Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zit er veel verschil in mt 4 en 4+ Kruidvatluiers?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Zit er veel verschil in mt 4 en 4+ Kruidvatluiers? Empty Zit er veel verschil in mt 4 en 4+ Kruidvatluiers?

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 4:22

Wij hebben eigenmerk kruidvat al vanaf de geboorte, maar toch vind ik de 4 niet zo goed zitten bij dochterlief (of ze groeit te hard)....

Zit er veel verschil ik de luiermaten 4 en 4+? En zit het dan in de wijdte? Of bij de beentjes of is hij daadwerkelijk ook iets groter/langer als de 4?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zit er veel verschil in mt 4 en 4+ Kruidvatluiers? Empty Re: Zit er veel verschil in mt 4 en 4+ Kruidvatluiers?

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 4:50

Ze zijn zowel breder als langer (althans die van pampers) Ik vind 4+ vele malen beter zitten. (maar weet niet hoe dit bij kruidvat luiers is)

Gast
Gast

Zit er veel verschil in mt 4 en 4+ Kruidvatluiers? Empty Re: Zit er veel verschil in mt 4 en 4+ Kruidvatluiers?

Bericht  loesje di 20 sep 2011 - 5:04

mijn zoontje past 4 niet en 4+ zit hem prima. 4+ is bijna even lang als 5 maar is net iets strakker.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 5:05

Ik denk dat ik idd maar overga na de 4+!

Gast
Gast

Bericht  Annemie di 20 sep 2011 - 7:10

ik ben overgegaan op 4+ omdat 4 toen op was en dat bevalt me veel beter, dus ik hou voortaan altijd 4+
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  kwak di 20 sep 2011 - 8:02

de 4 is blauw en de 4+ is paars Wink!

D. heeft bij de gastouder nog maat 4 en thuis heeft ze 4+. Ik merk niet heel veel verschil, heb wel het gevoel dat er in 4+ meer vocht kan dan in maat 4.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 9:18

Ik ben ook overgegaan op de 4+, ze absorberen echt veel beter, ik ben nu nog maar 3 luiers of zo op een dag kwijt. (Zo weinig omdat ze ook al plast op de wc / potje / onder de douche).

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 9:48

Hier ook de 4+ van Huggies.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: