Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer hebben jullie je kindje voor het eerst gevoeld?

+20
Theezakje13
Flip Fluitketel
PapillonRose
joyce0606
Thunder
Dolphinne
pindaatje
Liadan
Susan
ProudMom
loesje
holaagirl
Bruintje Beer
Happydobby
sheila123
kwak
mickey
_Mashimaro_
pitbullgup
SarahKey
24 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie je kindje voor het eerst gevoeld? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer hebben jullie je kindje voor het eerst gevoeld?

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 6:47

rond de 16 weken wist ik het zeker. Met 17 weken schopte ze al zo hard, dat mijn man haar kon voelen aan de buitenkant.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie je kindje voor het eerst gevoeld? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer hebben jullie je kindje voor het eerst gevoeld?

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 9:37

Rond de 17 weken voelde ik af en toe iets kriebelen en met 18 weken wist ik het zeker dat het de baby was

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie je kindje voor het eerst gevoeld? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer hebben jullie je kindje voor het eerst gevoeld?

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 9:38

Met 21,5 week. Ik had de placenta aan de voorkant.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie je kindje voor het eerst gevoeld? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer hebben jullie je kindje voor het eerst gevoeld?

Bericht  SarahKey do 22 sep 2011 - 18:17

Wat leuk om te lezen, het is echt een persoonlijk iets.
Ik heb de placenta achterliggen, een heel bewegelijke baby, maar voel toch nog amper wat.
Nu ben ik zelf stevig gebouwd en mijn vetopslag plaats is jawel.. de buik dus misschien dat het daar ook aan ligt.

Maar verbaas me wel dat sommige al echt heel vroeg hun eerste kindje konden voelen :shock:
volgens de verloskundig is 20-22 heel normaal, maar hier lijkt dat heel laat.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie je kindje voor het eerst gevoeld? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer hebben jullie je kindje voor het eerst gevoeld?

Bericht  Theezakje13 do 22 sep 2011 - 19:26

Bij 19 weken. Ik had de placenta aan de voorkant.
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie je kindje voor het eerst gevoeld? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer hebben jullie je kindje voor het eerst gevoeld?

Bericht  MissD do 22 sep 2011 - 19:42

Met 17 weken heb ik ons meisje voor het eerst gevoeld. En nu word het steeds meer en duidelijker, het is nu ook aan de buitenkant goed te zien.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie je kindje voor het eerst gevoeld? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer hebben jullie je kindje voor het eerst gevoeld?

Bericht  studiebol do 22 sep 2011 - 19:57

[color=blue]Rond 20 weken voelde ik af en toe iets gefladder, een kleine tinteling in mijn buik maar niet echt concreet. Toen we op vakantie gingen en gingen opstijgen voelde ik echt heel veel.. en dacht ik dit zal het zijn! Toen was ik 23 weken zwanger.

Nu voel ik af en toe een schopje of een duwtje, maar het is maar weinig. Ik voel ze echt niet de hele dag door, of een langere tijd achter elkaar. Nu ligt er ook een placenta aan de voorkant dus het kan ook daar door komen.color]
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie je kindje voor het eerst gevoeld? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer hebben jullie je kindje voor het eerst gevoeld?

Bericht  Aggi za 24 sep 2011 - 19:23

Zo rond de 19de week voelde ik iets.
Vond dit erg bijzonder.
Heb mijn kindje niet altijd even sterk gevoeld omdat de placenta er voor lag.
Dit vond ik erg jammer en dat maakte mij ook vaak erg onzeker.
Als ik nu zie hoe beweegelijk hij soms is snap ik het echt niet dat ik hem soms zo weinig heb gevoeld hahaha.
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie je kindje voor het eerst gevoeld? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer hebben jullie je kindje voor het eerst gevoeld?

Bericht  meisjesmama za 24 sep 2011 - 19:52

2x maal met 12 weken.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie je kindje voor het eerst gevoeld? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer hebben jullie je kindje voor het eerst gevoeld?

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 20:36

Rond de 16weken plopjes en rond de 19/20weken voelde ik dr echt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie je kindje voor het eerst gevoeld? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer hebben jullie je kindje voor het eerst gevoeld?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum