Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke condensdroger heb jij?

+4
Zeester
Rush
Tsjip
Jerry
8 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

condensdroger - Welke condensdroger heb jij? - Pagina 2 Empty Re: Welke condensdroger heb jij?

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 23:23

Jerry schreef:mijn vriend komt net thuis en zegt dat ie graag een droger wil die weegt hoeveel was erin zit en daarop automatisch aanpast hoe lang ie draait. Is dat wat jij omschrijft?
Dus als je er minder in stopt, hij sneller klaar is?

Mijn wasmachine weegt de was en bepaalt aan de hand daarvan hoeveel water er gebruikt moet worden, maar volgens mij doen drogers dat niet, die meten alleen het vochtpercentage.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

condensdroger - Welke condensdroger heb jij? - Pagina 2 Empty Re: Welke condensdroger heb jij?

Bericht  Tsjip di 20 sep 2011 - 6:11

Jerry schreef:mijn vriend komt net thuis en zegt dat ie graag een droger wil die weegt hoeveel was erin zit en daarop automatisch aanpast hoe lang ie draait. Is dat wat jij omschrijft?
Dus als je er minder in stopt, hij sneller klaar is?

Ik geloof niet dat die functie op onze droger zit. Hetgeen wat Dijn zegt over het meten van het vochtpercentage klinkt mij beter in de oren. Tot nu toe is onze droger altijd nog eerder klaar geweest dan dat hij voor die tijd aangaf. Soms zijn onze handdoeken al met een half uur droog! En dan zitten er zeker 10 á 12 handdoeken in.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

condensdroger - Welke condensdroger heb jij? - Pagina 2 Empty Re: Welke condensdroger heb jij?

Bericht  Jerry di 20 sep 2011 - 6:17

ik heb 'm besteld! Very Happy :P
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

condensdroger - Welke condensdroger heb jij? - Pagina 2 Empty Re: Welke condensdroger heb jij?

Bericht  Eris di 20 sep 2011 - 6:19

Ik heb deze van Bosch. Erg tevreden over.

condensdroger - Welke condensdroger heb jij? - Pagina 2 L

Type WTW84360NL

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

condensdroger - Welke condensdroger heb jij? - Pagina 2 Empty Re: Welke condensdroger heb jij?

Bericht  Jerry ma 26 sep 2011 - 19:51

Eris, had die van jou even gegoogled, maar die is me toch net iet te duur (prijzen vanaf 703 euro op kieskeurig.nl). En ik denk dat 't heel lang duurt voordat we dat geld eruit hebben (omdat 't wel een energiezuinige droger is).

Ik krijg de mijne vandaag! Ben in de bijkeuken al aan het passen en meten en vooral aan het schuiven. Op internet staat dat ie 59,8 cm breed is, maar dat lijkt me zo smal!

Tsjip, kun jij dit bevestigen? :P
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

condensdroger - Welke condensdroger heb jij? - Pagina 2 Empty Re: Welke condensdroger heb jij?

Bericht  Jezzie di 27 sep 2011 - 20:58

Wij hebben gisteravond een wasmachine en condensdroger van wirlpool besteld!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

condensdroger - Welke condensdroger heb jij? - Pagina 2 Empty Re: Welke condensdroger heb jij?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum