Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav: welk zelfgeplaatste topic staat je nog het meest bij?

+4
Flip Fluitketel
Printje
Thunder
Darius
8 plaatsers

Ga naar beneden

Nav: welk zelfgeplaatste topic staat je nog het meest bij? Empty Nav: welk zelfgeplaatste topic staat je nog het meest bij?

Bericht  Darius do 22 sep 2011 - 7:24

Ik weet van mezelf nog dat ik de topics plaatste van de geboorte van Laurens enPepijn natuurlijk.

Ook kan ik mijn topic over de hema fietskar nog goed herinneren. Mauwmauw had een foto geplaatst van haar zoontje in de kar, en toen besloot ik om hem ook te kopen. En het topic heeft mijn man overgehaald.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: welk zelfgeplaatste topic staat je nog het meest bij? Empty Re: Nav: welk zelfgeplaatste topic staat je nog het meest bij?

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 7:29

Uhh het topic over de operatie die ik een tijd na de bevalling zou krijgen.

En het topic over mijn zoon en zijn onderzoek.

Ik weet niet eens meer goed hoe ik de geboorte van mijn zoon heb aangekondigd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: welk zelfgeplaatste topic staat je nog het meest bij? Empty Re: Nav: welk zelfgeplaatste topic staat je nog het meest bij?

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 7:30

Dat M.ara opgenomen was, en daarbij de komende tijd die ons nog te wachten staat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: welk zelfgeplaatste topic staat je nog het meest bij? Empty Re: Nav: welk zelfgeplaatste topic staat je nog het meest bij?

Bericht  Thunder do 22 sep 2011 - 7:31

Mijn laatste... met het slechte nieuws over de uitslag van mijn jongste zoon. Cry

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: welk zelfgeplaatste topic staat je nog het meest bij? Empty Re: Nav: welk zelfgeplaatste topic staat je nog het meest bij?

Bericht  Printje do 22 sep 2011 - 7:31

pfff heb al zoveel topics geplaatst hahah
Degene die me het meest bijgebleven zijn;
- na het huwelijksaanzoek van mijn man
- toen mijn man dus opeens zo ziek werd net voor de bevalling
- het topic toen mijn zoontje geboren is.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: welk zelfgeplaatste topic staat je nog het meest bij? Empty Re: Nav: welk zelfgeplaatste topic staat je nog het meest bij?

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 7:32

Het topic dat ik bevallen was heb ik dan niet zelf geopend, maar wel de nacht na de bevalling zitten lezen en erg van genoten.

Mijn eigen topic uit de tijd dat ik opgenomen ben in V staat mij nog het meest bij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: welk zelfgeplaatste topic staat je nog het meest bij? Empty Re: Nav: welk zelfgeplaatste topic staat je nog het meest bij?

Bericht  Flip Fluitketel do 22 sep 2011 - 8:04

Beide topics die ik mocht openen voor mijn zusje toen ze bevallen was haar dochtertje en zoontje.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: welk zelfgeplaatste topic staat je nog het meest bij? Empty Re: Nav: welk zelfgeplaatste topic staat je nog het meest bij?

Bericht  Bolleke do 22 sep 2011 - 8:25

Topic dat mijn nicht overreden was doort een trein, en de bevalling van mijn zoon.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: welk zelfgeplaatste topic staat je nog het meest bij? Empty Re: Nav: welk zelfgeplaatste topic staat je nog het meest bij?

Bericht  Annemie do 22 sep 2011 - 8:27

Pfff het topic dat ik mijn hondje niet weg wilde doen voor mijn zoontje (mijn hondje beet en was soms erg agressief), daar heb ik heel wat kritiek op gehad, achteraf heel begrijpelijk, maar toen wilde ik er niet aan.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: welk zelfgeplaatste topic staat je nog het meest bij? Empty Re: Nav: welk zelfgeplaatste topic staat je nog het meest bij?

Bericht  Bruintje Beer do 22 sep 2011 - 8:29

Stuiterbal schreef:
Ik eet niet eens meer goed hoe ik de geboorte van mijn zoon heb aangekondigd.

Hoe kan je dat nou niet meer weten..... Wink

Ik had voor jou een topic aangemaakt dat S. was geboren met 37 weken toch....
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: welk zelfgeplaatste topic staat je nog het meest bij? Empty Re: Nav: welk zelfgeplaatste topic staat je nog het meest bij?

Bericht  Bruintje Beer do 22 sep 2011 - 8:33

Ik open niet zo vaak een topic maar het dierbaarste is het openen van dat Flipfluitketel een dochter had gekregen.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: welk zelfgeplaatste topic staat je nog het meest bij? Empty Re: Nav: welk zelfgeplaatste topic staat je nog het meest bij?

Bericht  sheila123 do 22 sep 2011 - 8:48

Het topic wat mij het meest is bijgebleven is het allereerste topic dat ik opende op het oude forum. Ik wilde graag zwanger worden en was na bijna een jaar nog steeds niet ongesteld geworden na het stoppen met de pil. Ik had me dus totaal niet ingelezen en na wat zoekwerk naar lotgenoten op internet kwam ik op het yesforum terecht en ben niet meer weggeweest haha smile

Ook de topics waarin in mijn bevallingen beschreef zijn me bijgebleven.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: welk zelfgeplaatste topic staat je nog het meest bij? Empty Re: Nav: welk zelfgeplaatste topic staat je nog het meest bij?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum