Laatst gekocht!
+143
Bruintje Beer
Limburg85
applestar
girli
love
Puzzle
kwak
Zeester
Zora
Ella
Error
Tyrael
claudiaveronique
Blond
dr_oupy
TNMN
PrimaBella
loukie86
Liz
Lieke128
Nathalie
BJA
Cato
Stuiterbal
Starla
Sterre
Didi
Tiana
Sweety
Xanna
Plien84
Rumble
smurfie
M@niek
Erin
Caramba
Shisha
Pompoen
Tania
SarahKey
TukTuk
ixis
vlindertje
Tiara
Guus
Ibbeltje
Woezies
Laced
Caroow
Rev3rie
Snack a Jack
Alex
Lejow
Sjaantje
Middleme
Fayebella
Dennenappel
Rush
Qiara
Lotus
Cheesegirl
ThinkPink
GeKKiE
Esperanza
SnowWhite
Jezzie
_Lacey_
CCC
flower
Suus
Lien
CarpeDiem
Lady4
Caresses
ExpressoB
Snoes
Linnie1985
ekiaam87
Spring
Tsjip
Mamsie
bolus26
Coco
PluDan
ladycat
Paper Crown
Kiwi86
Printje
luenca
silly-one
loura
Muurvlindertje
Lavendel
Bimbam
Prosecco
Arwyn
mo-lola
VeryCherry
Atelier Madame
Penny Blossom
Kabouter
Oasis
luisa
Verde
sonly
Eliesje
Susan
Marin
dolfijntje24
Highway
studiebol
Burn
Sugarfall
Sarah1985
_Muppit
Pien
Monte
Feyd
Sushi
L!ND@
Bliss
SoCali
Stippel
Flower_L
kippiee
Sorella
SoGood
Eris
Kaboutertje
Flippin' Bitch
TwistedAngel
VanillaRose
Raindrop
Aziraphale
Serena
Travelgurly
poppetje
Jeanette
Mida4you
yellow
Leine
Roza
Muppetje
147 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Laatst gekocht!
Die onderste is leuk, Razz!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
@Birgit, via de site kan ik hem niet in het blauw vinden.. Waar heb jij hem gekocht?
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Spring schreef:@Birgit, via de site kan ik hem niet in het blauw vinden.. Waar heb jij hem gekocht?
Ik heb hem bij de Esprit winkel in Breda gekocht. Hij hing samen met de bruinige kleur achter een paar blazers dus viel in 1e instantie ook niet echt op.
Gast- Gast
Snoes schreef:Die onderste is leuk, Razz!
Thnx TD en Snoes. Nu maar hopen dat hij mooi zit bij m'n flubberbuikje anders kan ie weer terug
Gast- Gast
Ik heb net voor ruim 200 euro aan kleding en laarzen bij H&M besteld
Hopelijk zit er wat tussen.
Hopelijk zit er wat tussen.
Gast- Gast
Ok nu kom ik...heb héél erg veel geshopt...had niks meer om aan te trekken .
Pak voor werk:
Bij asos
Een mooie getailleerde duffle coat van Benetton, deze maar dan voor vrouwen:
UGG's
Een vestje voor de winter lekker warm voor als ik ga wandelen ofzo
H&M vanalles maar linken werkt niet.
Schoenen:
I preppy
Pak voor werk:
Bij asos
Een mooie getailleerde duffle coat van Benetton, deze maar dan voor vrouwen:
UGG's
Een vestje voor de winter lekker warm voor als ik ga wandelen ofzo
H&M vanalles maar linken werkt niet.
Schoenen:
I preppy
Gast- Gast
Wauw lekker geshop Charlie
Lijkt me ook heerlijk om wanneer ik straks een baan heb, eens schandalig veel te kopen .
Hoevaak per jaar shop je zo uitgebreid?
Lijkt me ook heerlijk om wanneer ik straks een baan heb, eens schandalig veel te kopen .
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Caresses schreef:Wauw lekker geshop Charlie
Te vaak hahaha...nee ik had een extraatje van 1000 euro ik denk ik koop er wat goede basics voor (pak, winterjas, schoenen, nieuwe UGG's voor het eerst in 3 jaar ofzo). Ik shop veel in de sale maar echt uitgebreid een keer of 2 per jaar.
Gast- Gast
Heerlijk ja Maar nu heb je morgen wel een dilemma... want wat trek je aan.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Nice Charlie! Alleen die laatste schoentjes vind ik niet zo.
Ik heb net eindelijk een mooi paar laarzen gevonden. Ook nog met 50 procent korting! Heb nu wel alleen maar suede laarzen, enkellaarzen en Uggs. Lekker handig wanneer het gaat regenen..
Ik heb net eindelijk een mooi paar laarzen gevonden. Ook nog met 50 procent korting! Heb nu wel alleen maar suede laarzen, enkellaarzen en Uggs. Lekker handig wanneer het gaat regenen..
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Nieuwe jeans en hij zit heerlijk Ook weer lang genoeg voor mijn lange pootjes.. Esprit!
Gast- Gast
Een rood jurkje, alvast voor oudjaar
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Lekkere warme thermoleggings en n maillot, en maat te groot, zit lekkerder over mn buik die nu al lijkt te groeien. En vorige week sloffen bij ah
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
@ Amazzonia: ik zie dat jij altijd erg enthousiast ben over Esprit! Ik ben aan het lijnen, dus ik weet denk ik al waar ik over een tijdje eens ga kijken voor nieuwe broeken (ben ook lang namelijk en broeken zijn vaak te kort!)
Edit: hoe duur zijn ze trouwens gemiddeld en koop jij ze bij de Esprit-winkel of ergens anders?
Edit: hoe duur zijn ze trouwens gemiddeld en koop jij ze bij de Esprit-winkel of ergens anders?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Nieuwe jurk!
ladycat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11
Een blousje uit de pijler V&A, incl verzendkosten voor heel weinig. Vandaag zat hij bij de post en ik ben er heel blij mee!!
Oh, en een zak pasta
Oh, en een zak pasta
Gast- Gast
Bliss schreef:@ Amazzonia: ik zie dat jij altijd erg enthousiast ben over Esprit! Ik ben aan het lijnen, dus ik weet denk ik al waar ik over een tijdje eens ga kijken voor nieuwe broeken (ben ook lang namelijk en broeken zijn vaak te kort!)
Ik koop mn broeken áltijd online. Bestel ik er meerdere en kan ik ze gewoon retour sturen, zo simpel! Ik betaal meestal tussen de €50-70 voor een jeans, kijk vaak bij de sale (en daar staan altijd heel veel artikelen).
Het is zo lekker dat ze ook regelmatig lengtemaat 36 hebben! Maar meestal is 34 ook al lang genoeg bij mij en mn benen zijn echt wel lang, mn binnenbeenlengte is 90 cm
Succes met lijnen!
Gast- Gast
@ ladycat: is dat een one shoulder jurk die je aan hebt? zoja, waar heb je hem vandaan?
CarpeDiem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11
Amazzonia schreef:Bliss schreef:@ Amazzonia: ik zie dat jij altijd erg enthousiast ben over Esprit! Ik ben aan het lijnen, dus ik weet denk ik al waar ik over een tijdje eens ga kijken voor nieuwe broeken (ben ook lang namelijk en broeken zijn vaak te kort!)
Ik koop mn broeken áltijd online. Bestel ik er meerdere en kan ik ze gewoon retour sturen, zo simpel! Ik betaal meestal tussen de €50-70 voor een jeans, kijk vaak bij de sale (en daar staan altijd heel veel artikelen).
Het is zo lekker dat ze ook regelmatig lengtemaat 36 hebben! Maar meestal is 34 ook al lang genoeg bij mij en mn benen zijn echt wel lang, mn binnenbeenlengte is 90 cm
Succes met lijnen!
Thanks voor de info!
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss, als ik een tip mag geven: bij de Espritwinkel in DH hebben ze zo tegen 31 december (op/rond die datum) altijd heel veel jeans voor heel weinig geld. Meestal 50-70% korting! Echt de moeite waard, en voor de normale prijs van 1 kan je dan ineens 2 jeans kopen! En dan vooral 's morgens op 31 december, dan is het heeerlijk rustig in de stad!
Gast- Gast
Oreo schreef:Bliss, als ik een tip mag geven: bij de Espritwinkel in DH hebben ze zo tegen 31 december (op/rond die datum) altijd heel veel jeans voor heel weinig geld. Meestal 50-70% korting! Echt de moeite waard, en voor de normale prijs van 1 kan je dan ineens 2 jeans kopen! En dan vooral 's morgens op 31 december, dan is het heeerlijk rustig in de stad!
Oh goeie tip! Ik wil voor de kerst tien kilo kwijt zijn, dus als dat lukt, kan ik mezelf belonen met een nieuwe broek Wie was jij trouwens eerst?
Bliss- Lady Post-a-lot
Geurpoeder voor in de kattenbak, ik noem het 'kattenbakdeo', weet niet of het ook zo heet.
Gast- Gast
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Laatst gekocht!
» Laatst gekocht!!
» Laatst gekocht!
» Laatst gekocht topic #254305
» Laatst gekocht #75686433
» Laatst gekocht!!
» Laatst gekocht!
» Laatst gekocht topic #254305
» Laatst gekocht #75686433