Goedemorgen deze maandag
+18
SleepingBeauty
Gizmo
Serena
Caroow
silly-one
Suus
VeryCherry
Roze Roos
Zwoesj
Flinder
Lotus
Pinkel
_DoI
Cherique
Highway
Lejow
juffie001
Silver
22 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goedemorgen deze maandag
Goeiemorgen allemaal,
Goed geslapen? Ik wel, lag wel veel te draaien zei mijn vriend maar heb ik niets van gemerkt
Eindelijk na 2 weken vakantie en 1 volledige week ziek te zijn geweest mag ik eindelijk naar weer stage zal wel moeizaam gaan die eerste dag gelijk van 7 tot half 4.... ach we komen er wel doorheen
Heb er eigenlijk wel weer zin in, je voelt je opt laatst zo huisgebonden :o
Een fijne dag allemaal!
Goed geslapen? Ik wel, lag wel veel te draaien zei mijn vriend maar heb ik niets van gemerkt
Eindelijk na 2 weken vakantie en 1 volledige week ziek te zijn geweest mag ik eindelijk naar weer stage zal wel moeizaam gaan die eerste dag gelijk van 7 tot half 4.... ach we komen er wel doorheen
Heb er eigenlijk wel weer zin in, je voelt je opt laatst zo huisgebonden :o
Een fijne dag allemaal!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goedemorgen deze maandag
Goedemorgen,
Lekker geslapen, alleen veel te kort. Vandaag ga ik mn nieuw auto ophalen dus ik ben best een beetje zenuwachtig Daarna zal ik niet veel meer gaan doen, behalve rondjes rijden
Fijne dag allemaal!
Lekker geslapen, alleen veel te kort. Vandaag ga ik mn nieuw auto ophalen dus ik ben best een beetje zenuwachtig Daarna zal ik niet veel meer gaan doen, behalve rondjes rijden
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
goedemorgen!
Ik heb niet zo heel lekker geslapen. mijn zoontje is ziek en die hoest zichzelf steeds wakker. we zitten nu gezellig samen aan de ontbijttafel een boterham te eten en ik krijg steeds een grote glimlach van hem dus mijn dag begint goed!
Over een uurtje aan het werk.. nog niet zo heel veel zin in! eigenlijk nooit maar als ik er eenmaal ben is het helemaal goed.
vanavond komt mijn familie gezellig eten.
fijne dag!
Ik heb niet zo heel lekker geslapen. mijn zoontje is ziek en die hoest zichzelf steeds wakker. we zitten nu gezellig samen aan de ontbijttafel een boterham te eten en ik krijg steeds een grote glimlach van hem dus mijn dag begint goed!
Over een uurtje aan het werk.. nog niet zo heel veel zin in! eigenlijk nooit maar als ik er eenmaal ben is het helemaal goed.
vanavond komt mijn familie gezellig eten.
fijne dag!
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Goede morgen!
Ik heb wel redelijk geslapen, kwam alleen niet in slaap..
Vandaag weer aan het werk. Op naar een drukke week vol vergaderingen!
Heb me opgegeven om vanavond te gaan sporten, maar weet nog niet of ik het gaat redden. Het is ook op een lastig tijdstip.. om 7 uur!
Dan kan ik niet samen eten met mijn vriend, want die is pas om kwart voor 7 thuis, en om nou erna te eten is weer veel te laat.
En daarbij weet ik niet of ik op tijd uit mijn werk ben.. We zullen zien
Beterschap voor je zoon Juffie!
Ik heb wel redelijk geslapen, kwam alleen niet in slaap..
Vandaag weer aan het werk. Op naar een drukke week vol vergaderingen!
Heb me opgegeven om vanavond te gaan sporten, maar weet nog niet of ik het gaat redden. Het is ook op een lastig tijdstip.. om 7 uur!
Dan kan ik niet samen eten met mijn vriend, want die is pas om kwart voor 7 thuis, en om nou erna te eten is weer veel te laat.
En daarbij weet ik niet of ik op tijd uit mijn werk ben.. We zullen zien
Beterschap voor je zoon Juffie!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hmmm ik geloof dat ik een van de weinige ben die huisgebonden niet zo erg vind. Ja ziek zijn is een ander verhaal natuurlijk. Ik mag ook zo weer aan het werk en heb geen zin. Blijf liever in bed. Na vandaag gelukkig twee dagen vrij. Heb trouwens ook slecht geslapen, ik kon gewoon niet in slaap vallen... Wedden dat ik dat wel kan als ik straks aan het werk moet .
Fijne dag!
Fijne dag!
Laatst aangepast door Zusje van Bert op zo 9 jan 2011 - 19:06; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Goedemorgen!! Ik heb niet zo heel goed geslapen helaas; had afgelopen week een weekje vakantie en mijn ritme is nu overhoop Had melatonine genomen maar heb te lang doorgelezen voor het slapen en toen was het effect alweer weg. Maarja ik mag niet zeuren na zo'n weekje heerlijk niksdoen. Ben benieuwd wat er allemaal weer gaande is op het werk; je mist altijd veel in zo'n week. Werkze allemaal!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik voel mij echt beroerd zo ineens sinds 3.15u vannacht! Ik heb mij ziek gemeld en ga straks de tandarts bellen, dat ik niet kan komen. Vandaag verder in mijn bedje liggen en slapen!
Cherique- Fluisteraar
- Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Ik heb heerlijk geslapen maar moet er ook uit om te werken. Vanavond nog geen plannen.
Iedereen die zich niet lekker voelt, beterschap. En de rest een hele fijne dag!
Ik heb heerlijk geslapen maar moet er ook uit om te werken. Vanavond nog geen plannen.
Iedereen die zich niet lekker voelt, beterschap. En de rest een hele fijne dag!
Gast- Gast
Ik ben moeee, en wil nog slapen! Maar helaas, ik heb stage tot half 4. Daarna weer met school bezig. Het houdt maar niet op..
Fijne dag allemaal!
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Mijn vriend voelt zich ook al zo beroerd. Hij heeft de hele nacht boven het toilet doorgebracht. Beterschap!Cherique schreef:Ik voel mij echt beroerd zo ineens sinds 3.15u vannacht! Ik heb mij ziek gemeld en ga straks de tandarts bellen, dat ik niet kan komen. Vandaag verder in mijn bedje liggen en slapen!
Ik heb me net gedoucht en ga me zo maar eens aankleden. Moet vandaag werken. Verder heb ik geen plannen voor vandaag.
_DoI- Fluisteraar
- Aantal berichten : 417
Punten : 435
Goeiemorgen!
Ik heb wel lekker geslapen, maar ik wilde dat ik nu nog in bed lag! Mmm t was zo lekker warm. Ik moet zo naar de psycholoog en ik heb geen zin erin. Vanmiddag nog geen plannen.
Fijne dag allemaal!
Ik heb wel lekker geslapen, maar ik wilde dat ik nu nog in bed lag! Mmm t was zo lekker warm. Ik moet zo naar de psycholoog en ik heb geen zin erin. Vanmiddag nog geen plannen.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik heb vanacht wel goed geslapen. Vanmorgen om 5.15uur er even uit geweest omdat mijn vriend om 5.25uur werd opgehaald door zijn collega om te werken. Daarna weer ff lekker terug in bed gekropen tot 8.00uur. Nu eerst even bijkomen, en dan brood maken voor mijn eerste werkdag bij mijn nieuwe baan!! Ik heb er erg veel zin in, en ben benieuwd of het echt zo leuk is als het lijkt, maar daar komen we natuurlijk snel genoeg achter.
@ de zieken: Beterschap.
@ de rest: Een fijne dag en/of werkse.
Ik heb vanacht wel goed geslapen. Vanmorgen om 5.15uur er even uit geweest omdat mijn vriend om 5.25uur werd opgehaald door zijn collega om te werken. Daarna weer ff lekker terug in bed gekropen tot 8.00uur. Nu eerst even bijkomen, en dan brood maken voor mijn eerste werkdag bij mijn nieuwe baan!! Ik heb er erg veel zin in, en ben benieuwd of het echt zo leuk is als het lijkt, maar daar komen we natuurlijk snel genoeg achter.
@ de zieken: Beterschap.
@ de rest: Een fijne dag en/of werkse.
Pinkel- Prater
- Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10
Goedemorgen,
Beterschap voor de zieken! En succes bij de psycholoog Darcy!
Ik heb vannacht echt heel veel gedroomd. Werd er helemaal gek van. Voel me nu ook niet echt lekker uitgerust. Ik ga straks naar mijn vrijwilligerswerk. Moet daarna boodschappen doen en mijn kamer schoonmaken. Misschien ga ik nog proberen iets af te spreken met een vriendin.
Fijne dag allemaal!
Beterschap voor de zieken! En succes bij de psycholoog Darcy!
Ik heb vannacht echt heel veel gedroomd. Werd er helemaal gek van. Voel me nu ook niet echt lekker uitgerust. Ik ga straks naar mijn vrijwilligerswerk. Moet daarna boodschappen doen en mijn kamer schoonmaken. Misschien ga ik nog proberen iets af te spreken met een vriendin.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goodmorning!
Beterschap voor alle zieken!
Ik ben sinds gister terug van skivakantie. Het was weer erg geslaagd!
Nu weer even in het gewoon ritme komen; wassen, huishouden, baan zoeken.
Fijne dag allemaal!
Beterschap voor alle zieken!
Ik ben sinds gister terug van skivakantie. Het was weer erg geslaagd!
Nu weer even in het gewoon ritme komen; wassen, huishouden, baan zoeken.
Fijne dag allemaal!
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Goeiemorgen deze morgen
Ik lig ook nog op bed, heb me afgemeld vandaag. Heb zoveel pijn in m'n benen dat ik er nauwelijks op kan staan, laat staan autorijden. Zou dus niet weten hoe ik op m'n werk moet komen. Ach, kan ik vandaag een beetje bijslapen, door de pijn ook nauwelijks geslapen.
Fijne dag vandaag en werkze voor alle bikkels!
Ik lig ook nog op bed, heb me afgemeld vandaag. Heb zoveel pijn in m'n benen dat ik er nauwelijks op kan staan, laat staan autorijden. Zou dus niet weten hoe ik op m'n werk moet komen. Ach, kan ik vandaag een beetje bijslapen, door de pijn ook nauwelijks geslapen.
Fijne dag vandaag en werkze voor alle bikkels!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Goedemorgen,
Heb heerlijk geslapen! Lag er gister ook vroeg in, kwart voor 9 ofzo, was zo moe.
Rond 7 uur ging mijn vriend zijn wekker vanmorgen. Rond kwart voor 8 ben ik opgestaan. Nu hier alles zo'n beetje aan kant doen en dan de auto naar de garage brengen APK..
Fijne dag iedereen.
Heb heerlijk geslapen! Lag er gister ook vroeg in, kwart voor 9 ofzo, was zo moe.
Rond 7 uur ging mijn vriend zijn wekker vanmorgen. Rond kwart voor 8 ben ik opgestaan. Nu hier alles zo'n beetje aan kant doen en dan de auto naar de garage brengen APK..
Fijne dag iedereen.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik heb wel lekker geslapen op zich, zo aan mijn studie beginnen want merk dat ik last krijg van de druk!
Vanmiddag mag ik een paar uur werken en daarna zie ik hopelijk mijn date!
Fijne dag allemaal!
Ik heb wel lekker geslapen op zich, zo aan mijn studie beginnen want merk dat ik last krijg van de druk!
Vanmiddag mag ik een paar uur werken en daarna zie ik hopelijk mijn date!
Fijne dag allemaal!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Goedemorgen,
ik heb een heerlijk weekend gehad, gister zijn we naar het strand in Bloemendaal geweest, was super, alleen het waaide wel erg hard. En dat het parkeren gratis was was helemaal mooi meegenomen! Ik heb heerlijk geslapen, om half tien gingen we al naar bed en om 6 uur moesten we eruit. Maar ik voel me echt super vandaag. Mijn broertje komt vanmiddag en dan gaan we even de stad in en hij blijft ook eten, wat ik echt gezellig vind.
Om 9 uur een paar belangrijke telefoontjes plegen en dan ben ik daar ook weer vanaf. Duimen jullie voor een goede afloop
Fijne dag allemaal!
ik heb een heerlijk weekend gehad, gister zijn we naar het strand in Bloemendaal geweest, was super, alleen het waaide wel erg hard. En dat het parkeren gratis was was helemaal mooi meegenomen! Ik heb heerlijk geslapen, om half tien gingen we al naar bed en om 6 uur moesten we eruit. Maar ik voel me echt super vandaag. Mijn broertje komt vanmiddag en dan gaan we even de stad in en hij blijft ook eten, wat ik echt gezellig vind.
Om 9 uur een paar belangrijke telefoontjes plegen en dan ben ik daar ook weer vanaf. Duimen jullie voor een goede afloop
Fijne dag allemaal!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Goedemorgen!
Ik moet zo weer op pad voor mijn werk, maar heb geen zin, zou liever nog even doorslapen Vanavond een leuk etentje, daar heb ik wel zin in
Ik moet zo weer op pad voor mijn werk, maar heb geen zin, zou liever nog even doorslapen Vanavond een leuk etentje, daar heb ik wel zin in
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Goedemorgen. Ik voel me ook nog steeds niet 100%. Zit nog aan de Citrosan nu, wel lekker warm in de keel. Ben ook nog eens ongesteld geworden dus ik voel me niet optimaal. Maar goed genoeg om te werken hoor, en gelukkig mag ik lekker laat beginnen, half 11 pas. Dus ik zit nu nog rustig m'n warme drankje op te drinken op de bank met de kat op schoot. Zo mag een maandag wel beginnen.
Moet vanmiddag wel een heel sollicitatie-lessenplan in elkaar zetten, met materiaal er bij maken, maar eigenlijk is dat best leuk.
Fijne dag iedereen!
Moet vanmiddag wel een heel sollicitatie-lessenplan in elkaar zetten, met materiaal er bij maken, maar eigenlijk is dat best leuk.
Fijne dag iedereen!
Gast- Gast
Goedemorgen allemaal,
Ik heb echt bagger geslapen. Deels eigen schuld. Gisteren op de bank in slaap gevallen en om half 12 wakker geworden. Toen te weinig slaap om verder te slapen in bed. Plus dat iemand die ik leuk vind, maar van mijzelf even moest verzwijgen op msn tegen mij aan het praten was. Dus daar mee op msn gezetten. Tegelijk met nog een vriend. Tot half 2. Daarna in bed gaan liggen lezen. Duurde ook tot 2 uur toen moest ik gaan slapen, lukte niet dus uiteindelijk tot 3 uur liggen lezen of zo. En daarna half slapen omdat ik gebeld kan worden om te werken en ik eigenlijk te kort had geslapen om vandaag fit voor de klas te staan. Dus zo een paar keer wakker geworden. Gelukkig ben ik niet gebeld, omdat te weinig zou hebben geslapen. Aan de andere kant baal ik wel, want ik werk liever dan dat ik thuis zit.
Vandaag ga ik wel lekker mijn administratie etc. doen. Zorgen dat dat stukje een beetje op orde komt.
Fijne dag allemaal.
Ik heb echt bagger geslapen. Deels eigen schuld. Gisteren op de bank in slaap gevallen en om half 12 wakker geworden. Toen te weinig slaap om verder te slapen in bed. Plus dat iemand die ik leuk vind, maar van mijzelf even moest verzwijgen op msn tegen mij aan het praten was. Dus daar mee op msn gezetten. Tegelijk met nog een vriend. Tot half 2. Daarna in bed gaan liggen lezen. Duurde ook tot 2 uur toen moest ik gaan slapen, lukte niet dus uiteindelijk tot 3 uur liggen lezen of zo. En daarna half slapen omdat ik gebeld kan worden om te werken en ik eigenlijk te kort had geslapen om vandaag fit voor de klas te staan. Dus zo een paar keer wakker geworden. Gelukkig ben ik niet gebeld, omdat te weinig zou hebben geslapen. Aan de andere kant baal ik wel, want ik werk liever dan dat ik thuis zit.
Vandaag ga ik wel lekker mijn administratie etc. doen. Zorgen dat dat stukje een beetje op orde komt.
Fijne dag allemaal.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Goedemorgen!
Ik heb heerlijk geslapen, werd om acht uur wakker gemaakt door mijn vriend, die wilde gezellig samen wakker worden voordat hij weg ging naar de Horecava. Heel lief, maar ik was wel een uur te vroeg wakker Nu werk ik nog even een enorm glas koffie weg en dan ga ik naar een vriendin, we gaan shoppen in Utrecht
Fijne dag allemaal!
Ik heb heerlijk geslapen, werd om acht uur wakker gemaakt door mijn vriend, die wilde gezellig samen wakker worden voordat hij weg ging naar de Horecava. Heel lief, maar ik was wel een uur te vroeg wakker Nu werk ik nog even een enorm glas koffie weg en dan ga ik naar een vriendin, we gaan shoppen in Utrecht
Fijne dag allemaal!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
@Caroow; zijn op maandagochtend de winkels wel open? Of gaan jullie pas vanmiddag?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Goedemorgen!
Ik heb op de achtergrond Jan Smit concert even opstaan.
Vandaag boodschappen doen, beetje opruimen en wassen.
Ik heb op de achtergrond Jan Smit concert even opstaan.
Vandaag boodschappen doen, beetje opruimen en wassen.
Gast- Gast
Goedemorgen,
@caroow: De winkels gaan allemaal pas om 12 uur open ofzo... tenminste in Utrecht op maandag ochtend. maar evengoed veel plezier zo!
Ik heb wel redelijk geslapen, heb allen vannacht een beetje keelpijn gekregen. En heb nu last van mn oor die af en toe klopt (beetje vaag gevoel bij mn trommelvlies ofzo) maar verder gaat het wel redelijk goed. moet alleen nu echt aan de slag op mn stage...
fijne dag allemaal!
@caroow: De winkels gaan allemaal pas om 12 uur open ofzo... tenminste in Utrecht op maandag ochtend. maar evengoed veel plezier zo!
Ik heb wel redelijk geslapen, heb allen vannacht een beetje keelpijn gekregen. En heb nu last van mn oor die af en toe klopt (beetje vaag gevoel bij mn trommelvlies ofzo) maar verder gaat het wel redelijk goed. moet alleen nu echt aan de slag op mn stage...
fijne dag allemaal!
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen deze maandag
» Goedemorgen deze maandag!
» Goedemorgen, deze maandag!