Zit er veel verschil in mt 4 en 4+ Kruidvatluiers?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zit er veel verschil in mt 4 en 4+ Kruidvatluiers?
Wij hebben eigenmerk kruidvat al vanaf de geboorte, maar toch vind ik de 4 niet zo goed zitten bij dochterlief (of ze groeit te hard)....
Zit er veel verschil ik de luiermaten 4 en 4+? En zit het dan in de wijdte? Of bij de beentjes of is hij daadwerkelijk ook iets groter/langer als de 4?
Zit er veel verschil ik de luiermaten 4 en 4+? En zit het dan in de wijdte? Of bij de beentjes of is hij daadwerkelijk ook iets groter/langer als de 4?
Gast- Gast
Re: Zit er veel verschil in mt 4 en 4+ Kruidvatluiers?
Ze zijn zowel breder als langer (althans die van pampers) Ik vind 4+ vele malen beter zitten. (maar weet niet hoe dit bij kruidvat luiers is)
Gast- Gast
mijn zoontje past 4 niet en 4+ zit hem prima. 4+ is bijna even lang als 5 maar is net iets strakker.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Ik denk dat ik idd maar overga na de 4+!
Gast- Gast
ik ben overgegaan op 4+ omdat 4 toen op was en dat bevalt me veel beter, dus ik hou voortaan altijd 4+
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
de 4 is blauw en de 4+ is paars !
D. heeft bij de gastouder nog maat 4 en thuis heeft ze 4+. Ik merk niet heel veel verschil, heb wel het gevoel dat er in 4+ meer vocht kan dan in maat 4.
D. heeft bij de gastouder nog maat 4 en thuis heeft ze 4+. Ik merk niet heel veel verschil, heb wel het gevoel dat er in 4+ meer vocht kan dan in maat 4.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ik ben ook overgegaan op de 4+, ze absorberen echt veel beter, ik ben nu nog maar 3 luiers of zo op een dag kwijt. (Zo weinig omdat ze ook al plast op de wc / potje / onder de douche).
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Veel verschil in smaak flesvoeding van verschillende merken?
» Leeftijds verschil
» Wat is het verschil...
» Verschil Wii fit/fit plus
» verschil pampers
» Leeftijds verschil
» Wat is het verschil...
» Verschil Wii fit/fit plus
» verschil pampers
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: