Landal Winterberg
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Landal Winterberg
Is iemand van jullie hier toevallig ooit geweest?
En is dat goed te doen met een kinderwagen?
Andere Landal parken die leuk zijn met een baby van 5 mnd?
Groetjes!!
En is dat goed te doen met een kinderwagen?
Andere Landal parken die leuk zijn met een baby van 5 mnd?
Groetjes!!
Mel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 146
Punten : 158
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Landal Winterberg
Wij zijn er afgelopen zomer geweest. Het park is erg heuvel/berg achtig. Hierdoor ben je constant aan het 'klimmen' of dalen. Er zijn wel goede wegen en er zijn ook looppaden, maar ik vond het zonder kinderwagen soms al 'zwaar' om naar boven te komen. Voor mensen in een rolstoel is het park bijvoorbeeld ook niet echt geschikt. Als je het niet er vind om de kinderwagen naar boven te duwen kan het, maar ik zelf zou het niet graag doen.
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Dat lees ik dus ook in sommige reviews op internet.
Het park op zich lijkt me erg mooi, nieuw, mooie omgeving, zwembad waar we met de kleine heen kunnen. Alleen die bergen!!
Het park op zich lijkt me erg mooi, nieuw, mooie omgeving, zwembad waar we met de kleine heen kunnen. Alleen die bergen!!
Mel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 146
Punten : 158
Het park opzich en de omgeving zijn ook echt wel mooi. Het zwembad stelt niet veel voor, maar met een baby is dat lijkt mij ook niet zo heel erg. Als je maar in het water kunt zijn. Het park ligt een paar km uit het centrum. Dit is te lopen, maar ook hierbij geldt dat het veel klimmen is.
De huisjes zijn trouwens ook echt mooi. Modern ingericht en alles erbij. Wij hadden ook nog eens een luxe huisje en daardoor ook een sauna en zonnebank in het huisje.
De huisjes zijn trouwens ook echt mooi. Modern ingericht en alles erbij. Wij hadden ook nog eens een luxe huisje en daardoor ook een sauna en zonnebank in het huisje.
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Soortgelijke onderwerpen
» Bubbelbad Landal
» Skiën in Winterberg
» winterberg in oktober
» kindvriendelijk landal-park
» Zwembad en babyzwemmen Landal Vennenbos
» Skiën in Winterberg
» winterberg in oktober