Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ah shit...een cc-tje verkeerd gestuurd

+11
Vanilla Queen
Raindrop
Ella
Lavendel
Nora
Makamba
Jerry
Pussycat
TGR
Rush
Prosecco
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

ah shit...een cc-tje verkeerd gestuurd - Pagina 2 Empty Re: ah shit...een cc-tje verkeerd gestuurd

Bericht  Prosecco wo 28 sep 2011 - 0:42

Misschien heeft ze in die mail gelijk een afspraak proberen te maken met de desbetreffende oude heren en heeft ze ze daarom toegevoegd en niet gerealiseerd dat het onderstaande misschien niet echt handig was....
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ah shit...een cc-tje verkeerd gestuurd - Pagina 2 Empty Re: ah shit...een cc-tje verkeerd gestuurd

Bericht  Antibes wo 28 sep 2011 - 1:13

Prosecco schreef:Misschien heeft ze in die mail gelijk een afspraak proberen te maken met de desbetreffende oude heren en heeft ze ze daarom toegevoegd en niet gerealiseerd dat het onderstaande misschien niet echt handig was....

Dat dénk ik ook ja..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 2:08

Antibes schreef:
Prosecco schreef:Misschien heeft ze in die mail gelijk een afspraak proberen te maken met de desbetreffende oude heren en heeft ze ze daarom toegevoegd en niet gerealiseerd dat het onderstaande misschien niet echt handig was....

Dat dénk ik ook ja..

Dat zou ik nog dommer vinden dan bewust cc'en, wat ik dan weer een lullige streek vind naar TO. Al was TO sowieso al niet slim dit te mailen naar haar collega. In de meeste bedrijven kunnen superieuren ook mailcontact onderscheppen. Hou het altijd netjes, denk ik dan.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown wo 28 sep 2011 - 2:18

Ik dacht eigenlijk gelijk dat ze dat express gedaan moet hebben.
2 mensen cc'en gaat mijn inziens niet per ongeluk..
Wat stond er in haar reply?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Lenthe wo 28 sep 2011 - 2:29

Antibes schreef:

Dat dénk ik ook ja..

Dat denk ik ook, maar dan nog vind ik het niet slim van die collega.. Je zet toch bewust die namen in de cc, dan weet je toch ook wel dat ze de onderste mail lezen.
Ik vind het trouwens geen shockerende e-mail en het lijkt me niet dat "de oude heren" daar boos om zullen worden. Ik zou er wel om kunnen lachen om wat er is gestuurd.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: