Laatst gekocht!
+143
Bruintje Beer
Limburg85
applestar
girli
love
Puzzle
kwak
Zeester
Zora
Ella
Error
Tyrael
claudiaveronique
Blond
dr_oupy
TNMN
PrimaBella
loukie86
Liz
Lieke128
Nathalie
BJA
Cato
Stuiterbal
Starla
Sterre
Didi
Tiana
Sweety
Xanna
Plien84
Rumble
smurfie
M@niek
Erin
Caramba
Shisha
Pompoen
Tania
SarahKey
TukTuk
ixis
vlindertje
Tiara
Guus
Ibbeltje
Woezies
Laced
Caroow
Rev3rie
Snack a Jack
Alex
Lejow
Sjaantje
Middleme
Fayebella
Dennenappel
Rush
Qiara
Lotus
Cheesegirl
ThinkPink
GeKKiE
Esperanza
SnowWhite
Jezzie
_Lacey_
CCC
flower
Suus
Lien
CarpeDiem
Lady4
Caresses
ExpressoB
Snoes
Linnie1985
ekiaam87
Spring
Tsjip
Mamsie
bolus26
Coco
PluDan
ladycat
Paper Crown
Kiwi86
Printje
luenca
silly-one
loura
Muurvlindertje
Lavendel
Bimbam
Prosecco
Arwyn
mo-lola
VeryCherry
Atelier Madame
Penny Blossom
Kabouter
Oasis
luisa
Verde
sonly
Eliesje
Susan
Marin
dolfijntje24
Highway
studiebol
Burn
Sugarfall
Sarah1985
_Muppit
Pien
Monte
Feyd
Sushi
L!ND@
Bliss
SoCali
Stippel
Flower_L
kippiee
Sorella
SoGood
Eris
Kaboutertje
Flippin' Bitch
TwistedAngel
VanillaRose
Raindrop
Aziraphale
Serena
Travelgurly
poppetje
Jeanette
Mida4you
yellow
Leine
Roza
Muppetje
147 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Laatst gekocht!
Deze armband van Noosa Amsterdam:
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Die is mooi Gekkie!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Het is ook verslavend, want ze hebben zoveel mooie chunks (die 3 knoppen die er op zitten)....
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Bliss schreef:Nee dat heb ik niet, nooit van gehoord ook! Ik heb m nu een maand of 7. Je ziet volgens mij wel mijn kontafdruk in de bank, omdat ik altijd op dezelfde plek zit
Oeh hoe sexy is dat!
Ja, de Leenbakkerman zei dat je hem een soort van voorbehandelen moest met speciaal spul dat zij verkochten en dan heb je 3 jaar garantie op alle vlekken. Als je een vlek er dan niet uitkrijgt komt er iemand langs die de vlek gaat behandelen en dat 3 jaar lang.
Nu heb ik een zoontje a.k.a. knoeipot dus misschien wel handig
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Ik ben zo blij!!!
Heb deze tas gescoort in de uiterverkoop!
Happy!
Ziet iemand het?
*Edit, nee dus..
dan plaats ik de link..(sorry, ik zeg het maar.. ik wil NIET laten zien wat het kost.. maar wil wel mijn tasje showen..)
http://www.kipling.com/int/handbags/leather-shoulder-bags/natalia-s.html?show_img=K1703902600+999
Heb deze tas gescoort in de uiterverkoop!
Happy!
Ziet iemand het?
*Edit, nee dus..
dan plaats ik de link..(sorry, ik zeg het maar.. ik wil NIET laten zien wat het kost.. maar wil wel mijn tasje showen..)
http://www.kipling.com/int/handbags/leather-shoulder-bags/natalia-s.html?show_img=K1703902600+999
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Die armband is mooi Gekkie! En die chunks ook!
CKC, mooie tas!! Ik zie de prijs niet staan hoor of het ligt aan mij haha.
CKC, mooie tas!! Ik zie de prijs niet staan hoor of het ligt aan mij haha.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Oh gelukkig ik zie het zelf ook niet, dus dat is mooi! Ja mooi he.. heel fijn, niet te groot en niet te klein..Raindrop schreef:Oh die is mooi Gekkie! En die chunks ook!
CKC, oeh die tas is mooi! Ik zie de prijs niet staan hoor of het ligt aan mij haha.
Die is mooi, CKC. Kipling is een erg goed merk, wist niet dat ze zulke mooie tassen hebben.
Ik had een studietas van Kipling, jaren terug, maar daar vond ik al snel niets meer aan, omdat hij niet te dragen was. Maar nu wil ik het merk Kipling in heroverweging nemen. Love the bag!
Ik had een studietas van Kipling, jaren terug, maar daar vond ik al snel niets meer aan, omdat hij niet te dragen was. Maar nu wil ik het merk Kipling in heroverweging nemen. Love the bag!
Gast- Gast
Maura schreef:Die is mooi, CKC. Kipling is een erg goed merk, wist niet dat ze zulke mooie tassen hebben.
Ik kende Kipling ook van dat rare slappe stofje! Maar laatst keek ik toevallig eens op de website omdat ik een trolley nodig had.. en toen ook maar even bij de leatherbags! Wist niet wat ik zag.. hij was toen nog voor de volle prijs dus ik besloot hem niet te kopen. keek ik net weer, was het voor 50% minder.. Nou toen was het klik-klik-klik
2CKC2 schreef:Maura schreef:Die is mooi, CKC. Kipling is een erg goed merk, wist niet dat ze zulke mooie tassen hebben.
Ik kende Kipling ook van dat rare slappe stofje! Maar laatst keek ik toevallig eens op de website omdat ik een trolley nodig had.. en toen ook maar even bij de leatherbags! Wist niet wat ik zag.. hij was toen nog voor de volle prijs dus ik besloot hem niet te kopen. keek ik net weer, was het voor 50% minder.. Nou toen was het klik-klik-klik
Dat wil ik ook!
Maar de prijs stond er niet bij, care to share? Mag even via PM hoor. Dan kan ik de tas in mijn dromenlijstje zetten.
Gast- Gast
Maura schreef:2CKC2 schreef:Maura schreef:Die is mooi, CKC. Kipling is een erg goed merk, wist niet dat ze zulke mooie tassen hebben.
Dat wil ik ook!
Maar de prijs stond er niet bij, care to share? Mag even via PM hoor. Dan kan ik de tas in mijn dromenlijstje zetten.
PM!
Nucia schreef:Bliss schreef:Nee dat heb ik niet, nooit van gehoord ook! Ik heb m nu een maand of 7. Je ziet volgens mij wel mijn kontafdruk in de bank, omdat ik altijd op dezelfde plek zit
Oeh hoe sexy is dat!
Ja, de Leenbakkerman zei dat je hem een soort van voorbehandelen moest met speciaal spul dat zij verkochten en dan heb je 3 jaar garantie op alle vlekken. Als je een vlek er dan niet uitkrijgt komt er iemand langs die de vlek gaat behandelen en dat 3 jaar lang.
Bedoel je dat protection care? Dat is echt geniaal! Ik heb dan geen zoontje aka knoeipot, dat ben/was ik zelf . Heb 2 keer een vlek op mijn bank gehad ( pizza van mijn bord geleden en een vlek van tomatensaus) en met die spray en het sponsje kreeg je het er zo af. Ik had een donkerbruine bank. Ik vind het zijn geld wel waard, zeker met een kleintje in huis!
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Xanna schreef:Nucia schreef:Bliss schreef:Nee dat heb ik niet, nooit van gehoord ook! Ik heb m nu een maand of 7. Je ziet volgens mij wel mijn kontafdruk in de bank, omdat ik altijd op dezelfde plek zit
Oeh hoe sexy is dat!
Bedoel je dat protection care? Dat is echt geniaal! Ik heb dan geen zoontje aka knoeipot, dat ben/was ik zelf . Heb 2 keer een vlek op mijn bank gehad ( pizza van mijn bord geleden en een vlek van tomatensaus) en met die spray en het sponsje kreeg je het er zo af. Ik had een donkerbruine bank. Ik vind het zijn geld wel waard, zeker met een kleintje in huis!
Ja ik denk dat ik dat idd bedoel. Weet niet meer hoe het heet maar het was voor 2 zitplaatsen 34.99 en voor 1 zit plaats 24.99. Dus qua prijs valt het nog mee als dat 3 jaar garantie geeft op ALLE vlekken. Ik ben zelf ook een knoeipot hoor hahaha, dus ook al zou ik alleen wonen zou het nog steeds handig zijn.
IK heb een lichtgrijze bank straks dus daar zie je ook nog eens alles op volgensmij...
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Stofzuiger schreef:Ik vind de prijs nogal meevallen. (of tegenvallen van jou CKC )
Tis ook nooit goed!
Tja, als je er nou 2 of 3 gekocht had in verschillende kleuren had ik tevreden geweest...2CKC2 schreef:Stofzuiger schreef:Ik vind de prijs nogal meevallen. (of tegenvallen van jou CKC )
Tis ook nooit goed!
Gast- Gast
Sommige mensen zijn nou eenmaal veeleisend! hehe..Stofzuiger schreef:Tja, als je er nou 2 of 3 gekocht had in verschillende kleuren had ik tevreden geweest...2CKC2 schreef:Stofzuiger schreef:Ik vind de prijs nogal meevallen. (of tegenvallen van jou CKC )
Tis ook nooit goed!
Nee man, ik had hem voor de volle pond niet gekocht. Het is een kleine tas hoor, moet wel leuk blijven.
Dan is het je vergeven2CKC2 schreef:Sommige mensen zijn nou eenmaal veeleisend! hehe..Stofzuiger schreef:Tja, als je er nou 2 of 3 gekocht had in verschillende kleuren had ik tevreden geweest...2CKC2 schreef:Stofzuiger schreef:Ik vind de prijs nogal meevallen. (of tegenvallen van jou CKC )
Tis ook nooit goed!
Nee man, ik had hem voor de volle pond niet gekocht. Het is een kleine tas hoor, moet wel leuk blijven.
Gast- Gast
Maura schreef:2CKC2 schreef:Maura schreef:Die is mooi, CKC. Kipling is een erg goed merk, wist niet dat ze zulke mooie tassen hebben.
Dat wil ik ook!
Wil je mij de link ook sturen?
Ik zoek nog een tas voor een verjaardagscadeau en ik denk dat ze deze wel mooi vindt!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik had trek
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow> wicky
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje schreef:Lejow> wicky
Sssttt!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Ibbeltje schreef:Lejow> wicky
Sssttt!!
Ja dat komt altijd in mij op als ik Wicky zo dat dat bij jou hoort
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Had vorig jaar aan een van de ouders op mijn werk verteld over de wicky kicky.. Kreeg ik aan het einde van het schooljaar een cadeautje.. een 6pack wicky whaha
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Laatst gekocht!
» Laatst gekocht!!
» Laatst gekocht!
» Laatst gekocht topic #254305
» Laatst gekocht #75686433
» Laatst gekocht!!