als de deuren open gingen, stormden ze naar binnen en legden ze drie slablaadjes, een plakje komkommer en een toastje op hun bord... En dat was het dan... Normaal let ik ook niet op andermans bord, maar dat vond ik toch wel heel apart.

Gast
Gast

Bericht  Vancity_girl vr 31 dec 2010 - 12:03

Ik werkte hier in een winkel in een erg toeristisch stukje van de stad, dus heb heel wat toeristen voorbij zien komen. Wat ik zelf de vervelendste vind zijn Amerikanen. Uiteraard niet allemaal want er zitten ook schatten van mensen tussen. Vaak was het wel zo dat als de klanten luidruchtig, vervelend en verwaand waren ze uit de US kwamen. Hier in Canada staan ze toch een beetje bekend als de luidruchtige, lompe zuiderburen. ( beetje Nederland/Duitsland idee denk ik) De amerikanen waar ik veelal mee te maken had op mn werk keken niet veel verder dan hun eigen kleine leef wereldje. Weten bijvoorbeeld niet eens dat je met een Amerikaanse credit card ook in Canada kan betalen :o
Wat ik ook altijd vervelend vond zijn mensen ( vooral Franstalige) die geen moeite doen om Engels te proberen te spreken. Gewoon stug in hun eigen taal blijven spreken terwijl ik al meerdere malen ( in het Engels) aan heb gegeven die taal niet te spreken. Krijg dan echt de neiging in het Nederlands te gaan antwoorden Very Happy . Geeft niets als je geen goed Engels kan maar probeer het, vond het altijd een uitdaging om ondanks dat je elkaars taal niet spreekt toch te achterhalen wat de ander bedoeld. Dat levert soms hele leuke gesprekken op.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  psv-forever za 1 jan 2011 - 1:11

spanjaarden die denken en willen dat iedereen spaans spreekt en totaal geen moeite doen om engels te spreken
psv-forever
psv-forever
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 237
Punten : 244

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: