Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gebruiken bij een tweede

+12
Limburg85
Teddyaapje
Smaragdje
Bruintje Beer
PapillonRose
kwak
Darius
Tania
Pussycat
Susan
Liadan
Bloem86
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Gebruiken bij een tweede - Pagina 2 Empty Re: Gebruiken bij een tweede

Bericht  sheila123 wo 21 sep 2011 - 23:18

ProudMama schreef:
Twellie schreef:@PapillonRose: Haha, dat je zelfs roze hydrofielluiers hebt gevonden smile. Het is inderdaad weer een dochter!

Wat leuk, weer een meisje!! Very Happy
2 meisjes zijn leuk!! Wink
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gebruiken bij een tweede - Pagina 2 Empty Re: Gebruiken bij een tweede

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 4:40

ProudMama schreef:Als we een 3e zouden krijgen ga ik gebruiken wat bruikbaar is. Qua kleertjes hangt het af van het geslacht natuurlijk, al kunnen rompertjes al snel vind ik.
En als de helft van het beddegoed, hydrofiele luiers niet meer bruikbaar is, heb ik nog genoeg over voor 1 baby.

Van de wippertjes, maxi cosi's, bedjes ed kunnen we er dan 1 weg doen. Helaas moeten we dan wel een nieuwe kinderwagen, hebben nu natuurlijk een dubbele. (ga er voor het gemak maar vanuit dat we niet nog een keer een tweeling krijgen)

Misschien krijg je de 3e al vrij snel op de tweeling, dan is de wagen wel erg handig nog! Kun je altijd nog de baby in de draagdoek doen. Ik zou niet zo snel een nieuwe wagen kopen dan. Eerder de baby echt zoveel mogelijk in een draagdoek, kunnen de jongens nog mooi een paar jaar in de wagen! Scheelt je een heel gesjouw. Ookal zou het nog 2 jaar duren, dan passen ze er nog makkelijk in. En desnoods doe je dan de baby erin, en 1 van de jongens. Ideaal juist!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gebruiken bij een tweede - Pagina 2 Empty Re: Gebruiken bij een tweede

Bericht  Lavendel do 22 sep 2011 - 4:44

Limburg85 schreef:De neutrale spullen zullen sowieso weer gebruikt worden en mocht het een meisje zijn, dan moet al het blauwe vervangen worden voor roze zoals een paar hydrofiele luiers, hoeslakentjes, aankleedskussenhoezen, dekentjes, maxicosi hoes, kleren.

Moet? Zo'n ramp is het toch niet als een meisje met wat blauwe spulletjes verzorgt wordt? ik vind blauw voor een meisje net zo leuk als roze, of elke andere kleur trouwens..
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gebruiken bij een tweede - Pagina 2 Empty Re: Gebruiken bij een tweede

Bericht  Parisienne do 22 sep 2011 - 5:10

Alles wat er nog netjes uit ziet bewaar ik en zal ik ongetwijfeld gebruiken bij/voor een tweede kindje. De echte meisjesachtige dingen misschien niet als we een jongetje zouden krijgen, maar hebben ook veel neutrale dingen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gebruiken bij een tweede - Pagina 2 Empty Re: Gebruiken bij een tweede

Bericht  Limburg85 do 22 sep 2011 - 6:29

Lavendel schreef:
Limburg85 schreef:De neutrale spullen zullen sowieso weer gebruikt worden en mocht het een meisje zijn, dan moet al het blauwe vervangen worden voor roze zoals een paar hydrofiele luiers, hoeslakentjes, aankleedskussenhoezen, dekentjes, maxicosi hoes, kleren.

Moet? Zo'n ramp is het toch niet als een meisje met wat blauwe spulletjes verzorgt wordt? ik vind blauw voor een meisje net zo leuk als roze, of elke andere kleur trouwens..

Moet is niet het juiste woord maar ik vind de blauw die wij hebben niet leuk voor een meisje, bij een meisje wil ik echt roze net zoals ik nu bij een jongen echt blauw wou.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Gebruiken bij een tweede - Pagina 2 Empty Re: Gebruiken bij een tweede

Bericht  Vancity_girl do 22 sep 2011 - 10:05

Ik denk dat we veel wel zullen hergebruiken. We hebben ook veel dingen neutraal gekocht met het oog op een eventueel broertje. Daar ben ik inmiddels wel mee gestopt want ik mocht van mezelf nooit iets in hysterisch roze kopen ( behalve kleertjes dan) want stel dat we hierna een jongen krijgen. Toen ik een keer met een super leuke maar dure roze slaapzak in mn handen stond en deze toch niet gekocht heb dacht ik bij mezelf wat als ik alleen meiden krijg dan heb ik voor niets alles neutraal gekocht.
Onze dochter heeft trouwens best wat dingen in blauw en groen die andere misschien meer voor een jongen vinden. Ik vind dat best kunnen.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gebruiken bij een tweede - Pagina 2 Empty Re: Gebruiken bij een tweede

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 21:59

Ik heb alles weer gebruikt voor de tweede. Heb ook 2 jongens dus dat is makkelijk. Hoef zelfs haast geen kleren bij te kopen, ideaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gebruiken bij een tweede - Pagina 2 Empty Re: Gebruiken bij een tweede

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 20:48

Ik zou alles op nieuw gebruiken hoor! Tenzij er een jongen komt, dan moet ik toch wat meer blauw gaan kopen denk ik! I love you
Misschien een nieuwe kinderwagen, maar ach als deze verder nog goed is dan houden we het gewoon bij deze!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gebruiken bij een tweede - Pagina 2 Empty Re: Gebruiken bij een tweede

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum