Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2012 word een zwaar jaar....

+31
Atelier Madame
Siamsa
Pussycat
Flower_L
SuperGrover
studiebol
Lovely
Paper Crown
Toet
luisa
Serena
Dani
silly-one
_Femme
Jazzlyn
Rush
Fayebella
mzcharlotte
Merai
Parisienne
Kaboutertje
Lady4
Roxi3
Lavendel
Snoes
Lady Starstruck
Rovine
Aagje!
Raindrop
Jeanette
PluDan
35 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

2012 word een zwaar jaar.... - Pagina 3 Empty Re: 2012 word een zwaar jaar....

Bericht  luisa wo 21 sep 2011 - 4:09

Elodie schreef:
luisa schreef:Nee, ik heb me altijd gered en zal me ook wel blijven redden.
En eerlijk gezegd vind ik dat wij in Nederland te snel en teveel lopen te klagen. Dan maar eens iets minder luxe.


Maar dat 'dan maar eens minder luxe' dat gaat natuurlijk niet voor iedereen op. Ik kan er echt niet op achteruit gaan, dan heb ik gewoon n probleem. Dus te makkelijk gezegd.

Nee, ik snap dat het niet voor iedereen op gaat. Je hebt altijd mensen die al tegen het minimum aan zitten en voor wie bezuinigen dus erg lastig wordt en wie ook afhankelijk is van de overheid, ik heb het dan ook meer over jan modaal.
Ik kan er gewoon niet bij dat 2 mensen met een modaal inkomen zo in de problemen komen als het leven duurder wordt. Dan is er gewoon wat mis met je eigen bestedingsniveau m.i. Ik vind het raar en niet kloppen dat mensen er maar vanuit gaan dat de overheid bijdraagt aan kosten voor bijv.kinderopvang en zorg. En dan bedoel ik dus mensen die er in hun budget vanuit gaan dat ze een x bedrag aan tegemoetkoming van de overheid krijgen en hierop dus ook hun uitgaven (o.a. hypotheek) baseren. Dit idee kreeg ik dus heel erg bij die mensen van gisteren op tv, de eigen bijdrages worden groter en zij kunnen het niet meer bolwerken terwijl ze een normaal inkomen hebben.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

2012 word een zwaar jaar.... - Pagina 3 Empty Re: 2012 word een zwaar jaar....

Bericht  SuperGrover wo 21 sep 2011 - 4:33

Nou, nee, zorgen maken doe ik niet. Maar als mensen spreken over 'een paar tientjes per maand', dan klinkt dat voor mij niet zo casual. Als de zorgverzekering echt 20-30 euro per jaar duurder wordt, en de zorgtoeslag omlaag gaat, dan moet ik serieus gaan lenen om mijn zorgverzekering te kunnen betalen. Dat vind ik wel enigszins triest.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2012 word een zwaar jaar.... - Pagina 3 Empty Re: 2012 word een zwaar jaar....

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 4:52

luisa schreef:
Elodie schreef:
luisa schreef:Nee, ik heb me altijd gered en zal me ook wel blijven redden.
En eerlijk gezegd vind ik dat wij in Nederland te snel en teveel lopen te klagen. Dan maar eens iets minder luxe.


Maar dat 'dan maar eens minder luxe' dat gaat natuurlijk niet voor iedereen op. Ik kan er echt niet op achteruit gaan, dan heb ik gewoon n probleem. Dus te makkelijk gezegd.

Nee, ik snap dat het niet voor iedereen op gaat. Je hebt altijd mensen die al tegen het minimum aan zitten en voor wie bezuinigen dus erg lastig wordt en wie ook afhankelijk is van de overheid, ik heb het dan ook meer over jan modaal.
Ik kan er gewoon niet bij dat 2 mensen met een modaal inkomen zo in de problemen komen als het leven duurder wordt. Dan is er gewoon wat mis met je eigen bestedingsniveau m.i. Ik vind het raar en niet kloppen dat mensen er maar vanuit gaan dat de overheid bijdraagt aan kosten voor bijv.kinderopvang en zorg. En dan bedoel ik dus mensen die er in hun budget vanuit gaan dat ze een x bedrag aan tegemoetkoming van de overheid krijgen en hierop dus ook hun uitgaven (o.a. hypotheek) baseren. Dit idee kreeg ik dus heel erg bij die mensen van gisteren op tv, de eigen bijdrages worden groter en zij kunnen het niet meer bolwerken terwijl ze een normaal inkomen hebben.

Ik heb dat niet gezien op tv maar zoals het nu geschetst wordt, begrijp ik dat ook totaal niet. Die mensen zouden dikke schulden hebben als ze ontvangen wat ik ontvang Wink
Voel me alleen toch een beetje aangesproken. Zoveel mensen zeggen dat we niet moeten zeuren en dat deed ik eigenlijk ook niet maar sinds ruim een jaar heb ik het gewoon echt heel krap. Ik studeer en loop stage maar amper stage vergoeding. Daarnaast kan ik nu 7 a 12 uur per week werken.. dat dikt dus niet zoveel aan. MAAR ik heb wel een huishouden en kind.. En no way dat ik een uitkering mag ontvangen. Niet dat je dat altijd maar moet willen.. Alleen bij sommige mensen schijnt dat wel makkelijk te gaan... en zelfs ik betaal daar natuurlijk voor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2012 word een zwaar jaar.... - Pagina 3 Empty Re: 2012 word een zwaar jaar....

Bericht  PluDan wo 21 sep 2011 - 4:56

Lovely schreef:Nee, nog niet. Heb een baan bij een bedrijf die naar mijn idee weinig last heeft/krijgt van de crisis, omdat het een product levert waar altijd vraag naar is.

Er staat wel een spelfout in je titel & openingspost, het is wordt, met dt

Lekker boeiend. We zijn niet allemaal zo goed in Nederlands als jij!
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2012 word een zwaar jaar.... - Pagina 3 Empty Re: 2012 word een zwaar jaar....

Bericht  PluDan wo 21 sep 2011 - 4:58

Ik maak me wel eens zorgen. Ik woon nu op mijzelf, ik huur particulier, mijn vriend gaat nog naar school.
Ik werk in de zorg, geen vetpot. Ik zie nu de toekomst voor me samen met mijn vriend, maar ik denk wel eens bij mijzelf:
Stel als ik alleen zou blijven en mijn eigen leven helemaal alleen zou moeten opbouwen, dan is dat toch bijna niet meer te doen?? Als je een huis wilt kopen of wat dan ben je daar bijna wel iemand bij nodig, het is alleen haast niet meer op te brengen.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2012 word een zwaar jaar.... - Pagina 3 Empty Re: 2012 word een zwaar jaar....

Bericht  PluDan wo 21 sep 2011 - 5:00

SuperGrover schreef:Nou, nee, zorgen maken doe ik niet. Maar als mensen spreken over 'een paar tientjes per maand', dan klinkt dat voor mij niet zo casual. Als de zorgverzekering echt 20-30 euro per jaar duurder wordt, en de zorgtoeslag omlaag gaat, dan moet ik serieus gaan lenen om mijn zorgverzekering te kunnen betalen. Dat vind ik wel enigszins triest.
Dit is toch niet meer leuk?
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2012 word een zwaar jaar.... - Pagina 3 Empty Re: 2012 word een zwaar jaar....

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 5:13

Elodie, ik denk dat jij je helemaal niet aangesproken moet voelen. Jouw situatie is totaal niet te vergelijken met die van die mensen op tv. Het is logisch dat jij krap zit en bang bent om nog krapper te zitten in jouw situatie. Petje af dat je het doet hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2012 word een zwaar jaar.... - Pagina 3 Empty Re: 2012 word een zwaar jaar....

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 5:22

Ik maak me wel ernstig zorgen, ja. Heel fun, die bezuinigingen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2012 word een zwaar jaar.... - Pagina 3 Empty Re: 2012 word een zwaar jaar....

Bericht  SuperGrover wo 21 sep 2011 - 5:39

PluDan schreef:
SuperGrover schreef:Nou, nee, zorgen maken doe ik niet. Maar als mensen spreken over 'een paar tientjes per maand', dan klinkt dat voor mij niet zo casual. Als de zorgverzekering echt 20-30 euro per jaar duurder wordt, en de zorgtoeslag omlaag gaat, dan moet ik serieus gaan lenen om mijn zorgverzekering te kunnen betalen. Dat vind ik wel enigszins triest.
Dit is toch niet meer leuk?
Neuh, maar dat was het daarvoor ook al niet. Ik maak me meer zorgen over het afschaffen van de stufi voor masterstudenten. Ik leef voor ruim 80% van mijn stufi...
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2012 word een zwaar jaar.... - Pagina 3 Empty Re: 2012 word een zwaar jaar....

Bericht  Flower_L wo 21 sep 2011 - 6:28

ik denk idd ook dat we de afgelopen jaren 'verwend' zijn geraakt.
dit was te verwachten...

tuurlijk vind ik het ook zuur, maar we voorzien hier geen problemen. Simpelweg omdag we hier rekening mee gehouden hebben. En hierdoor kunnen we ook komend jaar nog leuke dingen blijven doen.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

2012 word een zwaar jaar.... - Pagina 3 Empty Re: 2012 word een zwaar jaar....

Bericht  Pussycat wo 21 sep 2011 - 7:04

Flower_L schreef:ik denk idd ook dat we de afgelopen jaren 'verwend' zijn geraakt.
dit was te verwachten...

tuurlijk vind ik het ook zuur, maar we voorzien hier geen problemen. Simpelweg omdag we hier rekening mee gehouden hebben. En hierdoor kunnen we ook komend jaar nog leuke dingen blijven doen.

Nou ja dit heb ik ook wel een beetje, maar ik hoop toch niet dat de bezuinigingen nog erger worden met de komende jaren, want dan kan je echt niks meer.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2012 word een zwaar jaar.... - Pagina 3 Empty Re: 2012 word een zwaar jaar....

Bericht  Toet wo 21 sep 2011 - 11:08

June schreef:Toet: wat is volgens jou dan de juiste oplossing? Begrijp me niet verkeerd, ik vind ook dat de mensen met het meeste geld ook een stuk meer af moeten staan, maar ook dat we er voor moeten zorgen dat zij in Nederland willen blijven wonen. Het grootste deel van de inkomstenbelasting komt van slechts een klein deel van de bevolking dat veel verdient. Wanneer we dat nog meer op gaan schroeven, gaan mensen uiteindelijk weg uit Nederland en dat is ook bijzonder ongunstig voor iedereen die wat minder te besteden heeft (om wat voor reden dan ook). Alle uitkeringen, extra's etc. moeten wel ergens van betaald worden.

Ik heb er te weinig verstand van om er een goed oordeel over te geven, maar ik vind bepaalde dingen gewoon heel oneerlijk verdeeld. Ik vind niet dat de mensen die meer te besteden hebben ook maar veel meer moeten betalen maar op de een of andere manier moeten mensen die het van heel weinig moeten doen toch meer tegemoet gekomen worden? Het zal allemaal vast nodig zijn, maar het bedrag wat je aan zorgverzekering betaald per maand is aardig hoog, en als je dan ziet wat je ook nog allemaal zelf moet betalen omdat het eerst van je eigen risico af gaat en daarbij ook nog eens ontzettend veel 'buiten het pakket' valt. Denk ik wel eens bij me zelf, waarvoor betalen we die honderden euro's per jaar?

Bijvoorbeeld mijn afgelopen jaar, €110 zorgverz. - €60 zorgtoeslag = €50 per maand x 12 = €600 per jaar. één consult in het ziekenhuis (=10 minuten) volledig eigenrisico à €170. Medicatie die ik tijdelijk nodig had, viel niet binnen het basispakket €84. Dat is alles bij elkaar €854 op jaarbasis. Dat is toch al méga veel geld, voor een student?! En dat wordt nu dus allemaal nóg duurder. Zoals ik al zei, het zal vast nodig zijn maar ik kan er met m'n verstand niet helemaal bij.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2012 word een zwaar jaar.... - Pagina 3 Empty Re: 2012 word een zwaar jaar....

Bericht  Toet wo 21 sep 2011 - 11:09

Trouwens niet alleen veel geld voor een student hoor. Ik nam even mezelf als voorbeeld.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2012 word een zwaar jaar.... - Pagina 3 Empty Re: 2012 word een zwaar jaar....

Bericht  Siamsa wo 21 sep 2011 - 11:37

Dat we überhaupt zorgtoeslag krijgen vind ik al heel luxe. En ja, er is een eigen risico, maar als je nagaat dat ik maar 144 euro (eigen risico dus) hoefde te betalen in plaats van 3.500,00 euro, toen ik een paar maanden terug een paar uurtjes in het ziekenhuis belandde wegens een acute appelallergie, dan ben ik blij dat wij voor zo weinig geld (want ik vind die 50 euro echt niet veel als je ziet wat je ervoor krijgt, mocht je het nodig hebben) zo goed verzekerd zijn in Nederland! Toetje, jij kan ook ineens in het ziekenhuis belanden. Dan is die 600 euro op jaarbasis aan zorgverzekering het hartstikke waard, hoor! Het moet toch ergens van betaald worden allemaal?

We zijn hier veel te verwend in Nederland.

Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

2012 word een zwaar jaar.... - Pagina 3 Empty Re: 2012 word een zwaar jaar....

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 17:33

Ik ben wel eens bang voor komend jaar ja. Wij mogen niet klagen met twee keer modaal salaris, maar toch. We hebben in maart een huis gekocht en wonen nu veel duurder dan voorheen en dat is echt wel even aanpassen. Als het moet, kunnen we absoluut nog wat zuiniger leven, maar blij word ik er niet van. Een koopwoning is in het begin gewoon heel duur, mede door alle euro's die je nog naar de bouwmarkt brengt om dingen op te knappen.

En verder vind ik het vooral heel vervelend voor de mensen die al nauwelijks kunnen rondkomen. Ken wel een paar mensen die hier echt onder gaan lijden (en dan schaam ik me alweer dat ik me er druk om maak dat ik dan nog wat minder luxe moet gaan leven). Het moet ontzettend frustrerend zijn om al nauwelijks rond te kunnen komen en dan ook nog te horen te krijgen dat het leven door bezuinigingen ineens nog een paar tientjes per maand duurder gaat worden. Dat zijn kapitalen als je maar weinig hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2012 word een zwaar jaar.... - Pagina 3 Empty Re: 2012 word een zwaar jaar....

Bericht  Atelier Madame wo 21 sep 2011 - 17:58

Voor de mensen die nu al boven hun standaard leven wordt het mss lastig ja, voor mensen die gewoon normaal leven wordt het wat krapper. Ik snap niet waarom iedereen in Nederland altijd zo klaagt, we hebben het zo goed!

En ik erger me aan mensen die roepen "ja Ik betaal zoveel aan mn Zorgverzekering en er zit zo weinig in".. volgens mij hebben die geen idee wat een behandeling in het ziekenhuis kost...

Los daarvan ben ik student zonder stufi, betaal alles zelf zonder te lenen.. werk gewoon wat naast mn studie, van 600 euro per maand kan ik gewoon rondkomen.. het zal wel moeten.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2012 word een zwaar jaar.... - Pagina 3 Empty Re: 2012 word een zwaar jaar....

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 18:51

Siamsa schreef:Dat we überhaupt zorgtoeslag krijgen vind ik al heel luxe. En ja, er is een eigen risico, maar als je nagaat dat ik maar 144 euro (eigen risico dus) hoefde te betalen in plaats van 3.500,00 euro, toen ik een paar maanden terug een paar uurtjes in het ziekenhuis belandde wegens een acute appelallergie, dan ben ik blij dat wij voor zo weinig geld (want ik vind die 50 euro echt niet veel als je ziet wat je ervoor krijgt, mocht je het nodig hebben) zo goed verzekerd zijn in Nederland! Toetje, jij kan ook ineens in het ziekenhuis belanden. Dan is die 600 euro op jaarbasis aan zorgverzekering het hartstikke waard, hoor! Het moet toch ergens van betaald worden allemaal?

We zijn hier veel te verwend in Nederland.


+1. Zorg is heel duur. Als je een nachtje in het ziekenhuis beland ben je geloof ik al €1000 kwijt (weet het niet meer helemaal precies). Nou, dan heb je dus al je jaarkosten er al uit. Het is maar goed dat iedereen verplicht is om verzekerd te zijn, want anders krijg je van die Amerikapraktijken. Dat mensen gewoon niet geholpen worden omdat ze niet verzekerd zijn. Dan ben je als land toch een heel stuk verder van huis. €120-140 aan zorg zelf betalen per maand is echt niks als je kijkt hoeveel het kost als je eens opgenomen moet worden. Het is balen als je een jaar betaalt en er gebeurt je niks, maar als je 3 jaar later wel in het ziekenhuis beland heb je het er alsnog uit. Van al die 3 jaren erbij ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2012 word een zwaar jaar.... - Pagina 3 Empty Re: 2012 word een zwaar jaar....

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 18:53

Overigens kan ik het me voorstellen dat het voor studenten en sommige gezinnen gewoon wel heel krap is. Wat dat betreft zou de zorgtoeslag voor deze mensen juist omhoog moeten. Want als je deze mensen ook meer laat betalen, gaan ze meer lenen. En dan ben je ook weer verder van huis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2012 word een zwaar jaar.... - Pagina 3 Empty Re: 2012 word een zwaar jaar....

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 18:56

Nee ik niet.

Nu maak ik mijzelf sowieso al weinig zorgen.

Ik geef gewoon niet meer uit als ik heb en de aankomende 3/5 jaar wordt er toch nog geen huis gekocht of aan kinderen gedacht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2012 word een zwaar jaar.... - Pagina 3 Empty Re: 2012 word een zwaar jaar....

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 18:58

Jolicious schreef:
Siamsa schreef:Dat we überhaupt zorgtoeslag krijgen vind ik al heel luxe. En ja, er is een eigen risico, maar als je nagaat dat ik maar 144 euro (eigen risico dus) hoefde te betalen in plaats van 3.500,00 euro, toen ik een paar maanden terug een paar uurtjes in het ziekenhuis belandde wegens een acute appelallergie, dan ben ik blij dat wij voor zo weinig geld (want ik vind die 50 euro echt niet veel als je ziet wat je ervoor krijgt, mocht je het nodig hebben) zo goed verzekerd zijn in Nederland! Toetje, jij kan ook ineens in het ziekenhuis belanden. Dan is die 600 euro op jaarbasis aan zorgverzekering het hartstikke waard, hoor! Het moet toch ergens van betaald worden allemaal?

We zijn hier veel te verwend in Nederland.


+1. Zorg is heel duur. Als je een nachtje in het ziekenhuis beland ben je geloof ik al €1000 kwijt (weet het niet meer helemaal precies). Nou, dan heb je dus al je jaarkosten er al uit. Het is maar goed dat iedereen verplicht is om verzekerd te zijn, want anders krijg je van die Amerikapraktijken. Dat mensen gewoon niet geholpen worden omdat ze niet verzekerd zijn. Dan ben je als land toch een heel stuk verder van huis. €120-140 aan zorg zelf betalen per maand is echt niks als je kijkt hoeveel het kost als je eens opgenomen moet worden. Het is balen als je een jaar betaalt en er gebeurt je niks, maar als je 3 jaar later wel in het ziekenhuis beland heb je het er alsnog uit. Van al die 3 jaren erbij ook.

Inderdaad of je krijgt van die free clinics en prive klinieken. Nu is dat in mijn ogen nog steeds niet heel erg MITS! de free clinic ook goede/standaart/veilige zorg verleent. Iedereen die meer wilt die kan in mijn ogen naar naar een prive kliniek gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2012 word een zwaar jaar.... - Pagina 3 Empty Re: 2012 word een zwaar jaar....

Bericht  Lovely do 22 sep 2011 - 5:36

PluDan schreef:
Lovely schreef:Nee, nog niet. Heb een baan bij een bedrijf die naar mijn idee weinig last heeft/krijgt van de crisis, omdat het een product levert waar altijd vraag naar is.

Er staat wel een spelfout in je titel & openingspost, het is wordt, met dt

Lekker boeiend. We zijn niet allemaal zo goed in Nederlands als jij!

Ja inderdaad lekker boeiend. Mocht jij door de bezuinigingen je baan kwijtraken, en opnieuw moeten solliciteren, dan is het verstandig om een sollicitatiebrief te sturen zonder spelfouten.
Lovely
Lovely
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

2012 word een zwaar jaar.... - Pagina 3 Empty Re: 2012 word een zwaar jaar....

Bericht  Flower_L do 22 sep 2011 - 6:18

Lovely schreef:
PluDan schreef:
Lovely schreef:Nee, nog niet. Heb een baan bij een bedrijf die naar mijn idee weinig last heeft/krijgt van de crisis, omdat het een product levert waar altijd vraag naar is.

Er staat wel een spelfout in je titel & openingspost, het is wordt, met dt

Lekker boeiend. We zijn niet allemaal zo goed in Nederlands als jij!

Ja inderdaad lekker boeiend. Mocht jij door de bezuinigingen je baan kwijtraken, en opnieuw moeten solliciteren, dan is het verstandig om een sollicitatiebrief te sturen zonder spelfouten.


Kijk eens naar jouw eigen schrijfstijl....het is 'bedrijf dat'...

En 'jouw topic'...

zelf ben je dus ook alles behalve een ster in de Nederlandse taal...ik evenmin trouwens, maar lever geen commentaar

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

2012 word een zwaar jaar.... - Pagina 3 Empty Re: 2012 word een zwaar jaar....

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 13:13

Ik zei het al eerder: het wordt een zwaar jaar voor de Nederlandse Taal Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2012 word een zwaar jaar.... - Pagina 3 Empty Re: 2012 word een zwaar jaar....

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 17:41

June schreef:Ik zei het al eerder: het wordt een zwaar jaar voor de Nederlandse Taal Sad
Ach, die staat al jaren onder druk...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2012 word een zwaar jaar.... - Pagina 3 Empty Re: 2012 word een zwaar jaar....

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 18:20

Ik snap dat gemekker met kinderen niet zo. Jij wil zonodig een kind en ik mag als werkende daarvoor betalen. Ik vind het heel logisch dat ze daarop korten want ik heb niet om kinderen gevraagd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2012 word een zwaar jaar.... - Pagina 3 Empty Re: 2012 word een zwaar jaar....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum