Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ik wil paar dagen weg maar weet niet waarheen en met wie

5 plaatsers

Ga naar beneden

ik wil paar dagen weg maar weet niet waarheen en met wie Empty ik wil paar dagen weg maar weet niet waarheen en met wie

Bericht  limbogirl82 do 22 sep 2011 - 22:54

Ik heb vakantie aangevraagd voor eerste 2 weken in nov.
Ik ben er zooooo aan toe en wil dan ook graag weg , moet alleen nog kijken wie dan nog vrij kan krijgen , de meeste hebben het natuurlijk al gehad. Door omstandigheden heb ik hem later opgepakt.
Maar vooral waar heen?? Als er maar zon is smile want hier wordt je niet echt vrolijk.

Desnoods ga ik alleen, al ben ik een leek op reizen en verdwaal nog op een vliegveld..

Wie gaat ook nog weg, waar ga jij heen en ben je wel eens alleen geweest.

limbogirl82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ik wil paar dagen weg maar weet niet waarheen en met wie Empty Re: ik wil paar dagen weg maar weet niet waarheen en met wie

Bericht  litllejoy do 22 sep 2011 - 23:05

Ik heb niks in de planning, maar ik ben wel vaker alleen geweest..
Op strandvakantie naar Kos, op stedentrip naar Edinburgh en Valencia.
Ik heb heerlijk genoten, al moet ik zeggen dat ik Kos (6 dagen) lang zat vond voor alleen zijn en niks doen.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

ik wil paar dagen weg maar weet niet waarheen en met wie Empty Re: ik wil paar dagen weg maar weet niet waarheen en met wie

Bericht  Marin do 22 sep 2011 - 23:06

Wat wil je gaan doen? Echt op je luie gat gaan hangen en tot rust komen? Bedenk je dat als je dat alleen gaat doen, je heel snel verveeld bent en je misschien alleen gaat voelen. Veel beter is het dus om een stedentripje te doen in je eentje, dan hou je jezelf lekker bezig en vermaak je je wel. Wie weet ontmoet je nog wel mensen als je in een hostel zit bijvoorbeeld. Ik denk niet dat op heel veel plekken nog echt zon is in november, maar je zou bijvoorbeeld naar Barcelona, Madrid, Valencia of Sevilla kunnen gaan in Spanje, of Porto of Lissabon in Portugal. Of Rome in Italie.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 23:27

Wat Joy zegt, zou ik ook een stedentrip aanraden. Ik heb de eerste 2 weken van deze maand vrij gehad en ben er ook een week alleen opuit getrokken, ik heb een gecombineerde stedentrip Jerez de la Frontera / Sevilla gedaan. Ik heb me niet echt alleen gevoeld en heb ook zo nu en dan wel aanspraak van andere mensen gehad.
Wat ook scheelde is dat ik hotels met wifi geboekt had zodat ik 's avonds op de hotelkamer mailtjes naar het thuisfront kon sturen en met mijn vriend via de webcam kon praten, zo heb je toch contact.

Gast
Gast

Bericht  Marin do 22 sep 2011 - 23:30

Break Of Day schreef:
Wat ook scheelde is dat ik hotels met wifi geboekt had zodat ik 's avonds op de hotelkamer mailtjes naar het thuisfront kon sturen en met mijn vriend via de webcam kon praten, zo heb je toch contact.

Ja dat doe ik ook bewust, vind ik ook lekker om even tot rust te komen. Zo heb je contact met de buitenwereld, en kom je ook tot rust. Je hoeft echt niet constant 'bezig' te zijn.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Zininzon vr 23 sep 2011 - 21:31

Of misschien een groepsreis?
In (bijv) Egypte is het dan nog 30 graden!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lovely vr 23 sep 2011 - 22:21

Ja, wat dacht je van een groepsreis of een singlesreis. Die gaan ook naar bestemmingen waar het in november nog lekker weer is!
Lovely
Lovely
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  limbogirl82 ma 26 sep 2011 - 22:58

Dat is misschien wel een goed idee !!
Nog iemand die nog even lekker er tussenuit wil??

En iemand sites voor zoiets?
Ik ga es google-en.
Heb net te horen gekregen datmijn vakantie is goed gekeurd smile Ben er ook echt wel aan toe moet ik zeggen.

limbogirl82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10

Bericht  Zininzon di 27 sep 2011 - 9:38

Ik ben zelf met Baobab en Shoestring geweest, maar er zijn er nog veel meer.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: