Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

kindvriendelijk landal-park

+8
meisje
liesje
Burn
loesje
M@niek
PiP
Darius
holaagirl
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

kindvriendelijk landal-park Empty kindvriendelijk landal-park

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 7:47

Wij willen binnenkort een weekje weg. We willen graag naar een Landal-park, omdat we hier 50% korting op kunnen krijgen door airmiles in te leveren. We zijn op zoek naar een zeer kindvriendelijk park voor een dreumes/peuter, dus met zwembad met glijbanen, ballenbak, kinderboerderij o.i.d. Nu zijn we afgelopen naar naar suyderoogh (Groningen) geweest, maar dit vond ik voor kinderen erg tegenvallen, klein zwembad en weinig leuke faciliteiten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kindvriendelijk landal-park Empty Re: kindvriendelijk landal-park

Bericht  holaagirl zo 25 sep 2011 - 7:51

Ik vond Vennenbos wel leuk! en Lommerbergen!
Lommerbergen hebben we gedaan met N. Dat was een succes!
Vennenbos is ook leuk, heb ik alleen niet met kind gedaan, dus weet niet zeker of dat wel zo geschikt is.

Wij waren vorige week in Burg-Haamstede in een 'kind-vriendelijk-huisje': een grote open trap MIDDEN in de woonkamer met alleen boven een traphekje!
Dat vond ik toch wel toppunt.
We zijn een weekend bezig geweest met N. van de trap weg te houden!!

Weet dat je speciale kinderhuisjes hebt (bijv in Esonstad, Friesland) maar niet precies welke parken!

Veel plezier in ieder geval!


Laatst aangepast door holaagirl op zo 25 sep 2011 - 7:56; in totaal 1 keer bewerkt
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

kindvriendelijk landal-park Empty Re: kindvriendelijk landal-park

Bericht  Darius zo 25 sep 2011 - 7:54

Wij zijn met Laurens bij landal lommerbergen geweest, erg mooi zwembad, leuke kinderboerderij en ook een ballenbak en kinderboerderij. Was vroeger van centerparcs, dus de faciliteiten zijn mooi, huisjes wat gedateerd maar voldoen wel.

Ook in (meende ik) rabbit hill geweest, niet doen, geen bal aan.

Landgoed t loo heeft mooie huisjes vind ik, maar ik weet zo niet welke bijzonderheden ze voor kinderen hebben. Ligt wel mooi op de veluwe, dat is wel leuk in de herfst.

Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

kindvriendelijk landal-park Empty Re: kindvriendelijk landal-park

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 7:55

Ik vind dat bij centerparcs ook zo raar... geen traphekjes, nergens. Das toch niet klantvriendelijk? Wij hebben geen trap in huis en onze kinderen zijn daar niet zo aan gewend, dus die zouden daar zo die trappen afdonderen.

Maar even on topic Wink ik ben een keer in Rabbit Hill geweest en dat vond ik niet zo super voor kleine kinderen (hadden wij toen niet bij ons). Klein zwembad zonder glijbanen sowieso.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kindvriendelijk landal-park Empty Re: kindvriendelijk landal-park

Bericht  PiP zo 25 sep 2011 - 7:55

Wij zijn begin dit jaar naar De Hellendoornse berg geweest en hadden een kinderhuisje.
Maar misschien dat dit te dichtbij is?
Hier was erg veel leuk speelgoed en een ruime omheinde tuin met trampoline, glijbaan en auto.
Het zwembad was redelijk voor Landal, er was een leuk ruim kinderbad en een kleine glijbaan in het grotere bad.
Ook was er gratis babyzwemmen.
Verder hadden ze een speelzolder, hier stond zo`n ballenbak met klimmogelijkheden, je weet wel zo`n gekleurd ding met gaas, haha.
Buiten is er ook een leuke speeltuin met oa een groot luchtkussen.
Er is alleen geen dierentuin volgens mij, maar wel een manege, hier zijn we niet geweest.
Verder stelt het park niet zoveel voor, maar wij vonden het alleen al heerlijk dat onze dochter het zo naar haar zin had!
Foto`s staan op mijn hyves.

edit: Traphekjes zaten boven en beneden, dacht standaard in alle huisjes, dus ook in de niet speciale kinderbungalows.


Laatst aangepast door PiP op zo 25 sep 2011 - 8:01; in totaal 2 keer bewerkt

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kindvriendelijk landal-park Empty Re: kindvriendelijk landal-park

Bericht  Darius zo 25 sep 2011 - 7:56

Lekker dan Holaagirl!

Wij gaan begin maart naar een kindercootage in het heyderbos, van centerparcs. Ben erg benieuwd hoe deze bevalt.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

kindvriendelijk landal-park Empty Re: kindvriendelijk landal-park

Bericht  PiP zo 25 sep 2011 - 7:58

En als we het dan toch over CenterParcs hebben, wij zijn van het zomer naar Les trois Forets geweest in Frankrijk.
Je moet dan vanwege het rijden eigenlijk wel minimaal een week gaan, maar het is echt een TOP park smile

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kindvriendelijk landal-park Empty Re: kindvriendelijk landal-park

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 7:59

Holaagirl: De zwembaden van beide parken zien er in ieder geval goed uit! Ik zag ook nog het land van Bartje, dat ziet er ook wel leuk uit, ook iets dichterbij voor ons.

Pip: hellendoornse berg is inderdaad wel erg dichtbij, dan zijn we haast in onze achtertuin op vakantie :P


In suyderoogh zat ook een open trap in de woonkamer zonder hekjes. Leek wel of er stroop aan zat, onze dochter was er ook de hele vakantie niet bij weg te slaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kindvriendelijk landal-park Empty Re: kindvriendelijk landal-park

Bericht  PiP zo 25 sep 2011 - 8:02

Rejoy. schreef:Holaagirl: De zwembaden van beide parken zien er in ieder geval goed uit! Ik zag ook nog het land van Bartje, dat ziet er ook wel leuk uit, ook iets dichterbij voor ons.

Pip: hellendoornse berg is inderdaad wel erg dichtbij, dan zijn we haast in onze achtertuin op vakantie :P


In suyderoogh zat ook een open trap in de woonkamer zonder hekjes. Leek wel of er stroop aan zat, onze dochter was er ook de hele vakantie niet bij weg te slaan.

Wij twijfelde destijds tussen het Land van Bartje en de Hellendoornse berg smile
Daar hebben ze dacht ik ook een binnenzandbak!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kindvriendelijk landal-park Empty Re: kindvriendelijk landal-park

Bericht  Darius zo 25 sep 2011 - 8:02

Volgens mij zit er ook een landal in de harz en in sauerland, heb je meteen een echt vakantiegevoel, lekker even naar het buitenland! Harz is een mooie omgeving!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

kindvriendelijk landal-park Empty Re: kindvriendelijk landal-park

Bericht  PiP zo 25 sep 2011 - 8:08

Ik bedacht me nog dat mijn man een keer bij een Landal een mooie nieuwe glijbaan heeft geprogrameerd, heb even gevraagd welke dat was: http://www.landal.nl/nl-nl/bungalowparken/nederland/drenthe/aelderholt
Lijkt me verder ook wel een leuk park.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kindvriendelijk landal-park Empty Re: kindvriendelijk landal-park

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 8:14

onze voorkeur gaat nu naar denk ik naar het land van bartje, die heeft op zoover ook hele goede score's!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kindvriendelijk landal-park Empty Re: kindvriendelijk landal-park

Bericht  M@niek zo 25 sep 2011 - 21:43

PiP schreef:En als we het dan toch over CenterParcs hebben, wij zijn van het zomer naar Les trois Forets geweest in Frankrijk.
Je moet dan vanwege het rijden eigenlijk wel minimaal een week gaan, maar het is echt een TOP park smile

Wat vind je er zo top aan? ben wel benieuwd aangezien we binnenkort weer naar CP gaan.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kindvriendelijk landal-park Empty Re: kindvriendelijk landal-park

Bericht  loesje zo 25 sep 2011 - 21:54

http://www.roompotparken.nl/vakantieparken/552324/roompot-beach-resort/facilities.html
deze is erg mooi en kindvriendelijk en er zijn vaak aanbiedingen van.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

kindvriendelijk landal-park Empty Re: kindvriendelijk landal-park

Bericht  Burn zo 25 sep 2011 - 22:01

loesje schreef:http://www.roompotparken.nl/vakantieparken/552324/roompot-beach-resort/facilities.html
deze is erg mooi en kindvriendelijk en er zijn vaak aanbiedingen van.

Is ook een erg leuk park! Vorig jaar stage gelopen..

Lommerbergen is ook een heel leuk park, leuk zwembad en inderdaad ook de kinderboerderij erbij.. Groot speeleiland..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

kindvriendelijk landal-park Empty Re: kindvriendelijk landal-park

Bericht  liesje zo 25 sep 2011 - 22:35

hoi Rejoy,

wij zijn pas naar rabbit hill geweest. ligt op de veluwe. ze hebben daar voor de kinderen een speelhal met verschillende klim dingen voor verschillende leeftijdscatogeriën. ook een zwembad en speeltuintjes. wij gaan hier volgend jaar weer terug want ons dochtertje had het prima naar der zin met de ballenbak

liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

kindvriendelijk landal-park Empty Re: kindvriendelijk landal-park

Bericht  meisje zo 25 sep 2011 - 22:39

Ik vind trouwens het Vennebos helemaal niet zo leuk.
Het is er erg oud en dat zie je ook wel.

Ik zou daar niet zo snel voor kiezen.
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kindvriendelijk landal-park Empty Re: kindvriendelijk landal-park

Bericht  M@niek zo 25 sep 2011 - 22:40

Burn schreef:
loesje schreef:http://www.roompotparken.nl/vakantieparken/552324/roompot-beach-resort/facilities.html
deze is erg mooi en kindvriendelijk en er zijn vaak aanbiedingen van.

Is ook een erg leuk park! Vorig jaar stage gelopen..

Lommerbergen is ook een heel leuk park, leuk zwembad en inderdaad ook de kinderboerderij erbij.. Groot speeleiland..

Heeft de lommerbergen ook een plaza waar je ook kunt eten in een restaurant of frietjes kunt halen?
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kindvriendelijk landal-park Empty Re: kindvriendelijk landal-park

Bericht  Filoria ma 26 sep 2011 - 0:00

liesje schreef:wij zijn pas naar rabbit hill geweest. ligt op de veluwe. ze hebben daar voor de kinderen een speelhal met verschillende klim dingen voor verschillende leeftijdscatogeriën
Jaa die speelhal is echt ideaal als het slecht weer is!

Tomas was ongeveer 1,5 jaar oud toen we er waren en het beviel erg goed.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

kindvriendelijk landal-park Empty Re: kindvriendelijk landal-park

Bericht  blondje1313 ma 26 sep 2011 - 0:10

Vennenbos was vroeger Centerparcs, heeft dus ook een Marketdome en subtropisch golfslagbad.
Vlakbij is ook een speelboerderij voor kinderen (de hooiberg geloof ik).

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kindvriendelijk landal-park Empty Re: kindvriendelijk landal-park

Bericht  Burn ma 26 sep 2011 - 0:19

Lommerbergen heeft meerdere restaurantjes.. Verschillende soorten zeg maar!
Prima bediening!
Zat op dat moment in een rolstoel, en ze hebben me goed geholpen!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

kindvriendelijk landal-park Empty Re: kindvriendelijk landal-park

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 0:34

PiP schreef:Ik bedacht me nog dat mijn man een keer bij een Landal een mooie nieuwe glijbaan heeft geprogrameerd, heb even gevraagd welke dat was: http://www.landal.nl/nl-nl/bungalowparken/nederland/drenthe/aelderholt
Lijkt me verder ook wel een leuk park.

Dit is een heel leuk park. Wij zijn er vorig jaar geweest met onze zoon en twee nichtjes. Echt een mooi en kindvriendelijk park. Er is ook een indoor-speeltuin, daar kunnen kids zich uren vermaken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kindvriendelijk landal-park Empty Re: kindvriendelijk landal-park

Bericht  PiP ma 26 sep 2011 - 8:12

M@niek schreef:
PiP schreef:En als we het dan toch over CenterParcs hebben, wij zijn van het zomer naar Les trois Forets geweest in Frankrijk.
Je moet dan vanwege het rijden eigenlijk wel minimaal een week gaan, maar het is echt een TOP park smile

Wat vind je er zo top aan? ben wel benieuwd aangezien we binnenkort weer naar CP gaan.

Het is een park voor jong en oud, er is een superleuk zwembad, met zandbak in het babybad en en kleine glijbaan, er is een groot waterplayhouse met 2 kleinere glijbanen. Voor de ouderen 3 grote glijbanen, waarvan 2 met banden en daar weer 1 van met trechter.
Er is een ruime een mooie kinderboerderij, een groot overdekt speelparadijs(Baluba) en 2(wel weinig) leuke speeltuinen.
Het park is heel groen en de huisjes zijn nieuw en mooi, je hoeft echt geen premium of Vip te nemen. Ik ben veeleisend, maar de comfort was prima! We hadden ook erg veel privacy op het terras en de deuren konden heerlijk helemaal open.
Een groot nadeel vond ik wel dat ze er geen tot bijna geen engels spreken, wij spraken weer geen duits en frans.
Als je foto`s wil zien moet je maar even pmen!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kindvriendelijk landal-park Empty Re: kindvriendelijk landal-park

Bericht  Flemy ma 26 sep 2011 - 9:05

Ik heb nu geen tijd voor een hele lange aanbeveling, maar ik zeg altijd tegen iedereen; Land van Bartje!! Very Happy
Wij zijn al zo vaak naar Center Parcs geweest, maar dit park is nog altijd het beste bevallen. Wat was het leuk daar en zulke mooie huisjes!! Super kindvriendelijk, binnen- en buitenspeelgoed in het huis, grote speeltuin(en?), ponyranch, binnen- en buitenbad enzovoorts...
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kindvriendelijk landal-park Empty Re: kindvriendelijk landal-park

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 8:43

meisje schreef:Ik vind trouwens het Vennebos helemaal niet zo leuk.
Het is er erg oud en dat zie je ook wel.

Ik zou daar niet zo snel voor kiezen.

Ik weet niet wanneer je daar voor het laatst geweest ben, maar het hele park is gerenoveerd. Van de huisjes, tot de plaza aan toe. Is echt ontzettend mooi en leuk gworden (al zeg ik het zelf angel ). Ik zal eens even kijken of ik wat foto's kan vinden.

Land van Bartje ben ik ook geweest. Vond ik persoonlijk weer minder. Geen plaza, en het zwembad is klein en niet bijzonder.

Lommerbergen, vind ik persoonlijk ook niet zo leuk. Na de branfd een paar jaar geleden waan je daar net in een grote plantenkas (plaza).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kindvriendelijk landal-park Empty Re: kindvriendelijk landal-park

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum