Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

kindvriendelijk landal-park

+8
meisje
liesje
Burn
loesje
M@niek
PiP
Darius
holaagirl
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

kindvriendelijk landal-park - Pagina 2 Empty Re: kindvriendelijk landal-park

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 8:50

zomersproetjes, hmm dat is jammer, wij wilden bij het land van bartje boeken! Hoe lang is het geleden dat je daar bent geweest, want volgens de site is het zwembad pas geleden vernieuwd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kindvriendelijk landal-park - Pagina 2 Empty Re: kindvriendelijk landal-park

Bericht  PiP di 27 sep 2011 - 8:56

Rejoy. schreef:zomersproetjes, hmm dat is jammer, wij wilden bij het land van bartje boeken! Hoe lang is het geleden dat je daar bent geweest, want volgens de site is het zwembad pas geleden vernieuwd!

Land van Bartje te Ees
06 juli 2010
Het bestaande buitenbad bij het Landalpark "Land van Bartje" zal worden voorzien van een semi-mobile overkapping. Hierdoor kan het buitenbad gedurende het gehele seizoen gebruikt worden door de parkgasten.

In dit project zal ****** de klimatisering van het binnenklimaat in de overkapping verzorgen alsmede de uitvoering van alle elektrotechnische installaties.

De werkzaamheden zullen eind 2010 opgeleverd worden, zodat iedereen "Onbezorgd kan genieten" in het Land van Bartje.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kindvriendelijk landal-park - Pagina 2 Empty Re: kindvriendelijk landal-park

Bericht  Kayleigh di 27 sep 2011 - 8:59

lommerbergen is ook erg leuk, ben er zelf niet op vakantie geweest maar heb er wel gewerkt.


Veel voor kinderen te doen en erg leuke omgeving !!

Kayleigh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 145
Punten : 201
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

kindvriendelijk landal-park - Pagina 2 Empty Re: kindvriendelijk landal-park

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 9:53

Vorig jaar eind april. Er was toen nog geen sprake van werkzaamheden en het bad kon niet gebruikt worden (het buitenbad zag er troosteloos uit en verdiende een sloopbeurt, het was afgezet met hekken. Het kan nooit op tijd af geweest zijn). Maar ondertussen zijn we 1,5 jaar veder, dus ik neem aan dat het ondertussen wel gerealiseerd is. Het huisje was overigens wel top! De rest van het park sprak me minder aan. Ik ben dan ook andere parken gewent zoals CP en Landal het Vennenbos. Naar mijn mening wordt hier ook meer georganiseerd. Landal spreekt me qua programma meer aan (veel vernieuwender als CP). Leuke activiteiten voor kinderen (compleet met vele kindershows, kinderdisco's, kinderhofje, maar ook genoeg voor de ouders). Dit is wat ik tenminste ervaar op Het Vennenbos. Van andere landal parken weet ik het niet.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kindvriendelijk landal-park - Pagina 2 Empty Re: kindvriendelijk landal-park

Bericht  blondje1313 di 27 sep 2011 - 19:11

Zomersproetjes, werk je zelf bij het Vennenbos (of heb je wat me de verbouwing te maken gehad?)
(pure nieuwsgierigheid omdat ik zelf in de buurt woon)

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kindvriendelijk landal-park - Pagina 2 Empty Re: kindvriendelijk landal-park

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 9:17

blondje1313 schreef:Zomersproetjes, werk je zelf bij het Vennenbos (of heb je wat me de verbouwing te maken gehad?)
(pure nieuwsgierigheid omdat ik zelf in de buurt woon)
.

Ik heb niets te maken gehad met de verbouwing, maar ik woon inderdaad wel in de buurt en ben er regelmatig te vinden. (). S.v.p. niet quoten!

Ga er regelmatig naartoe met T. Lekker zwemmen en naar de softplay!

En jij? Als ik vragen mag?


Laatst aangepast door Zomersproetjes op do 29 sep 2011 - 22:25; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kindvriendelijk landal-park - Pagina 2 Empty Re: kindvriendelijk landal-park

Bericht  blondje1313 wo 28 sep 2011 - 18:17

Ik kom er nu nog niet, wil er misschien straks als de kleine is wel vaker naartoe. Woon op een kilometer of 8 denk ik, kom er nu de weg tussen H.apert en E.ersel open ligt dagelijks langs als ik ga werken (maar nu dus even niet Wink)

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kindvriendelijk landal-park - Pagina 2 Empty Re: kindvriendelijk landal-park

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 22:25

Dan is het zeker een leuk park om een keer met je kleintje lekker te gaan zwemmen of te gaan spelen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kindvriendelijk landal-park - Pagina 2 Empty Re: kindvriendelijk landal-park

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum