2012 word een zwaar jaar....
+31
Atelier Madame
Siamsa
Pussycat
Flower_L
SuperGrover
studiebol
Lovely
Paper Crown
Toet
luisa
Serena
Dani
silly-one
_Femme
Jazzlyn
Rush
Fayebella
mzcharlotte
Merai
Parisienne
Kaboutertje
Lady4
Roxi3
Lavendel
Snoes
Lady Starstruck
Rovine
Aagje!
Raindrop
Jeanette
PluDan
35 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: 2012 word een zwaar jaar....
Lorna mercedez schreef:Ik snap dat gemekker met kinderen niet zo. Jij wil zonodig een kind en ik mag als werkende daarvoor betalen. Ik vind het heel logisch dat ze daarop korten want ik heb niet om kinderen gevraagd.
Euh, en wie zorgt er later voor jou als jij kinderloos blijft?
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Vergeet-me-nietje schreef:Ach, die staat al jaren onder druk...June schreef:Ik zei het al eerder: het wordt een zwaar jaar voor de Nederlandse Taal
Dat is natuurlijk waar, maar ik me maak me zorgen over wat er zal gebeuren als het nog erger wordt.
Gast- Gast
Ikzelf! Ik werk namelijk voor later als ik oud ben want denk maar niet dat er dan nog AOW bestaat.Coccinelle schreef:Lorna mercedez schreef:Ik snap dat gemekker met kinderen niet zo. Jij wil zonodig een kind en ik mag als werkende daarvoor betalen. Ik vind het heel logisch dat ze daarop korten want ik heb niet om kinderen gevraagd.
Gast- Gast
Lorna mercedez schreef:Ikzelf! Ik werk namelijk voor later als ik oud ben want denk maar niet dat er dan nog AOW bestaat.Coccinelle schreef:Lorna mercedez schreef:Ik snap dat gemekker met kinderen niet zo. Jij wil zonodig een kind en ik mag als werkende daarvoor betalen. Ik vind het heel logisch dat ze daarop korten want ik heb niet om kinderen gevraagd.
En als je hulpbehoevend wordt? Juist ja, de kinderen van nu. We wonen in een zorgstaat waar we nu eenmaal voor iedereen meebetalen. Ouderen, kinderen, hulpbehoevenden.... En als jij jezelf later niet meer kan wassen zal het vast fijn zijn als die kinderen van nu dat voor je doen.
Coccinelle- Prater
Ik had over geld voor opvang en niet over het krijgen van kinderen.Coccinelle schreef:Lorna mercedez schreef:Ikzelf! Ik werk namelijk voor later als ik oud ben want denk maar niet dat er dan nog AOW bestaat.Coccinelle schreef:Lorna mercedez schreef:Ik snap dat gemekker met kinderen niet zo. Jij wil zonodig een kind en ik mag als werkende daarvoor betalen. Ik vind het heel logisch dat ze daarop korten want ik heb niet om kinderen gevraagd.
En als je hulpbehoevend wordt? Juist ja, de kinderen van nu. We wonen in een zorgstaat waar we nu eenmaal voor iedereen meebetalen. Ouderen, kinderen, hulpbehoevenden.... En als jij jezelf later niet meer kan wassen zal het vast fijn zijn als die kinderen van nu dat voor je doen.
Gast- Gast
Lorna mercedez schreef:Ik had over geld voor opvang en niet over het krijgen van kinderen.Coccinelle schreef:Lorna mercedez schreef:Ikzelf! Ik werk namelijk voor later als ik oud ben want denk maar niet dat er dan nog AOW bestaat.Coccinelle schreef:Lorna mercedez schreef:Ik snap dat gemekker met kinderen niet zo. Jij wil zonodig een kind en ik mag als werkende daarvoor betalen. Ik vind het heel logisch dat ze daarop korten want ik heb niet om kinderen gevraagd.
Dan worden de kinderen van nu betaald met geld van de overheid. Zodat ze jou kunnen verplegen.
SarahKey schreef:Lorna mercedez schreef:Ik had over geld voor opvang en niet over het krijgen van kinderen.Coccinelle schreef:Lorna mercedez schreef:
Ikzelf! Ik werk namelijk voor later als ik oud ben want denk maar niet dat er dan nog AOW bestaat.
Dan worden de kinderen van nu betaald met geld van de overheid. Zodat ze jou kunnen verplegen.
Inderdaad. Jij betaalt nu mee voor die kinderen, en diezelfde kinderen betalen later mee aan jouw zorg als jij in een verpleeghuis zit.
Coccinelle- Prater
Lorna mercedez schreef:Ik snap dat gemekker met kinderen niet zo. Jij wil zonodig een kind en ik mag als werkende daarvoor betalen. Ik vind het heel logisch dat ze daarop korten want ik heb niet om kinderen gevraagd.
Gelukkig ben je niet alleen op de wereld en leven er nog heel veel mensen met jou. Maar emigreren staat vrij, hoor
Gast- Gast
Ik maak me niet zo'n zorgen. Wel schrik ik van de berichten over het verhogen van het eigen risico en tegelijkertijd de premie van zorgverzekeringen. Ik ben het in de eerste paar maanden kwijt aan medicatie, vette pech!
Verder gaan kosten wat omhoog en ook al is mijn inkomen ook wat gestegen, ik denk dat ik wel iets op dingen moet gaan bezuinigen. Maar dat kan in theorie ook makkelijk, dus ik pas me wel aan.
Verder gaan kosten wat omhoog en ook al is mijn inkomen ook wat gestegen, ik denk dat ik wel iets op dingen moet gaan bezuinigen. Maar dat kan in theorie ook makkelijk, dus ik pas me wel aan.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Elodie schreef:Ik maak me er wel een beetje druk om. Ben heel benieuwd naar de kinderopvangtoeslag.. Kan nu al niet rond komen aangezien ik stage loop en dus nnauwelijks verdien :-(
Ik las dat je nog studeert. Misschien dat je dit al weet, maar als het goed is kun je ook via de gemeente een deel van de kinderopvang vergoed krijgen als student. Hier was dat ook het geval (vooral toen ik nog niet erbij werkte, ik kreeg toen de werkgeversbijdrage van de gemeente). Hierna kreeg ik ook nog een vergoeding, maar wel minder. Ik dacht 4,5%. Het is in elk geval toch iets.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10
Thanx voor de tip! Alles is mooi meegenomen. Maar weet je of je dat ook krijgt als je in deeltijd studeert?Dolphinne schreef:Elodie schreef:Ik maak me er wel een beetje druk om. Ben heel benieuwd naar de kinderopvangtoeslag.. Kan nu al niet rond komen aangezien ik stage loop en dus nnauwelijks verdien :-(
Ik las dat je nog studeert. Misschien dat je dit al weet, maar als het goed is kun je ook via de gemeente een deel van de kinderopvang vergoed krijgen als student. Hier was dat ook het geval (vooral toen ik nog niet erbij werkte, ik kreeg toen de werkgeversbijdrage van de gemeente). Hierna kreeg ik ook nog een vergoeding, maar wel minder. Ik dacht 4,5%. Het is in elk geval toch iets.
Gast- Gast
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Het jaar 2012 & het forum.
» Hoe lang & zwaar bij 1 jaar?
» Nav: hoe lang en zwaar met 4 jaar.
» 2 kindjes in 2 jaar tijd, is dat zwaar??
» Zwaar dilemma...
» Hoe lang & zwaar bij 1 jaar?
» Nav: hoe lang en zwaar met 4 jaar.
» 2 kindjes in 2 jaar tijd, is dat zwaar??
» Zwaar dilemma...
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: