Laatst gekocht!
+143
Bruintje Beer
Limburg85
applestar
girli
love
Puzzle
kwak
Zeester
Zora
Ella
Error
Tyrael
claudiaveronique
Blond
dr_oupy
TNMN
PrimaBella
loukie86
Liz
Lieke128
Nathalie
BJA
Cato
Stuiterbal
Starla
Sterre
Didi
Tiana
Sweety
Xanna
Plien84
Rumble
smurfie
M@niek
Erin
Caramba
Shisha
Pompoen
Tania
SarahKey
TukTuk
ixis
vlindertje
Tiara
Guus
Ibbeltje
Woezies
Laced
Caroow
Rev3rie
Snack a Jack
Alex
Lejow
Sjaantje
Middleme
Fayebella
Dennenappel
Rush
Qiara
Lotus
Cheesegirl
ThinkPink
GeKKiE
Esperanza
SnowWhite
Jezzie
_Lacey_
CCC
flower
Suus
Lien
CarpeDiem
Lady4
Caresses
ExpressoB
Snoes
Linnie1985
ekiaam87
Spring
Tsjip
Mamsie
bolus26
Coco
PluDan
ladycat
Paper Crown
Kiwi86
Printje
luenca
silly-one
loura
Muurvlindertje
Lavendel
Bimbam
Prosecco
Arwyn
mo-lola
VeryCherry
Atelier Madame
Penny Blossom
Kabouter
Oasis
luisa
Verde
sonly
Eliesje
Susan
Marin
dolfijntje24
Highway
studiebol
Burn
Sugarfall
Sarah1985
_Muppit
Pien
Monte
Feyd
Sushi
L!ND@
Bliss
SoCali
Stippel
Flower_L
kippiee
Sorella
SoGood
Eris
Kaboutertje
Flippin' Bitch
TwistedAngel
VanillaRose
Raindrop
Aziraphale
Serena
Travelgurly
poppetje
Jeanette
Mida4you
yellow
Leine
Roza
Muppetje
147 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Laatst gekocht!
* zwarte blazer
http://www.hm.com/nl/product/95288?article=95288-A#article=95288-G --> zwart & bruin
http://www.soliver.de/Stretchjeans/14.201.71.2012,default,pd.html?cgid=wo_komplett&ref=lp
http://www.vd.nl/wonen/slaapkamer/dekbedovertrekken/essenza/dekbedovertrek/g20848885.html?fhquery=fh_secondid%3Dg20848885%26fh_lister_pos%3D2%26fh_location%3D%252f%252fcatalog01%252fnl_NL%252fcategories%253c%257bcatalog01_wonen%257d%252fcategories%253c%257bcatalog01_wonen_wonen_slaapkamer%257d%252fcategories%253c%257bcatalog01_wonen_wonen_slaapkamer_wonen_slaapkamer_dekbedovertrekken%257d%252fbrand%253d%257bessenza%257d%26fh_eds%3D%25c3%259f%26fh_refview%3Dlister&from=overview
* boek cupcakes & muffins
Gast- Gast
Deze laarzen heb ik donderdagavond besteld bij Schuurman Schoenen en vandaag zijn ze al geleverd. Denk dat ik ze wel hou, waren maar € 40. (geen leer helaas)
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Jaloers!Doedel schreef:Ik heb mezelf een Imac kado gedaan aangezien mijn laptop echt op het punt staat om te overlijden en ik straks wel gewoon plek hem op hem te stallen.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ik had ook echt niet verwacht dat ik hem zou kopen hoor, maar het scheelde zo weinig met een laptop die ik op het oog had. Ik ben er echt zo blij mee!Suus schreef:Jaloers!Doedel schreef:Ik heb mezelf een Imac kado gedaan aangezien mijn laptop echt op het punt staat om te overlijden en ik straks wel gewoon plek hem op hem te stallen.
Gast- Gast
Dat kan ik me voorstellen!Doedel schreef:Ik had ook echt niet verwacht dat ik hem zou kopen hoor, maar het scheelde zo weinig met een laptop die ik op het oog had. Ik ben er echt zo blij mee!Suus schreef:Jaloers!Doedel schreef:Ik heb mezelf een Imac kado gedaan aangezien mijn laptop echt op het punt staat om te overlijden en ik straks wel gewoon plek hem op hem te stallen.
Ik heb nu een macbook voor mijn werk, maar mag hem ook prive gebruiken, heerlijk! Alleen jammer dat ik vanaf 1 maart niet meer hier werk, dan moet ik 'm vast inleveren...
Suus- Lady Post-a-lot
Suus schreef:Dat kan ik me voorstellen!Doedel schreef:Ik had ook echt niet verwacht dat ik hem zou kopen hoor, maar het scheelde zo weinig met een laptop die ik op het oog had. Ik ben er echt zo blij mee!Suus schreef:Jaloers!Doedel schreef:Ik heb mezelf een Imac kado gedaan aangezien mijn laptop echt op het punt staat om te overlijden en ik straks wel gewoon plek hem op hem te stallen.
Ik heb nu een macbook voor mijn werk, maar mag hem ook prive gebruiken, heerlijk! Alleen jammer dat ik vanaf 1 maart niet meer hier werk, dan moet ik 'm vast inleveren...
Ja kan ik me voorstellen, al moet ik nog wel even wennen en ik zoek MSN maar ik kan de goede niet vinden!
Gast- Gast
Ik heb er verder ook helemaal geen verstand van, mijn vriend gelukkig iets meer Hij heeft er voor mij Adium opgezet, werkt hetzelfde als MSNDoedel schreef:Suus schreef:Dat kan ik me voorstellen!Doedel schreef:Ik had ook echt niet verwacht dat ik hem zou kopen hoor, maar het scheelde zo weinig met een laptop die ik op het oog had. Ik ben er echt zo blij mee!Suus schreef:Jaloers!Doedel schreef:Ik heb mezelf een Imac kado gedaan aangezien mijn laptop echt op het punt staat om te overlijden en ik straks wel gewoon plek hem op hem te stallen.
Ja kan ik me voorstellen, al moet ik nog wel even wennen en ik zoek MSN maar ik kan de goede niet vinden!
Suus- Lady Post-a-lot
Deze pumps:
En nog 2 vestjes en een shirtje.
En nog 2 vestjes en een shirtje.
SoCali- Fluisteraar
- Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11
Oooh LEUK SoCali!!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Suus schreef:Ik heb er verder ook helemaal geen verstand van, mijn vriend gelukkig iets meer Hij heeft er voor mij Adium opgezet, werkt hetzelfde als MSNDoedel schreef:Suus schreef:Dat kan ik me voorstellen!Doedel schreef:Ik had ook echt niet verwacht dat ik hem zou kopen hoor, maar het scheelde zo weinig met een laptop die ik op het oog had. Ik ben er echt zo blij mee!Suus schreef:Jaloers!Doedel schreef:Ik heb mezelf een Imac kado gedaan aangezien mijn laptop echt op het punt staat om te overlijden en ik straks wel gewoon plek hem op hem te stallen.
Hij leest bij mij alleen de programma's ik zie voor de rest geen msn ofzo.
Gast- Gast
SoCali, die pumps zijn zo leuk
Waar heb je die gekocht?
Waar heb je die gekocht?
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Jaya schreef:Suus en Raindrop, bij Blokker inderdaad, maar 12 of 13 euro, met 3(!) jaar garantie.
Dankjewel! Lekker lang garantie haha! Lijkt me trouwens echt zo handig he die frietschiller, ik snij ze nu zelf en dat is zo'n rotwerk.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Raindrop schreef:SoCali, die pumps zijn zo leuk
Waar heb je die gekocht?
Thanks Bliss en Raindrop!
Heb ze gekocht bij de New Look in Antwerpen!
SoCali- Fluisteraar
- Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11
Dit jurkje, en ook de sarong die dit model om haar middel heeft geknoopt.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
_Chance schreef:
Waar heb je die gekocht, ik wil die echt al super lang hebben maar die verkopen ze nergens meer toch?
claudiaveronique- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 986
claudiaveronique schreef:_Chance schreef:
Waar heb je die gekocht, ik wil die echt al super lang hebben maar die verkopen ze nergens meer toch?
Ik denk H&M aangezien dat knettergroot op het plaatje staat
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Tyrael schreef:claudiaveronique schreef:_Chance schreef:
Ik denk H&M aangezien dat knettergroot op het plaatje staat
Ja dat weet ik ook wel maar hij is van een oude collectie van matthew williamson daarom ben ik benieuwd hoe ze er nu aan gekomen is
claudiaveronique- Prater
Marktplaats! Had mazzel dat degene die hem verkocht ook de sarong verkocht, die wilde ik er namelijk wel echt bij hebben
Blond- Lady Post-a-lot
_Chance schreef:Marktplaats! Had mazzel dat degene die hem verkocht ook de sarong verkocht, die wilde ik er namelijk wel echt bij hebben
Wat ben jij een mazzelaar ik ben echt al tijden op zoek naar dit jurkje. Helaas alleen in maat 38 op marktplaats, veel te groot voor mij
claudiaveronique- Prater
5 kleuren flockfolie!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
zwarte uggs classic short via marktplaats,mijn oude zijn echt vergane glorie!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Een McFlurry
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Ja, en ze vallen ook nog eens groot. Ik heb normaal van jurkjes maat 38/40, en deze is wel aan de ruime kant. Nu is dat gelukkig bij dit jurkje niet zo erg, maar maat 36 had ik hiervan ook gepast. Dan moet jij al helemaal maat 34 hebben..claudiaveronique schreef:_Chance schreef:Marktplaats! Had mazzel dat degene die hem verkocht ook de sarong verkocht, die wilde ik er namelijk wel echt bij hebben
Wat ben jij een mazzelaar ik ben echt al tijden op zoek naar dit jurkje. Helaas alleen in maat 38 op marktplaats, veel te groot voor mij
Blond- Lady Post-a-lot
\
Lekker groot maar dit heb ik net besteld
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40