Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagtopper Lief!

+19
Funk
Mama_1987
mickey
Flower_L
Roodkapje
Steep
Spring
teletascha
schuddebuikje
sabje
MissD
meisje
Tiara
Parisienne
snoezel
Linda
Pien
koNijntje
Liadan
23 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Dagtopper Lief! - Pagina 4 Empty Re: Dagtopper Lief!

Bericht  koNijntje za 1 okt 2011 - 0:12

ProudMama schreef:Zie mezelf al iedere week naar de stomerij gaan met een vuil boxkleed. Dure hobby!
Heb er 1 van Jollein, die heb ik echt wel iedere week in de was.

ik leg t. altijd op een badcape, als hij dan spuugt hoef ik niet gelijk het hele boxkleed uit te wassen..
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 0:14

koNijntje schreef:
ProudMama schreef:Zie mezelf al iedere week naar de stomerij gaan met een vuil boxkleed. Dure hobby!
Heb er 1 van Jollein, die heb ik echt wel iedere week in de was.

ik leg t. altijd op een badcape, als hij dan spuugt hoef ik niet gelijk het hele boxkleed uit te wassen..
Deed ik in het begin ook, maar nu eigenlijk niet meer omdat ze veel beweeglijker zijn.

Gast
Gast

Bericht  Didi za 1 okt 2011 - 0:43

Ik heb 'm ook besteld, en t viel mij ook nogal tegen. Had het sowieso wat dikker verwacht. Ben wel blij dat ik er geen
70,- voor heb betaald want dat vind ik m totaal niet waard.
Ik kon ook geen waslabel vinden en heb m net in de wasmachine gegooid, ben benieuwd!

Ik denk dat ik nog maar 1 van Jollein bij koop.
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 1:05

ProudMama schreef:Ik snap het ook niet helemaal, zou dit boxkleed echt 69.95 kosten normaal??

Lief! is niet goedkoop, maar de kwaliteit altijd heel hoog als ik kijk naar de kleertjes en het speelgoed wat ik heb. Kan me dan bijna niet voorstellen dat het boxkleed zo dun hoort en de opdruk zo slecht...

Dus die opdruk is bij de blauwe ook zo? Of nee, jij hebt ook de roze toch? Het is een hele dunne opdruk, je ziet de roze achtergrond er gewoon duidelijk doorheen.
Ik geloof ook bijna niet dat deze normaal 70 euro kosten, dan betaal je puur alleen voor het merk!

Gast
Gast

Bericht  Funk zo 2 okt 2011 - 20:42

Zojuist antwoord gehad van lief. Ze zeggen niet meer klachten te hebben gehad (onzin natuurlijk) en ik mag het gesuisd reusien. Nouja, ik laat het hierbij maar helemaal eerlijk zijn ze niet natuurlijk..
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 20:45

pippi schreef:Zojuist antwoord gehad van lief. Ze zeggen niet meer klachten te hebben gehad (onzin natuurlijk) en ik mag het gesuisd reusien. Nouja, ik laat het hierbij maar helemaal eerlijk zijn ze niet natuurlijk..

Watte?

Gast
Gast

Bericht  Funk zo 2 okt 2011 - 20:46

Arden schreef:
pippi schreef:Zojuist antwoord gehad van lief. Ze zeggen niet meer klachten te hebben gehad (onzin natuurlijk) en ik mag het gesuisd reusien. Nouja, ik laat het hierbij maar helemaal eerlijk zijn ze niet natuurlijk..

Watte?
haha stomme telefoon, sorry! Terug sturen Wink
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 20:50

pippi schreef:
Arden schreef:

Watte?
Laughing

Gast
Gast

Bericht  Annie24 zo 2 okt 2011 - 21:05

ProudMama schreef:
pippi schreef:
Arden schreef:

Watte?
Laughing

lol!
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 22:45

Ik heb ook antwoord gehad, idd dat het retour mag, en ze geen klachten hebben gehad verder...

Gast
Gast

Bericht  LMCurious zo 2 okt 2011 - 23:43

alleen al het feit dat je hier dus al weet dat een ander ook geklaagd heeft vind ik het erg slordig dat ze die reactie geven! Daar zou ik dus zeker op terug komen! Dat slaat natuurlijk nergens op!
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 0:05

Ik ga gewoon terug mailen dat ik weet dat er meer klachten zijn, omdat er een paar vriendinnen dezelfde klachten hadden. Of gaat dat te ver? Haha!

Ik laat het er verder wel bij zitten, heb geen zin om ook nog eens terug te sturen, ookal krijg je dan de verzendkosten vergoed. Kan ik daar ook nog eens achteraan. Ik vind het wel best zo, gebruik 'm ook gewoon, maar vreemd is het wel, ook dat ze niet op het daadwerkelijke probleem ingaan, het formaat en de dikte. Ze reageren bij mij alleen op het chemische geurtje na het wassen. Dus dat ga ik ze sowieso nog even mailen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 0:08

Zou gewoon mailen dat je op een forum zit waar de klacht naar voren kwam, en dat je weet dat er al meerdere contact hebben opgenomen en dat die allemaal te horen kregen dat er geen klachten waren. Terwijl je weet dat er meerderen gemaild hebben.

Kijken wat ze dan zeggen...

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 0:10

ProudMama schreef:Zou gewoon mailen dat je op een forum zit waar de klacht naar voren kwam, en dat je weet dat er al meerdere contact hebben opgenomen en dat die allemaal te horen kregen dat er geen klachten waren. Terwijl je weet dat er meerderen gemaild hebben.

Kijken wat ze dan zeggen...

Heb al gemaild, ook dat ik het jammer vind dat ze niet op de door hun verkeerd omschreven afmetingen en dikte in gaan, en dat het kleed zeker niet geschikt is voor op de grond. Wat dus ook een klacht van me was. Ben benieuwd!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 0:11

Ben heel benieuwd. Anders stuur ik gewoon ook een mail over de verkeerde informatie.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 0:42

* laughcry

Laatst aangepast door _MamaRosa_ op ma 3 okt 2011 - 2:12; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 0:52

Dus de 3 klachten zijn van hier, er zijn 3 mails uit gegaan waarvan wij weten (Jij, Pippi en Liadan).

Wat zijn we ook zeurpieten op dit forum he?! Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 0:52

ProudMama schreef:Dus de 3 klachten zijn van hier, er zijn 3 mails uit gegaan waarvan wij weten (Jij, Pippi en Liadan).

Stelletje zeikerds! lol!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 2:11

Storm schreef:
ProudMama schreef:Dus de 3 klachten zijn van hier, er zijn 3 mails uit gegaan waarvan wij weten (Jij, Pippi en Liadan).

Stelletje zeikerds! lol!

Laughing

Gast
Gast

Bericht  Liadan ma 3 okt 2011 - 7:00

Ik heb ongeveer dezelfde reactie gehad als jullie:

Er zijn niet echt klachten binnen gekomen, het is uitlopende collectieen we hebben het heel vaak verkocht. U heeft altijd de mogelijkheid omhet retour naar ons te sturen, wij zullen dan zeker de 2,50 retourkostenniet rekenen als de info bij het product niet heeft geklopt!

Met vriendelijke groet,

laughcry

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jasmine di 1 nov 2011 - 6:31

Heeft iemand van jullie afgelopen weekend ook de vilten schoentjes uit de dagtopper besteld?

Ik heb ze vandaag ontvangen, maar vind ze heel klein vallen. J. is nou niet bepaald groot voor haar leeftijd, maar deze schoentjes zitten al helemaal strak om haar voetje. Haar teentjes zitten helemaal strak voorin, terwijl ik de schoentjes op de groei (12-18 maanden) heb gekocht. Normaal koop ik altijd nog de 6-12 maanden van slofjes of maat 68/74 en dat zit gewoon goed. Dan mag ik toch verwachten dat een schoentje 12-18 maanden nog wat aan de grote kant is?

Meer meiden met deze ervaring?
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: