Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twitter......welke bekende nederlanders volg jij?

+23
Lotus_
Gigi_
ExpressoB
Sunshine
Caroow
BJA
pinklady85
Blair
Cha0s
Minx
mangomeisje
Inge
Raindrop
Dennenappel
Zwerver
Blond
Middleme
Jeanette
TGR
Mermaid
Susan
Sugarfall
Puk
27 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Twitter......welke bekende nederlanders volg jij? - Pagina 3 Empty Re: Twitter......welke bekende nederlanders volg jij?

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 19:36

Heel veel politieke mensen landelijk, provinciaal en lokaal, Verschillende nieuwssites en nog een paar gewone bekende mensen. Ik volg ook een paar "gewone" mensen maar dat vind ik toch minder leuk. Zelf twitter ik niks. Heb niet wat te belangrijks te melden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter......welke bekende nederlanders volg jij? - Pagina 3 Empty Re: Twitter......welke bekende nederlanders volg jij?

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 20:22

Ik volg best wel veel BN-ers, ik vind het wel grappig om te lezen. De tweets van Nick en Simon zijn soms hilarisch. Voor de rest vind ik het ook leuk om nieuws in de gaten te houden op deze manier, want het gaat niet alleen om wat ze eten. Maar zo zijn er vaak ook eerder dingen bekend die nog niet uitgemolken zijn in de media.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter......welke bekende nederlanders volg jij? - Pagina 3 Empty Re: Twitter......welke bekende nederlanders volg jij?

Bericht  loura ma 3 jan 2011 - 23:16

Geen 1 maar ik vind Twitter dan ook gewoon stom
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter......welke bekende nederlanders volg jij? - Pagina 3 Empty Re: Twitter......welke bekende nederlanders volg jij?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum