Laatst gekocht!
+143
Bruintje Beer
Limburg85
applestar
girli
love
Puzzle
kwak
Zeester
Zora
Ella
Error
Tyrael
claudiaveronique
Blond
dr_oupy
TNMN
PrimaBella
loukie86
Liz
Lieke128
Nathalie
BJA
Cato
Stuiterbal
Starla
Sterre
Didi
Tiana
Sweety
Xanna
Plien84
Rumble
smurfie
M@niek
Erin
Caramba
Shisha
Pompoen
Tania
SarahKey
TukTuk
ixis
vlindertje
Tiara
Guus
Ibbeltje
Woezies
Laced
Caroow
Rev3rie
Snack a Jack
Alex
Lejow
Sjaantje
Middleme
Fayebella
Dennenappel
Rush
Qiara
Lotus
Cheesegirl
ThinkPink
GeKKiE
Esperanza
SnowWhite
Jezzie
_Lacey_
CCC
flower
Suus
Lien
CarpeDiem
Lady4
Caresses
ExpressoB
Snoes
Linnie1985
ekiaam87
Spring
Tsjip
Mamsie
bolus26
Coco
PluDan
ladycat
Paper Crown
Kiwi86
Printje
luenca
silly-one
loura
Muurvlindertje
Lavendel
Bimbam
Prosecco
Arwyn
mo-lola
VeryCherry
Atelier Madame
Penny Blossom
Kabouter
Oasis
luisa
Verde
sonly
Eliesje
Susan
Marin
dolfijntje24
Highway
studiebol
Burn
Sugarfall
Sarah1985
_Muppit
Pien
Monte
Feyd
Sushi
L!ND@
Bliss
SoCali
Stippel
Flower_L
kippiee
Sorella
SoGood
Eris
Kaboutertje
Flippin' Bitch
TwistedAngel
VanillaRose
Raindrop
Aziraphale
Serena
Travelgurly
poppetje
Jeanette
Mida4you
yellow
Leine
Roza
Muppetje
147 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Laatst gekocht!
whahaha geweldig Ja jij= wicky en wicky= jij
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Hahaha ik moest ook lachen toen ik de Wicky zag! Als ik nu Wicky zie (in de winkel oid) moet ik altijd aan Lejow denken
Die milka reep
Die milka reep
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Haha oh god, is het zo berucht
Als mijn dochter later naar de basisschool gaat en ik van die pakjes in huis haal voor der, ga ik het echt nog zwaar krijgen
Als mijn dochter later naar de basisschool gaat en ik van die pakjes in huis haal voor der, ga ik het echt nog zwaar krijgen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Haha ik vind het wel leuk
Ik vrees dat je dan of heel veel pakjes moet inslaan of je dochter toch maar iets anders mee moet geven om het jezelf makkelijker te maken haha.
Ik vrees dat je dan of heel veel pakjes moet inslaan of je dochter toch maar iets anders mee moet geven om het jezelf makkelijker te maken haha.
Raindrop- Ratel
Mijn eigen voorraadje onder het bed verstoppen haha
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Mijn eigen voorraadje onder het bed verstoppen haha
Ik zie het al voor me haha! En dan telkens naar de slaapkamer sneaken en een slokje nemen
Raindrop- Ratel
Raindrop schreef:Lejow schreef:Mijn eigen voorraadje onder het bed verstoppen haha
Ik zie het al voor me haha! En dan telkens naar de slaapkamer sneaken en een slokje nemen
Lejow- Lady Post-a-lot
Arden, het is de Kipling Natalia S (S staat voor Small)
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Hele mooie tas 2CKC! Maar hij is dus niet heel erg groot?
Ik heb een XBox 360 met Kinect gekocht voor mezelf. Heb ik gespeeld met de kerst met mijn ouders. En vanmiddag ga ik weer 2 tijdschriften en misschien een boek kopen voor mezelf.
Ik heb een XBox 360 met Kinect gekocht voor mezelf. Heb ik gespeeld met de kerst met mijn ouders. En vanmiddag ga ik weer 2 tijdschriften en misschien een boek kopen voor mezelf.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Sweety schreef:Hele mooie tas 2CKC! Maar hij is dus niet heel erg groot?
Ik twijfel tussen een Xbox en een Playstation 3... Heb hier thuis wel een Wii staan, maar vind de Wii niet zo leuk..
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Ik kan nu zeggen... Ik heb ( bijna ) alles Heb een PS3, PS2, PSP, NDS, Wii, 8-bit, 64 bit, Gameboy, 360.Stylegirl schreef:Sweety schreef:Hele mooie tas 2CKC! Maar hij is dus niet heel erg groot?
Ik twijfel tussen een Xbox en een Playstation 3... Heb hier thuis wel een Wii staan, maar vind de Wii niet zo leuk..
De Kinect is wel leuk want je gebruikt je hele lichaam voor de spellen, ik had gewoon spierpijn de dag erna! Maar ik moet wel eerlijk zeggen, naast de Kinect spellen zal ik er alleen Fable 2 en 3 op spelen. De meeste spellen die ik koop, koop ik voor de PS3. Ratchet & Clank bv, vind ik echt leuke spellen, zelfde geldt voor Uncharted. Met de Wii speel ik eigenlijk ook niet meer.
Sweety- Ratel
Dit zijn de afmetingen:Sweety schreef:Hele mooie tas 2CKC! Maar hij is dus niet heel erg groot?
31 L x 22.5 H x 17.5 W cm
Dank je wel! Ga ik vanavond even kijken of hij groter is dan mijn andere tas2CKC2 schreef:Dit zijn de afmetingen:Sweety schreef:Hele mooie tas 2CKC! Maar hij is dus niet heel erg groot?
Sweety- Ratel
Leuk is de Kipling tas he? Nooit geweten.. maar ben er helemaal weg van!Sweety schreef:Dank je wel! Ga ik vanavond even kijken of hij groter is dan mijn andere tas2CKC2 schreef:Dit zijn de afmetingen:Sweety schreef:Hele mooie tas 2CKC! Maar hij is dus niet heel erg groot?
Stylegirl schreef:Sweety schreef:Hele mooie tas 2CKC! Maar hij is dus niet heel erg groot?
Ik heb ook de xbox met kinect. Ik vind het heel erg leuk maar het nadeel is dat je er echt wel de ruimte voor moet hebben. Ik moet dus echt eerst de hele huiskamer verbouwen om te kunnen spelen haha!
Ik heb voor kerst voor mij en mijn vriend saint row3 gekocht. Viel mij wel een beetje tegen, deel 2 vond ik beter.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
2CKC2 schreef:Leuk is de Kipling tas he? Nooit geweten.. maar ben er helemaal weg van!Sweety schreef:Dank je wel! Ga ik vanavond even kijken of hij groter is dan mijn andere tas2CKC2 schreef:Dit zijn de afmetingen:Sweety schreef:Hele mooie tas 2CKC! Maar hij is dus niet heel erg groot?
Na wat googlen kwam ik op dit uit:
http://www.it-girl.be/?pagina=archief&id=2191
Zij heeft hem ook en er zit behoorlijk wat in!
Ja hij is echt heel leuk! Ik dacht ook altijd dat Kipling van dat rare stofje rugzakken en gewone tassen had. Maar deze is echt totaal anders. Kan me goed voorstellen dat je er weg van bent!
Sweety- Ratel
Zij heeft er veel inzitten! Als ik het zo bekijk kunnen mijn spullen ook wel in die tas.2CKC2 schreef:
Na wat googlen kwam ik op dit uit:
http://www.it-girl.be/?pagina=archief&id=2191
Zij heeft hem ook en er zit behoorlijk wat in!
Sweety- Ratel
Sweety & Shisha, dankjewel voor jullie mening ! Ik denk dat ik de PS3 sowieso het leukst ga vinden, het enige wat me op dit moment tegenhoudt is de prijs en de spellen. Ik zie vooral veel vechtspellen en soms vind ik dat wel leuk, maar niet altijd .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Helaas heb ik hem nog niet, moest besteld worden. Hoop dat ie er snel is. Nu moet ik eigenlijk nog een beschermhoesje kopen. Maar vind ze allemaal zo lelijk en af doen aan het mooie design van de iphone. Welk beschermhoesje hebben de meiden met een iphone? Iemand tips?
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Sweety schreef:
Ik heb een XBox 360 met Kinect gekocht voor mezelf. Heb ik gespeeld met de kerst met mijn ouders.
Jaaaa, die heb ik ook gekocht als cadeau voor mijn vriend en mij! Super leuk!
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Ik heb een witte Iphone en een heeeeeeeeeeeeeel mooi hoesje! voor €5.- op de markt gekocht! Het is een iced witte met paarse zijkanten en 't apple logootje is een rondje voor gemaakt, dus die zie je ook. Heel leuk!Eris schreef:
Helaas heb ik hem nog niet, moest besteld worden. Hoop dat ie er snel is. Nu moet ik eigenlijk nog een beschermhoesje kopen. Maar vind ze allemaal zo lelijk en af doen aan het mooie design van de iphone. Welk beschermhoesje hebben de meiden met een iphone? Iemand tips?
Had eerst een wit hoesje om mijn witte Iphone. Nu een doorzichtig hoesje om de Iphone waardoor het bijna lijkt alsof je geen hoesje hebt. Misschien iets voor jou als je geen poespas wil, Eris?
Gast- Gast
Bedankt voor jullie reactie CKC en Cimic. Ze klinken allebei goed dus ik ga eens kijken of ik zoiets kan vinden. Even kijken welke ik dan het mooiste vind. Ik heb wel een heel leuk abrikoos kleurig gebreid hoesje maar ja daar moet ik hem steeds uithalen dus ik moet iets dat permanent er om zit.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Laatst gekocht!
» Laatst gekocht!!
» Laatst gekocht!
» *laatst gekocht topic*
» Laatst gekocht topic!
» Laatst gekocht!!