Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis?
+20
SnowWhite
Lovely
Dolphinne
Caramba
Snoes
minoessepoes
litllejoy
dolfijntje24
SarahKey
Mizz_S
vlindertje
Jeanette
Rovine
Zonnetje
Stippel
sanne-84
Nora
silly-one
Susan
Mida4you
24 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis?
Ik probeer 1 keer in de week aan te houden. Maar wij zijn beide geen hele grote viseters. Wat wij voornamelijk eten zijn gamba's uit de wok of de grilpan, witvis uit de oven of soms een keer een gepaneerd stukje kabeljauw, soms een keer vissticks of nog een beetje rood gebakken tonijn.
Gerookte zalm lust ik wel maar ben ik niet heel gek op, een zalm moot vind ik niet lekker. Mijn vriend vind alleen zalm tartaar lekker. Haring lust ik wel maar door de structuur in mijn mond staat het me een beetje tegen, ik eet het dus wel als ik het ergens krijg maar zal het niet snel kopen. Tonijn uit een blikje vind ik niet echt lekker, net zoals ansjovis, dat gebruik ik alleen fijngemaakt in sladressings bijvoorbeeld.
Dingen zoals mosselen, kreeft lust ik allemaal wel maar maak ik niet zelf klaar, ik zou het ook niet snel bestellen in een restaurant maar bij bijvoorbeeld een klein hapje of tapas of iets dergelijks wel opscheppen.
Gerookte zalm lust ik wel maar ben ik niet heel gek op, een zalm moot vind ik niet lekker. Mijn vriend vind alleen zalm tartaar lekker. Haring lust ik wel maar door de structuur in mijn mond staat het me een beetje tegen, ik eet het dus wel als ik het ergens krijg maar zal het niet snel kopen. Tonijn uit een blikje vind ik niet echt lekker, net zoals ansjovis, dat gebruik ik alleen fijngemaakt in sladressings bijvoorbeeld.
Dingen zoals mosselen, kreeft lust ik allemaal wel maar maak ik niet zelf klaar, ik zou het ook niet snel bestellen in een restaurant maar bij bijvoorbeeld een klein hapje of tapas of iets dergelijks wel opscheppen.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Minstens 1x in de week. Zalm, kabeljauw, tilapia en pangasiusfilet vooral. Ik hou ook van gamba's maar ik begin het vermoeden te krijgen dat ik een schaaldierenallergie heb, de laatste keren dat ik dat gegeten heb werd ik na een paar uur ziek met overgeven en diarree. Dus dat laat ik nu even staan.
Gast- Gast
Ik vind bijna alles eigenlijk wel lekker. Gerookte zalm, zalmmoot, zalmfilet, zure haring, tonijn uit blik, zalm uit blik, pangasius, tilapia, makreelfilet. Er zijn ook van die kleine blikjes vispaté, die vind ik ook heel erg lekker.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
1x per week meestal, ik vind vis heerlijk!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Iedere week word hier vis gegeten. Soms 2 keer per week.
Alle soorten vis word hier wel gegeten.
Alle soorten vis word hier wel gegeten.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Nooit, ik hou absoluut niet van vis.
Alleen vissticks kan ik nog wel wegkrijgen en heb ik nog wel eens gekocht, vooral voor mijn zoontje, maar dan eet ik zelf met lange tanden (en een berg saus erop )
Alleen vissticks kan ik nog wel wegkrijgen en heb ik nog wel eens gekocht, vooral voor mijn zoontje, maar dan eet ik zelf met lange tanden (en een berg saus erop )
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Te weinig, ik denk slechts twee keer per maand.
Lovely- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11
Ik ben DOL op makreel en paling vind ik ook lekker. Alleen eten we het echt te weinig, maar ik slik wel 1 keer per dag een visoliecapsule.
Gast- Gast
Te weinig, maar ben dan ook allergisch voor een aantal vissoorten.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Te weinig eigenlijk, want ik vind vis echt héérlijk, maar mijn vriend houdt er helemaal niet van. Ik eet het 1x in de twee weken denk ik.
Gast- Gast
Echt te weinig, ik vind het wel heel erg lekker. Vooral zalm.
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Vrij weinig, ik denk hooguit twee keer per maand. Ik hou alleen van vis met een vrij neutrale smaak, dus dat komt dan neer op vissticks of witvisfilets uit de oven met een sausje erover heen. Mijn man haalt zelf een paar keer per maand wat haring tijdens zijn lunchpauze en eet ook wel eens vis als we uit eten gaan, hij vindt het wel lekker.
Gast- Gast
Vrijwel nooit. Mijn vriend lust geen vis en ik lust alleen kibbeling en vissticks.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Nu ik nog bij mijn schoonouders woon, eten we bijna nooit vis, alleen als mijn vriend en ik zelf koken.
Als ik straks opmezelf woon, wil ik wel proberen om 1 keer in de week vis te eten.
Ik vind vis heel lekker! En mijn vriend gaat het ook steeds lekkerder vinden. Toen we elkaar nog niet kende at mijn vriend nooit vis.
Als ik straks opmezelf woon, wil ik wel proberen om 1 keer in de week vis te eten.
Ik vind vis heel lekker! En mijn vriend gaat het ook steeds lekkerder vinden. Toen we elkaar nog niet kende at mijn vriend nooit vis.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ik denk toch zo'n 10 keer per maand.
CarpeDiem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??
» vragenlijstje: hoe vaak eten jullie?
» Hoe vaak eten jullie yoghurt?
» Sinds de bevalling elke maand een week last van mijn rug?
» Vanaf welke week/maand harde buiken?
» vragenlijstje: hoe vaak eten jullie?
» Hoe vaak eten jullie yoghurt?
» Sinds de bevalling elke maand een week last van mijn rug?
» Vanaf welke week/maand harde buiken?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: