Dagtopper Lief!
+19
Funk
Mama_1987
mickey
Flower_L
Roodkapje
Steep
Spring
teletascha
schuddebuikje
sabje
MissD
meisje
Tiara
Parisienne
snoezel
Linda
Pien
koNijntje
Liadan
23 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Dagtopper Lief!
Klopt, stond ook bij.dat ie erg dik was en geschikt om mee op te grond te.spelen. Vind ik zelf niet..teletascha schreef:pippi schreef:Dat is ie zeker! Hier ligt ie inmiddels in de box. Hij is alleen lang niet zo dik als verwacht/gehoopt!teletascha schreef:Hier is het boxkleed gisteren binnengekomen, en hij is leuk!!!
Dat is waar. Voor een kleed dat normaal 70 euro kost, verwacht je wel dat ie iets dikker is. Maar voor 15 euro vind ik hem helemaal goed.
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Ik heb 'm gisteren ook binnengekregen. Het kleed ziet er leuk uit,maar ik zou er nooit 70 euro voor betaald hebben want de kwaliteit is net zo als een kleed wat ik 2 jaar geleden voor 10 euro bij het kruidvat gekocht heb.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga hier trouwens lief! nog wel over mailen, want het voldoet niet aan de beschrijving die erbij stond.
Liadan- Ratel
Hier precies hetzelfde!!Liadan schreef:Ik heb 'm gisteren ook binnengekregen. Het kleed ziet er leuk uit,maar ik zou er nooit 70 euro voor betaald hebben want de kwaliteit is net zo als een kleed wat ik 2 jaar geleden voor 10 euro bij het kruidvat gekocht heb.
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
het formaat klopt ook niet, hij zou 90 x 90 zijn maar is echt niet vierkant.Liadan schreef:Ik ga hier trouwens lief! nog wel over mailen, want het voldoet niet aan de beschrijving die erbij stond.
Gast- Gast
(ProudMama schreef:het formaat klopt ook niet, hij zou 90 x 90 zijn maar is echt niet vierkant.Liadan schreef:Ik ga hier trouwens lief! nog wel over mailen, want het voldoet niet aan de beschrijving die erbij stond.
Inderdaad, dat zal ik erbij mailen.
Liadan- Ratel
Liadan schreef:Ik heb 'm gisteren ook binnengekregen. Het kleed ziet er leuk uit,maar ik zou er nooit 70 euro voor betaald hebben want de kwaliteit is net zo als een kleed wat ik 2 jaar geleden voor 10 euro bij het kruidvat gekocht heb.
+1 ik heb me echt verbaast, voor 15 euro vind ik het prima maar never nooit niet dat ik daar 70 euro voor zou betalen!
Gast- Gast
ik heb 'm ook sinds gisteren binnen. vind 'm leuk, maar niet dik -> bijna dun, wat iedereen al zegt!
voor €70 had ik 'm sowieso al niet besteld, maar dat is het kleed ook echt niet waard!
hoe is dat hij de mensen die de roze variant hebben gekocht?
voor €70 had ik 'm sowieso al niet besteld, maar dat is het kleed ook echt niet waard!
hoe is dat hij de mensen die de roze variant hebben gekocht?
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Nou als ik jullie verhalen zo lees dan denk ik haast dat het hetzelfde is als de kleine variant. Die gebruik ik als dekentje in de wagenbak. Maar daar kun je idd echt niet op spelen ofzo hoor!
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb net een bericht gestuurd via het contactformulier, ik ben benieuwd of ik er nog iets van hoor.
Liadan- Ratel
Ik heb de roze, en dacht precies hetzelfde, hier zou ik nooit 70 euro voor hebben betaald. De opdruk komt ook wat goedkoop over, beetje dunne opdruk, en verder erg dun idd.
Het is idd meer de kwaliteit van die Kruidvat kleden, maar voor die 20 euro vind ik het wel prima, al is het stom dat ie niet aan de beschrijving voldoet. Ik zal ook eens mailen, kijken wat ze dan terug sturen.
Hoe wassen jullie je boxkleden? Ik heb 'm op koud gewassen van de week, maar blijkbaar kon deze daar ook niet tegen, hij stinkt nu behoorlijk door de vulling, en de vulling komt helemaal uit de naadjes? Soort witte korreltjes.
Als ik die van prenatal was, is er niks aan de hand, dus ook die kwaliteit lijkt me dan niet super, als het niet eens even gespoeld kan worden, dat moet toch kunnen?? Er was iets opgespuugd, dus wel fris als je ze dan normaal kunt wassen, zonder dat ze dan meteen lelijk worden...Zeker als je er 70 euro voor zou betalen.
Het is idd meer de kwaliteit van die Kruidvat kleden, maar voor die 20 euro vind ik het wel prima, al is het stom dat ie niet aan de beschrijving voldoet. Ik zal ook eens mailen, kijken wat ze dan terug sturen.
Hoe wassen jullie je boxkleden? Ik heb 'm op koud gewassen van de week, maar blijkbaar kon deze daar ook niet tegen, hij stinkt nu behoorlijk door de vulling, en de vulling komt helemaal uit de naadjes? Soort witte korreltjes.
Als ik die van prenatal was, is er niks aan de hand, dus ook die kwaliteit lijkt me dan niet super, als het niet eens even gespoeld kan worden, dat moet toch kunnen?? Er was iets opgespuugd, dus wel fris als je ze dan normaal kunt wassen, zonder dat ze dan meteen lelijk worden...Zeker als je er 70 euro voor zou betalen.
Gast- Gast
Mamarosa, ik heb 'm gisteren gewassen op 30 graden en die van mij ziet er nog wel normaal uit.
Ik zou als ik jou was daar dan ook even over mailen!
Ik zou als ik jou was daar dan ook even over mailen!
Liadan- Ratel
Ik heb gemaild, ben benieuwd!
Kunnen jullie het kleed nog vinden op de site? Dan wil ik graag de link, om de beschrijving nog eens te bekijken.
Kunnen jullie het kleed nog vinden op de site? Dan wil ik graag de link, om de beschrijving nog eens te bekijken.
Gast- Gast
In het mailtje staat alleen "het kleed is dik gevuld en daarom ideaal om onder andere vanaf de grond mee te spelen".
Gast- Gast
Ik heb het boxkleed ook, en bij mij stond er: dryclean only. Dus eigenlijk mag hij ook niet worden gewassen.. Ik ben wel benieuwd wat je terug krijgt. Ik hoop voor je dat je een nieuwe krijgt of een tegoedbon of iets dergelijks.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Steep schreef:Ik heb het boxkleed ook, en bij mij stond er: dryclean only. Dus eigenlijk mag hij ook niet worden gewassen.. Ik ben wel benieuwd wat je terug krijgt. Ik hoop voor je dat je een nieuwe krijgt of een tegoedbon of iets dergelijks.
Ik kon dus geen wasbeschrijving vinden. Waar heb je dat gevonden, op het kleed zelf? Of op een brief oid? Ik hoef er opzich geen compensatie voor, zo'n ramp vind ik het allemaal niet, maar bepaalde dingen kloppen gewoon niet, en dat mogen ze wel weten.
Gast- Gast
Anders de link naar dit topic even meesturen_MamaRosa_ schreef:Steep schreef:Ik heb het boxkleed ook, en bij mij stond er: dryclean only. Dus eigenlijk mag hij ook niet worden gewassen.. Ik ben wel benieuwd wat je terug krijgt. Ik hoop voor je dat je een nieuwe krijgt of een tegoedbon of iets dergelijks.
Ik kon dus geen wasbeschrijving vinden. Waar heb je dat gevonden, op het kleed zelf? Of op een brief oid? Ik hoef er opzich geen compensatie voor, zo'n ramp vind ik het allemaal niet, maar bepaalde dingen kloppen gewoon niet, en dat mogen ze wel weten.
Gast- Gast
_MamaRosa_ schreef:Steep schreef:Ik heb het boxkleed ook, en bij mij stond er: dryclean only. Dus eigenlijk mag hij ook niet worden gewassen.. Ik ben wel benieuwd wat je terug krijgt. Ik hoop voor je dat je een nieuwe krijgt of een tegoedbon of iets dergelijks.
Oeeh moet ik ff goed denken. Hij zat in een plastic verpakking en volgens mij zat daar een kaartje in waarop stond dryclean only.. Aah ik weet 't niet meer verpakking al weg gegooit namelijk..
Steep- Kletskop
Steep schreef:_MamaRosa_ schreef:Steep schreef:Ik heb het boxkleed ook, en bij mij stond er: dryclean only. Dus eigenlijk mag hij ook niet worden gewassen.. Ik ben wel benieuwd wat je terug krijgt. Ik hoop voor je dat je een nieuwe krijgt of een tegoedbon of iets dergelijks.
Oeeh moet ik ff goed denken. Hij zat in een plastic verpakking en volgens mij zat daar een kaartje in waarop stond dryclean only.. Aah ik weet 't niet meer verpakking al weg gegooit namelijk..
Ja, ik dus ook, maar er begint me wel iets te dagen idd. Nou goed, dat is dan mijn eigen fout, jammer dan. Maar wel vreemd dat het bij Liadan wel goed is gegaan, met wat heter wassen zelfs. Ook wel stom dat je een boxkleed niet uit kunt wassen trouwens...
Gast- Gast
Ik heb de verpakking nog, maar kan er niks over vinden hoor! Maar kan zijn dat er een kaartje bij gezeten heeft wat ik niet meer heb.
Gast- Gast
Ik weet het ook niet precies meer. Alleen dat ik het raar vond dat ik ermee naar de stomerij moest.. Dus het stond wel ergens haha! Het was een wit kartonnetje ofzo vrij klein dat wel..
Steep- Kletskop
Zie mezelf al iedere week naar de stomerij gaan met een vuil boxkleed. Dure hobby!
Heb er 1 van Jollein, die heb ik echt wel iedere week in de was.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Zie mezelf al iedere week naar de stomerij gaan met een vuil boxkleed. Dure hobby!
Precies, dat moet toch ook gewoon kunnen!
Gast- Gast
_MamaRosa_ schreef:ProudMama schreef:Zie mezelf al iedere week naar de stomerij gaan met een vuil boxkleed. Dure hobby!
Precies, dat moet toch ook gewoon kunnen!
Vind ik ook!
Steep- Kletskop
Ik snap het ook niet helemaal, zou dit boxkleed echt 69.95 kosten normaal??
Lief! is niet goedkoop, maar de kwaliteit altijd heel hoog als ik kijk naar de kleertjes en het speelgoed wat ik heb. Kan me dan bijna niet voorstellen dat het boxkleed zo dun hoort en de opdruk zo slecht...
Lief! is niet goedkoop, maar de kwaliteit altijd heel hoog als ik kijk naar de kleertjes en het speelgoed wat ik heb. Kan me dan bijna niet voorstellen dat het boxkleed zo dun hoort en de opdruk zo slecht...
Gast- Gast
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: