Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

NAV hoe groot is de kamer van jullie kindje(s)?

+18
Thunder
-Ieniemienie-
blondje1313
joyce0606
Floor
M@niek
Fiebje
Mamsie
Vancity_girl
Printje
PiP
maiadebij
Fearie
Flip Fluitketel
Pien
Susan
Supertalentje
PapillonRose
22 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

NAV hoe groot is de kamer van jullie kindje(s)? - Pagina 2 Empty Re: NAV hoe groot is de kamer van jullie kindje(s)?

Bericht  PiP ma 19 sep 2011 - 9:30

Ik gok haar oude kamertje 7,5m2 en sinds 2 dagen heeft ze een kamer van ongeveer 11m2

Onze eigen kamer schat ik 13m2.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hoe groot is de kamer van jullie kindje(s)? - Pagina 2 Empty Re: NAV hoe groot is de kamer van jullie kindje(s)?

Bericht  Supertalentje ma 19 sep 2011 - 9:36

Minneke schreef:
Supertalentje schreef:
Minneke schreef:Ik denk dat die van de oudste ongeveer 16m2 is. Van de jongste 12m2 ongeveer.

En wij slapen op zolder, ik gok iets van 40 m2 ofzo. De kleinste kamer is ongeveer 10m2 en die gebruiken we als studeerkamer.

Jeetje! Doe mij dat afgeleefde, uitgewoonde, hokkerige huurhuis van jullie! Laughing Embarassed :P

Haha, maar daar wil je toch geen 40 jaar in leven?!

Ons huis is boven en op zolder inderdaad behoorlijk ruim. De benedenverdieping is wel tamelijk klein. Maar groot genoeg voor ons. Ik wil ook geen groter huis. Tenzij er een hulp in de huishouding bij inbegrepen zit Wink

Geen 40 jaar, ik kom gewoon een weekje logeren, lijkt me stiekum heerlijk met het grasveldje voor de deur! Very Happy
Altijd dat gezeur van mensen in grote huizen dat ze veel moeten schoonmaken, het is heus niet leuk om met een half uur klaar te zijn hoor :P

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Susan ma 19 sep 2011 - 9:38

Ik zou stiekem best een heel groot huis willen. Het lijkt me geweldig om een hele etage in te richten als privé indoorspeeltuin voor Ezra en Yrsa. Hoe ik dat met schoonmaken doe, zie ik dan wel weer.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Printje ma 19 sep 2011 - 9:41

Susan schreef:Ik zou stiekem best een heel groot huis willen. Het lijkt me geweldig om een hele etage in te richten als privé indoorspeeltuin voor Ezra en Yrsa. Hoe ik dat met schoonmaken doe, zie ik dan wel weer.

Ik wil ook een groot huis maar dan wel inclusief schoonmaakster, poetsen is namelijk niet mijn hobby.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Susan ma 19 sep 2011 - 9:43

Printje schreef:
Susan schreef:Ik zou stiekem best een heel groot huis willen. Het lijkt me geweldig om een hele etage in te richten als privé indoorspeeltuin voor Ezra en Yrsa. Hoe ik dat met schoonmaken doe, zie ik dan wel weer.

Ik wil ook een groot huis maar dan wel inclusief schoonmaakster, poetsen is namelijk niet mijn hobby.

De mijne op zich ook niet, hoewel ik het tegenwoordig wel rustgevend vind om aan het eind van de dag beneden op te ruimen en schoon te maken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Printje ma 19 sep 2011 - 9:47

Susan schreef:
Printje schreef:

De mijne op zich ook niet, hoewel ik het tegenwoordig wel rustgevend vind om aan het eind van de dag beneden op te ruimen en schoon te maken.

Ik vind het ook niet zo erg zolang het maar niet te lang duurt hahaha. Ik besteed mijn tijd liever anders angel Dus wanneer er hier echt zo;n mega huis zou komen WEL met een schoonmaakster erbij.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Vancity_girl ma 19 sep 2011 - 9:54

Fearie schreef:Denk 6 m2, t is de kleinste slaapkamer in ons huis. Hebben er nog 2 van 12m2, 1 daarvan is onze slaapkamer en de ander logeerkamer/pc kamer/waskamer smile

+1
Alleen is bij ons de andere kamer het kantoor van mijn man, hij werkt nl drie dagen per week thuis.
Als er hier eventueel een tweede komt gaan wij naar de zolder, die kamer is denk ik ook iets van 12m2.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 10:01

D.'s kamer: ongeveer 9 m2.
Kamer nieuwe baby: ongeveer 14 m2.

Gast
Gast

Bericht  Mamsie ma 19 sep 2011 - 10:41

De kamer van de oudste is zo'n 14 m2 en die van de jongste echt maar 7 m2.

Onze zolder is 7 bij 5 ( wel met achter een schuine wand ) en daar komt een dakkapel dus dan wordt het 8 bij 5. Daar worden dan 2 kamers van gemaakt, een 2e badkamer en een ketel/washok.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Fiebje ma 19 sep 2011 - 17:04

Onze slaapkamer schat ik rond de 30m. W zijn kamer 25m. Logeerkamer 15m en het kantoor op 20m. Mocht er een tweede komen (wat nog even kan duren) dan wordt het kantoor verplaatst.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  M@niek ma 19 sep 2011 - 17:34

Fiebje schreef:Onze slaapkamer schat ik rond de 30m. W zijn kamer 25m. Logeerkamer 15m en het kantoor op 20m. Mocht er een tweede komen (wat nog even kan duren) dan wordt het kantoor verplaatst.

wow dat zijn wel grote slaapkamers!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607

Bericht  Floor ma 19 sep 2011 - 19:05

6 m2, klein kamertje dus.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 19:09

Ik gok zo'n 10 m2

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 ma 19 sep 2011 - 19:29

hier 2 kamertjes van ongeveer 10m2. maar je moet door de ene heen om in de ander te komen. onze slaapkamer is iets groter. wij hebben geen badkamer of zolder verder boven. (nu nog even snel een wasbakje scoren voor boven, anders moet ik mijn bed nog beneden neer zetten ook)
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  blondje1313 ma 19 sep 2011 - 19:30

Ik heb de bouwberekeningen erbij gepakt om te kijken, dan zou de babykamer bijna 11 m2 zijn en onze eigen slaapkamer 15m2.
We hebben dan verder nog een waskamer die als slaapkamer gebruikt kan worden van 10,5 m2 en een slaapkamer van 14 m2, dus we kunnen nog even vooruit!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 20:31

Geen idee, S. haar kamer is groter dan die van M. Ik denk dat haar kamer iets van 4 bij 4 is, en die van M.ara is klein, echt een babykamertje, zal 2,5 bij 3 zijn. Als S. groter is gaat ze naar de zolder, en M.ara naar haar kamer, dan hebben we het kleine kamertje nog over.

Gast
Gast

Bericht  -Ieniemienie- ma 19 sep 2011 - 23:57

Onze slaapkamer is 6m lang, en iets van 3m breed.
M. haar kamertje is 3m bij 3m, en ook de babykamer is 3m bij 3m.
Dan hebben we ook nog een mega zolder.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113

Bericht  Thunder di 20 sep 2011 - 0:35

T.'s kamer is ongeveer 14m3.
S.'s kamer is ongeveer 7m3.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Fiebje di 20 sep 2011 - 0:38

M@niek schreef:
Fiebje schreef:Onze slaapkamer schat ik rond de 30m. W zijn kamer 25m. Logeerkamer 15m en het kantoor op 20m. Mocht er een tweede komen (wat nog even kan duren) dan wordt het kantoor verplaatst.

wow dat zijn wel grote slaapkamers!

Ja dat klopt we wonen in de deel (oude koeienschuur) die hebben we omgebouwd naar woonhuis. Heb alles gelijkvloers als we wat met de zolder willen doen (is nu opslag) dan zullen we het dak op moeten hogen en dat is een 10 jaren plan.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  Dolphinne di 20 sep 2011 - 7:32

De kamer van mijn zoontje is 3 bij 2/2,5 op zijn breedst, maar de meterkast 'staat' ook in zijn kamer (de deur wel aan de gangkant), dus is er een hap uit.
Ik denk dat hij 5/6 m2 vloeroppervlak heeft.

Mijn slaapkamer is iets van 9-10 m2. Daar past net een 2 persoonsbed in en een nachtkastje ernaast en bij het voeteneind een vaste kast (die nauwelijks open kan) en een kledingkast daarnaast.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 7:35

Printje schreef:
Susan schreef:
Printje schreef:

Ik vind het ook niet zo erg zolang het maar niet te lang duurt hahaha. Ik besteed mijn tijd liever anders angel Dus wanneer er hier echt zo;n mega huis zou komen WEL met een schoonmaakster erbij.

Als je zo'n mega-huis kunt betalen, kun je ook vast die paar extra tientjes voor de schoonmaakster wel kwijt

En de slaapkamer van onze dochter is ongeveer 8m2, onze slaapkamer zal zo'n 35 á 40 m2 zijn.

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose di 20 sep 2011 - 7:51

Leuk om al die verschillen zo te lezen. Ik zou ook wel een groot huis inlcusief schoonmaakster willen trouwens Wink Woon hier prima hoor, maar meer ruimte zegt denk ik niemand nee tegen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 8:04

De slaapkamer van mijn zoon is ongeveer 25m2 groot. Daar kan hij echt heerlijk spelen.

Gast
Gast

Bericht  Liadan di 20 sep 2011 - 8:24

Ik denk dat de slaapkamers van de kinderen ongeveer 12 m2 zijn.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Floor di 20 sep 2011 - 8:27

wat hebben alle kindjes hier toch mooie grote kamers. Onze baby komt er maar bekaaid vanaf met zijn/haar 6 m2 (geen wonder dat ik ook niet alles kwijt kan in het kamertje, zoals bijvoorbeeld het badje)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: