Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie volg jij op Twitter? En waar vind je ze?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Wie volg jij op Twitter? En waar vind je ze? Empty Wie volg jij op Twitter? En waar vind je ze?

Bericht  MiKa di 26 jul 2011 - 10:04

Ik heb me net een twitter account aangemaakt....kan inmiddels alle beroemdheden en bekende dingen wel vinden, maar waar of hoe vind ik mijn 'gewone vrienden'?
Als ik namen intyp, vind ie steeds niets?

Welke beroemdheden/clubs/.... volg jij allemaal??
MiKa
MiKa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 315
Punten : 467
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie volg jij op Twitter? En waar vind je ze? Empty Re: Wie volg jij op Twitter? En waar vind je ze?

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 10:06


Oei... ehm ik volg een aantal mensen gewoon voor de lol. Jesus bijvoorbeeld, en Voldemort.

En ECHTE mensen... hmm Obama en Marco Borsato en een aantal 3FM dj's...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie volg jij op Twitter? En waar vind je ze? Empty Re: Wie volg jij op Twitter? En waar vind je ze?

Bericht  Beachgirl di 26 jul 2011 - 10:07

Gewoon vragen aan je normale vrienden wat hun Twitternaam is.


Naast een paar BN-ers en een paar vrienden volg ik nog een aantal beautybloggers, en muzikanten.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie volg jij op Twitter? En waar vind je ze? Empty Re: Wie volg jij op Twitter? En waar vind je ze?

Bericht  MiKa di 26 jul 2011 - 10:08

Welke bn'ers zijn leuk om te volgen?

Want je kan dus niet op gewone naam zoeken, maar dat moet op hun twitter naam?
MiKa
MiKa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 315
Punten : 467
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie volg jij op Twitter? En waar vind je ze? Empty Re: Wie volg jij op Twitter? En waar vind je ze?

Bericht  Beachgirl di 26 jul 2011 - 10:21

MiKa schreef:Welke bn'ers zijn leuk om te volgen?

Want je kan dus niet op gewone naam zoeken, maar dat moet op hun twitter naam?


Ik volg Jan de Hoop (rtl ontbijtnieuws) en Valerio, en verder nog een aantal DJ's van 538 en Q music.

BN-ers kun je el op hun eigen naam zoeken, die zijn populair maar je vrienden moet je even met hun twitternaam zoeken, dus twitter.com/****naamvanjevriend
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie volg jij op Twitter? En waar vind je ze? Empty Re: Wie volg jij op Twitter? En waar vind je ze?

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 10:24

Ik volg vooral willekeurige mensen op basis van hun profiel. Interesses e.d. Vrijwel iedereen volgt dan ook gewoon terug. BN'ers enzo vind ik niet zo interessant, omdat je daar geen interactie mee hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie volg jij op Twitter? En waar vind je ze? Empty Re: Wie volg jij op Twitter? En waar vind je ze?

Bericht  Toet di 26 jul 2011 - 10:58

Ik volg vooral heel veel vrienden en bekenden, een paar meiden van hier en een paar BN'ers. Die vrienden en bekenden vind ik bij anderen of door het te vragen, de meiden van hier ook door het te vragen of via via en BN'ers spreekt voor zich.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie volg jij op Twitter? En waar vind je ze? Empty Re: Wie volg jij op Twitter? En waar vind je ze?

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 18:56

Als ik de naam van een persoon in typ krijg ik soms wel de accounts te zien hoor, als ze die hebben natuurlijk. Maar het handigste is gewoon aan die persoon vragen wat zijn/haar twitternaam is.
Ik volg vrienden, wat (nouja een hoop inmiddels) meiden van hier, wat BN'ers. Die BN'ers ken ik dan wel niet persoonlijk, maar vind het wel leuk om te lezen wat ze zoal doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie volg jij op Twitter? En waar vind je ze? Empty Re: Wie volg jij op Twitter? En waar vind je ze?

Bericht  Jeanette di 26 jul 2011 - 21:25

Ik heb geen twitter. laughcry
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie volg jij op Twitter? En waar vind je ze? Empty Re: Wie volg jij op Twitter? En waar vind je ze?

Bericht  BJA di 26 jul 2011 - 22:12

Ik had al even een account, maar ben er sinds twee maanden actiever mee aan de gang gegaan.
Ik twitter vooral over een bepaald interessegebied (toevallig ook werkgebied) en het leuke is dat mensen en bedrijven uit die branche je ook gaan volgenn.
Als ik twitter over iets dat in mijn woonplaats is gebeurd, dan word ik al snel gevolgd door onbekende mensen die er ook vandaan komen.
Ik volg dus veel bedrijven en natuurlijk ook bekende Nederlanders en ook wat auteurs.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie volg jij op Twitter? En waar vind je ze? Empty Re: Wie volg jij op Twitter? En waar vind je ze?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum